SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vingers, polsen, schouders, enkels en af en toe m'n nek. Met zo'n door anderen hoorbare knak.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn fysio is altijd helemaal blij als dat lukt bij mij om het te laten knakkenIk kan wel mijn schouders op commando laten knakken en kraken
Wel stage gelopen daarquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Werk je weer bij de krant??
![]()
Schouders, nek, ellebogen, polsen, tenen, vingers en knieën. Maar zoals de fysio altijd zegt 'krakende wagens rijden het langst'quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vingers, polsen, schouders, enkels en af en toe m'n nek. Met zo'n door anderen hoorbare knak.
oh, dan leef ik vast niet langquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schouders, nek, ellebogen, polsen, tenen, vingers en knieën. Maar zoals de fysio altijd zegt 'krakende wagens rijden het langst'
Ja, die laatste heb ik ook vaker gehoord.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schouders, nek, ellebogen, polsen, tenen, vingers en knieën. Maar zoals de fysio altijd zegt 'krakende wagens rijden het langst'
Lukt mij nooit eigenlijk 🤔quote:
Het is ook niet perse iets om te ambiëren.quote:
Bij mijn schouders niet, die blijven gewoon doorkrakenquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die laatste heb ik ook vaker gehoord.Meestal is het alleen maar lekker, ineens weer wat mobiliteit in dat gewricht.
Dat doorkraken heb ik met m'n polsen. Ik vraag me wel eens af of het bijdraagt aan m'n zwakke polsjes.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mijn schouders niet, die blijven gewoon doorkrakenBij mijn knieën wel ja, echt zo'n harde tik van mijn knieschijf die weer goed staat
geen ideequote:Op maandag 9 augustus 2021 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Nouuuu bitterbal hoe noemde je jouw vrouwelijke chef ook alweer? Kom er maar niet op.
Als in een iets met teef ofzoiets was het.
Echt waar joh? Schrok altijd van dat geluid bij mensenquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mij steeds minder, eerst kon ik het een op een laten knakkelen.
Nee vind ik ook niet hoorquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook niet perse iets om te ambiëren.
Mijn rechterschouder kan ik nog steeds laten knakken op commandoquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Echt waar joh? Schrok altijd van dat geluid bij mensen
Heb dat wel eens als ik 'koud' op de hometrainer ga zitten, dat op een gegeven moment de knie 'vast' komt te zitten en dat je dan nog even een paar minuten doortrapt en die weer los komtquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het knakken valt wel mee, het is meer het ineens even dat gewricht niet lekker kunnen bewegen wat irritant is.
Ja dat.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb dat wel eens als ik 'koud' op de hometrainer ga zitten, dat op een gegeven moment de knie 'vast' komt te zitten en dat je dan nog even een paar minuten doortrapt en die weer los komt
Oh die ene waar je last van had ?quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn rechterschouder kan ik nog steeds laten knakken op commando
Yeps.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh die ene waar je last van had ?
ondefinieerbare duimen.. the fuck..quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:36 schreef CherryLips het volgende:
Mijn duimen zien er niet meer uit door al het gekraakkraakbeen bijna foetsie.
Als je kraakbeen weg is, kraakt het dan nog🤔🤔🤔quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:36 schreef CherryLips het volgende:
Mijn duimen zien er niet meer uit door al het gekraakkraakbeen bijna foetsie.
Muts ofzo was het.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zij was zo’n serieus stijf wijf.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 06:26 schreef kwiwi het volgende:
Ik leef nog. Niet vergast door m'n tapijtreiniger
Je kan het alweer goed merken ‘s avondsquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 06:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh3:32 minder licht vandaag. Nu eerst wandelen
![]()
Er zijn in Duitsland nog maar een kleine duizend professionele schaapherders.
Goede invulling van "we willen beter vega(n) aanbod" wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 07:31 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/auto/vo(...)te-product~a0548f1b/
Ik haat dat ‘wij zullen wel even bepalen wat goed voor jullie is’-gedrag van bedrijven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 07:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goede invulling van "we willen beter vega(n) aanbod" wel.
Hier moet een container aan de straat gezet wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed bezig hoor. Ik lig nog lui te wezen
Het is ook gewoon een serieus goeie manier om mensen uit je kantine te jagen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik haat dat ‘wij zullen wel even bepalen wat goed voor jullie is’-gedrag van bedrijven.
Denk dat het VW is dat na dieselgate een kijk-ons-eens-deugen-momentje wil hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een serieus goeie manier om mensen uit je kantine te jagen.
Of zou dát gewoon de bedoeling zijn?
Dat ja. "Veel mederwekers wilden vega(n) ALTENATIEVEN" dus schaffen we het origineel maar afquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat het VW is dat na dieselgate een kijk-ons-eens-deugen-momentje wil hebben.
Ik had die worst ook nog willen proberenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:15 schreef gianni61 het volgende:
Ooit heb ik ook curryworst gehad in de VW kantine in Wolfsburg
#NeverForget
Gemiste kans.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had die worst ook nog willen proberen
toch heb ik liever Senf bij mijn Wurstquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had die worst ook nog willen proberen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben in Berlin nogeens ooit met @:barreltje in het Currywurstmuseum geweestBestaat niet meer
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben nog nooit in Berlijn geweestquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Tof! Ik kan me alleen herinneren dat ik curryworst heb gegeten in Berlijn, ergens in de buurt van Unter den Linden.
Op een broodje met Senf. Bij de Pommes liever curry en een dotje mayoquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch heb ik liever Senf bij mijn Wurst
De currywurst net over de grens is eigenlijk lekkerder dan die in Berlijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben nog nooit in Berlijn geweest
oke oke.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op een broodje met Senf. Bij de Pommes liever curry en een dotje mayo
het verschilt vaak ook wel welke worst ze gebruiken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De currywurst net over de grens is eigenlijk lekkerder dan die in Berlijn
O, daar mogen ze mij 's nachts voor wakker makenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke oke.
Maar zo "traditioneel" curryworst, in stukjes gesneden, verzopen onder de curry en een laf wit broodje er bij, ben ik toch al niet heel groot fan van.
Deze man weetquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het verschilt vaak ook wel welke worst ze gebruiken.
die maar gewoon een Thüringer rostbratwurst.
Ik ben een halve worstenexpert.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb echt geen verstand van bratwurst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je voelt je aangesproken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is het eerste wat ik lees
Ja dat lustte mijn moeder ook niet. Stond je altijd in de Spar of de Edeka "200 Gramm Aufschnitt, aber kein Weisswurst bitte".quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Enige worst die ik echt vies vind is Beierse weisswurst.
Weeīg smaakje. En dan behoor je dat ook nog te eten met zoete mosterd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat lustte mijn moeder ook niet. Stond je altijd in de Spar of de Edeka "200 Gramm Aufschnitt, aber kein Weisswurst bitte".
Dusja ik heb het nooit geproefd. Weet niet of het smerig is dus ook
Het worstbeestje is bij jou in goede handen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Worsten staan bij mij echt op plekje 142 van de lijst met eetbare beestjes.
Once you go worst you get dorst.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het worstbeestje is bij jou in goede handen.
dat is wel een heel specifieke plekquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Worsten staan bij mij echt op plekje 142 van de lijst met eetbare beestjes.
386 stappen hierquote:
Whopping 310 hier.quote:
Ik las ladder.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb er wel íets meer gezet trouwens, horloge lag aan de lader.
Goed moment om de "ik ben vegetariër"-kaart te spelen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Andouillette - worst lijkt mij echt smerig
Terug naar bed?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, even twee weken niet meer naar kantoor, joechei
* Haalt confetti -kanon van stal.
Of de: sorry, maar dat ziet er heel interessant uit, maar ik ga het toch niet proberen- kaartquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed moment om de "ik ben vegetariër"-kaart te spelen.
Ziet er wel apart uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Andouillette - worst lijkt mij echt smerig
smoesjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb er wel íets meer gezet trouwens, horloge lag aan de lader.
Neen, neen.. helaas wel werken.quote:
terwijl je een stuk biefstuk aan het wegkanen bentquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed moment om de "ik ben vegetariër"-kaart te spelen.
Ik denk dat het ook apart smaakt, soort Franse haggis.quote:
Die kans is niet zo heel groot.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:14 schreef mschol het volgende:
[..]
terwijl je een stuk biefstuk aan het wegkanen bent
Niet heel veel meer hoor, boven de 400 zal het niet uitkomen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ziet er wel apart uit.
[..]
smoesjes
Dan zou ik het wel moeten lusten maar het ziet er bijzonder onaangenaam uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook apart smaakt, soort Franse haggis.
ook nooit op. zou het wel proberenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook apart smaakt, soort Franse haggis.
Ja, het is door Fransen gemaakt, denk je dat die rekening gaan houden met wat onaangenaam of aangenaam is?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zou ik het wel moeten lusten maar het ziet er bijzonder onaangenaam uit.
Nou, het leven is tekort om vies te eten, dus ik sla even overquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook nooit op. zou het wel proberen
misschien is het niet vies..quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, het leven is tekort om vies te eten, dus ik sla even over
Ik zie weinig verschil met haggis?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zou ik het wel moeten lusten maar het ziet er bijzonder onaangenaam uit.
Frankrijk, het land waar er erg weinig washandjes verkocht worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het is door Fransen gemaakt, denk je dat die rekening gaan houden met wat onaangenaam of aangenaam is?
Haggis ziet er wel lekkerder uit op de fotoquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil met haggis?
Misschien welquote:
Zag een plaatje met een wel erg gore textuur, ik ben textuurgevoeligquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil met haggis?
Ieehll.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frankrijk, het land waar er erg weinig washandjes verkocht worden.
dus tot je het in je mond doet kan het alle kanten op..quote:
Vind je een honingraattextuur er ook goor uitzien?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag een plaatje met een wel erg gore textuur, ik ben textuurgevoelig
Ik ruik altijd aan mijn eten of het wel lekker is en nog goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus tot je het in je mond doet kan het alle kanten op..
Nee niet perse maar daar is toch een naam voor voor zo'n fobie?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je een honingraattextuur er ook goor uitzien?
Ik vind beiden er maar goor uitzien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Haggis ziet er wel lekkerder uit op de foto
Ja, die gaatjesfobiequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee niet perse maar daar is toch een naam voor voor zo'n fobie?
Niet helemaal hetzelfde, maar komt wel in de buurt: Trypofobiequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee niet perse maar daar is toch een naam voor voor zo'n fobie?
Nightmare stuff wel dat.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind dat lotuszaad in zo'n bloem wel extreem goor om te zien, maar dat slaat natuurlijk nergens op
Oh, ik voel er weinig bij eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind dat lotuszaad in zo'n bloem wel extreem goor om te zien, maar dat slaat natuurlijk nergens op
Ik ken vrouwen die daarvan gaan gillen tot het broekje nat is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik voel er weinig bij eigenlijk.
Ik voel walging, die op niets gebaseerd is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik voel er weinig bij eigenlijk.
Ik heb zon en licht bewolkt, maar net regende het keihard.quote:
3e van boven.quote:
Kunnen de vogels er tenminste weer eens een keertje goed hun cloaca op ledigenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Vanaf morgen een paar dagen zomerKan ik de was weer buitenhangen.
Mijn was hangt lekker vochtig te zijn in de badkamer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Vanaf morgen een paar dagen zomerKan ik de was weer buitenhangen.
Mijn dekbed gister ook. Had ik de deur dicht gedaan dus dat was genieten gisteravond.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn was hangt lekker vochtig te zijn in de badkamer.
Dat je zo binnenkomt in die ruimte en denkt van: snif snif.. dat kan lekkerder..quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn dekbed gister ook. Had ik de deur dicht gedaan dus dat was genieten gisteravond.
Meteen watten in je longenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je zo binnenkomt in die ruimte en denkt van: snif snif.. dat kan lekkerder..
Nou, gelukkig dat nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:31 schreef CherryLips het volgende:
Schimmel bladdert van het plafond enzo.
Dat er meteen schimmels in je longen en op je tong beginnen te groeien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meteen watten in je longenZo lekker benauwd.
okequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is koud, het regent en het stikt van de naaktslakken, ga maar weer slapen.
zondequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kans is niet zo heel groot.
* stopt balletje braafjes weer in bed onder een dikke warme deken, verwenkoffie en rode pandaknuffel erbij.quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* stopt balletje braafjes weer in bed onder een dikke warme deken, verwenkoffie en rode pandaknuffel erbij.
Bel me even, dan help ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik nog een keer hoor van iemand dat hij of zij hoopt dat we weer terug naar het oude normaal kunnen: lekker 5 dagen op kantoor, dan gooi ik kokend lood over die persoon heen.
Dat is zeker zo'n normaal extravert blij en sociaal mens?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik nog een keer hoor van iemand dat hij of zij hoopt dat we weer terug naar het oude normaal kunnen: lekker 5 dagen op kantoor, dan gooi ik kokend lood over die persoon heen.
Krijgt hij dan geen vervangende laptop ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij hebben een developer die nu al 4 weken volhoudt dat hij niet kan werken door 'laptopproblemen'.![]()
Ook helemaal niet toevallig dat hij heeft aangekondigd dat hij over 2 maanden vertrekt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou na een week laptopproblemen al vertrekkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij hebben een developer die nu al 4 weken volhoudt dat hij niet kan werken door 'laptopproblemen'.![]()
Ook helemaal niet toevallig dat hij heeft aangekondigd dat hij over 2 maanden vertrekt.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeker iets opgelopen van die brokkelpoep.
Ik steun dit ideequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hij is al bezig aan zijn derde laptop, maar "ze werken allemaal niet."quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijgt hij dan geen vervangende laptop ?
Een soort manager-achtig type.. die vervelen zich natuurlijk kapot zonder onderdanen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is zeker zo'n normaal extravert blij en sociaal mens?
Ben ik nu ineens gedegradeerd van dorpspsychiater en hoeder van de goede smaak en zeden naar weerman in Foqueville?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
misschien is dat wel een goed idee US . dat jij elke ochtend een dagrapport maakt net zoals Piet Paulusma dat doet met bbq weer
oke das wat verdachtquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is al bezig aan zijn derde laptop, maar "ze werken allemaal niet."
Uhuh.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een soort manager-achtig type.. die vervelen zich natuurlijk kapot zonder onderdanen.
nee iemand die de dag een cijfer geeft zodat we weten of ons bed uit moeten of gewoon moeten blijven liggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben ik nu ineens gedegradeerd van dorpspsychiater en hoeder van de goede smaak en zeden naar weerman in Foqueville?
Is eindelijk de stroom van het hek, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben ik nu ineens gedegradeerd van dorpspsychiater en hoeder van de goede smaak en zeden naar weerman in Foqueville?
Bedoel je niet meer 'iemand zonder eigen leven'?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is zeker zo'n normaal extravert blij en sociaal mens?
Managers kunnen heel goed zonder personeel op de vloer, heb ik ook 1,5 jaar gedaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Als een soort border collies zonder schapen.
Is het de poetsvrouw die je vorig jaar al zou dumpen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
En wie had ik vanochtend om 8:15 aan de deur verwacht?
En wie is er om 9:40 nog steeds niet?
En wie heeft er WEER niks van zich laten horen?
En wie kan ik vandaag eerst nog drie keer gaan bellen voordat ze überhaupt opneemt?
En wie komt er dan weer met zeiksmoesje zoveel?
En wie hoeft er eigenlijk gewoon helemaal niet meer te komen ook?
Ik ben een beetje beyond caring inmiddels.
poetsmiep?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
En wie kan ik vandaag eerst nog drie keer gaan bellen voordat ze überhaupt opneemt?
Iemand die energie krijgt van anderen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bedoel je niet meer 'iemand zonder eigen leven'?
Ok dat lukt me wel, vandaag is het een 4, want het waait op een ongezellige manier, het is grauw en nat buiten en het is dinsdag, de meest nutteloze dag van de week, als ik deze dag moet vergelijken met een dier dan zou het vandaag een regenworm-dag zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee iemand die de dag een cijfer geeft zodat we weten of ons bed uit moeten of gewoon moeten blijven liggen
Tijd om het hoofdstuk daadwerkelijk af te sluiten. In de ergernis die dit kost, heb je het zelf al gepoetst.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
De schoonmaaksterquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zon.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dat lukt me wel, vandaag is het een 4, want het waait op een ongezellige manier, het is grauw en nat buiten en het is dinsdag, de meest nutteloze dag van de week, als ik deze dag moet vergelijken met een dier dan zou het vandaag een regenworm-dag zijn.
Tijd voor een andere poetsvrouwquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ookquote:
En daar zijn er heel veel vanquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Managers kunnen heel goed zonder personeel op de vloer, heb ik ook 1,5 jaar gedaan.
Het zijn de vastgeroeste managers die mensen 5 dagen per week willen zien.
*ril*quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand die energie krijgt van anderen...
"Thuis is nog matiger" was m'n andere vermoeden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daar zijn er heel veel vanOnze directeur zit al weken te janken dat hij zich zo alleen voelt op kantoor. Waar hij zich verschuilt voor zijn vrouw en kinderen.
Wat is daar mis mee, mensen zijn nu eenmaal sociale kuddedieren die hun vonkjes en levensgeluk graag delen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand die energie krijgt van anderen...
Zo herkenbaar van mijn vorige baan. Vieze Directeur wil niet bij zijn vrouw zijn (???), manager wil niet bij zijn vrouw zijn: iedereen moet maar 5 dagen op kantoor zijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daar zijn er heel veel vanOnze directeur zit al weken te janken dat hij zich zo alleen voelt op kantoor. Waar hij zich verschuilt voor zijn vrouw en kinderen.
Vuige nonsens, ik ben niet sociaal.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee, mensen zijn nu eenmaal sociale kuddedieren die hun vonkjes en levensgeluk graag delen?
nog steeds dezelfde? Kan je niet een ander zoeken fles?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Sociaal doen is zo overrated.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vuige nonsens, ik ben niet sociaal.
kijk dit is perfect voor jouquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dat lukt me wel, vandaag is het een 4, want het waait op een ongezellige manier, het is grauw en nat buiten en het is dinsdag, de meest nutteloze dag van de week, als ik deze dag moet vergelijken met een dier dan zou het vandaag een regenworm-dag zijn.
Opmerkingen zoals deze waren niet van de lucht:quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Thuis is nog matiger" was m'n andere vermoeden.
Wie heeft dat opgelegd danquote:
Dat vind ik dus ook met allerhande bedrijfsuitjes. Managers die het geweldig vinden om zo'n haka in te studeren of andere flauwigheden te doen. En dan moet jij dat ook vindenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Opmerkingen zoals deze waren niet van de lucht:
"Ja, wat moet je thuis doen?"
"Als ik thuis ga zitten dan heb ik afleiding en ga ik andere dingen doen dan werken."
"Het is gewoon gezellig om kantoor" (NEE, dat was het dus niet.. grafsfeer, dit dat)
En coronaquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:48 schreef bitterbal het volgende:
al mijn collega's krijgen dus energie van elkaar
quote:
Pindakaasshake.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Belangrijk werk heb ik toch, ik lees hier een discussie van anderhalf uur lang over witte bolletjes met hagelslag en wat het lekkerste is om daarbij te drinken.
Min collega's houden zielsveel van me en dragen me op handen, ik ben hun held.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:48 schreef bitterbal het volgende:
al mijn collega's krijgen dus energie van elkaar
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Opmerkingen zoals deze waren niet van de lucht:
"Ja, wat moet je thuis doen?"
"Als ik thuis ga zitten dan heb ik afleiding en ga ik andere dingen doen dan werken."
"Het is gewoon gezellig om kantoor" (NEE, dat was het dus niet.. grafsfeer, dit dat)
Wat is een haka ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook met allerhande bedrijfsuitjes. Managers die het geweldig vinden om zo'n haka in te studeren of andere flauwigheden te doen. En dan moet jij dat ook vinden![]()
Nou, niet dus
Met banaan.quote:
Ja, maar die mensen vinden dat gewoon heel saai als je dat in je eentje moet doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stel je voor dat je gewoon hetzelfde doet als op kantoor.
Dat doen die Nieuw-Zeelandse rugbyspelerts, van origine een strijdritueel oid.quote:
gelukkig zorgen we er heir voor dat je nog met beide benen op de grond blijftquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Min collega's houden zielsveel van me en dragen me op handen, ik ben hun held.
Nou inderdaad. Ben er wel klaar mee. Jammer hoe dit allemaal gaat weer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tijd om het hoofdstuk daadwerkelijk af te sluiten. In de ergernis die dit kost, heb je het zelf al gepoetst.
Melk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:48 schreef UitStraling het volgende:
Belangrijk werk heb ik toch, ik lees hier een discussie van anderhalf uur lang over witte bolletjes met hagelslag en wat het lekkerste is om daarbij te drinken.
Of ze maken vooral praatjes op kantoor in plaats van daadwerkelijk werk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen vinden dat gewoon heel saai als je dat in je eentje moet doen
Ik doe thuis ook niet hetzelfde als op kantoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stel je voor dat je gewoon hetzelfde doet als op kantoor.
Oh, ik in grote lijnen wel hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik doe thuis ook niet hetzelfde als op kantoor.
Ik ben veilig, ik kan niet vangen of gooien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:55 schreef UitStraling het volgende:
Lulligste meeting ooit was met zijn allen naar Londen vliegen en daar moesten we tegen de muur aan gaan zitten en gekleurde balletjes naar elkaar gooien, wie dezelfde kleur hadden gevangen die moesten samen wat uitbeelden op een podium en dan moest de rest dat raden, daarna weer in het vliegtuig terug
Op kantoor kan ik niet tussendoor boodschappen doen en sporten. Nou ja kan wel maar is minder relaxt. En thuis kan ik niet m'n collega's makkelijk van het werk houdenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik in grote lijnen wel hoor.
Dat was snelquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn zonnebril komt tussen 10 en 12
nu de zon nog.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn zonnebril komt tussen 10 en 12
Pelikanen vreten ook echt allesquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:55 schreef bitterbal het volgende:
krijg trek
https://9gag.com/gag/a1rg16v
Die is hierquote:
Ik doe meequote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo'n Maori-dans waar je dingen doet met je tong en op het einde je piemel laat zien.
Oh, maar da's dan meer het verschuiven. Bij thuiswerken gooi ik op een rustig moment ook even snel een stofzuiger door het huis enzo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Op kantoor kan ik niet tussendoor boodschappen doen en sporten. Nou ja kan wel maar is minder relaxt. En thuis kan ik niet m'n collega's makkelijk van het werk houden
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gelukkig zorgen we er heir voor dat je nog met beide benen op de grond blijft
Ik heb het toen geweigerd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe mee [ link | afbeelding ]
Denk naar alle zooi die ze etenquote:
Voordeel van thuiswerken is voornamelijk de reistijd die mist. Daardoor heb ik gewoon meer vrijheid.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar da's dan meer het verschuiven. Bij thuiswerken gooi ik op een rustig moment ook even snel een stofzuiger door het huis enzo.
quote:
quote:
Bij twijfel is het kip toch?quote:
Ja, logisch. Ik heb amper reistijd, dus voor mij is het meer de afweging "ik trek de deur achter me dicht en de dag is klaar".quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk naar alle zooi die ze eten
[..]
Voordeel van thuiswerken is voornamelijk de reistijd die mist. Daardoor heb ik gewoon meer vrijheid.
[..]
[..]
Ja dat scheelt. Ik heb afhankelijk van m'n aansluiting 2 tot 3 uur reistijd op een dagquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, logisch. Ik heb amper reistijd, dus voor mij is het meer de afweging "ik trek de deur achter me dicht en de dag is klaar".
kip is tegenwoordig meer een soort tofu inderdaad. Een beetje substraat om je saus van af te likken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kip smaakt normaal naar he-le-maal niets dus dit zou wel een verbetering zijn.
Wel een idee. Kip met pindasaussmaak zou ik best trekken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kip smaakt normaal naar he-le-maal niets dus dit zou wel een verbetering zijn.
Eend was m'n andere gok, want vet om te drijven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:00 schreef dud0r het volgende:
some people claiming pelican taste like fish while others disagree, saying it tastes like turkey.
Which answer do you believe? In all actuality, the latter seems to be a more accurate answer.
It is easy to see why people would describe pelican meat as having a fishy flavor. Since these birds live on fresh fish, it is very easy to make this assumption.
It may also be safe to compare this fish-eating bird with other fish-eating birds like the duck, kingfisher, puffin, and cormorant.
Volgens deze site
https://www.woodsmanreport.com/can-you-eat-pelican/
Vroegah, toen mijn ouders nog naar de dorpspoelier gingen die zijn eigen kip kweekte, had het beestje wel degelijk smaakquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kip is tegenwoordig meer een soort tofu inderdaad. Een beetje substraat om je saus van af te likken.
Marineren in pindkaassaus danquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel een idee. Kip met pindasaussmaak zou ik best trekken.
Die Franse kippen die je op de markt kunt kopen smaken ook erg lekker, heb je tenminste het idee dat je een vogel aan het eten bent.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vroegah, toen mijn ouders nog naar de dorpspoelier gingen die zijn eigen kip kweekte, had het beestje wel degelijk smaak
Kan ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Marineren in pindkaassaus dan![]()
Paar lepels pindakaas, paar lepels sojasaus, wat chilisaus, Maple syrup en roeren maar.
Stel het ze voor om ze een pindakaas dieet te gevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ookmaar als ze dat nou in de stal al doen
Van die arrogante kutkippen zeker?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Franse kippen die je op de markt kunt kopen smaken ook erg lekker, heb je tenminste het idee dat je een vogel aan het eten bent.
Kippen die iedere ochtend even een relaxte marinadedouche krijgen, na het eitje leggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ookmaar als ze dat nou in de stal al doen
Pindakaas eten, ketjap drinken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Stel het ze voor om ze een pindakaas dieet te geven
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga gebakken rijst maken, gewoon omdat het kan
nu meteen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga gebakken rijst maken, gewoon omdat het kan
Extra bevredigend om op je bord te hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die arrogante kutkippen zeker?
Je kookt toch zelf? Als je dan boontjes niet lekker vindt waarom dan dat etenquote:
Kapot stampen dan tokken ze wel een toontje lager.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die arrogante kutkippen zeker?
ai ai aiquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 10:05 schreef Karzai het volgende:
Kutleven voel me als een pissebed onder een steen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |