SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vingers, polsen, schouders, enkels en af en toe m'n nek. Met zo'n door anderen hoorbare knak.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn fysio is altijd helemaal blij als dat lukt bij mij om het te laten knakkenIk kan wel mijn schouders op commando laten knakken en kraken
Wel stage gelopen daarquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Werk je weer bij de krant??
![]()
Schouders, nek, ellebogen, polsen, tenen, vingers en knieën. Maar zoals de fysio altijd zegt 'krakende wagens rijden het langst'quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vingers, polsen, schouders, enkels en af en toe m'n nek. Met zo'n door anderen hoorbare knak.
oh, dan leef ik vast niet langquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schouders, nek, ellebogen, polsen, tenen, vingers en knieën. Maar zoals de fysio altijd zegt 'krakende wagens rijden het langst'
Ja, die laatste heb ik ook vaker gehoord.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schouders, nek, ellebogen, polsen, tenen, vingers en knieën. Maar zoals de fysio altijd zegt 'krakende wagens rijden het langst'
Lukt mij nooit eigenlijk 🤔quote:
Het is ook niet perse iets om te ambiëren.quote:
Bij mijn schouders niet, die blijven gewoon doorkrakenquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die laatste heb ik ook vaker gehoord.Meestal is het alleen maar lekker, ineens weer wat mobiliteit in dat gewricht.
Dat doorkraken heb ik met m'n polsen. Ik vraag me wel eens af of het bijdraagt aan m'n zwakke polsjes.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mijn schouders niet, die blijven gewoon doorkrakenBij mijn knieën wel ja, echt zo'n harde tik van mijn knieschijf die weer goed staat
geen ideequote:Op maandag 9 augustus 2021 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Nouuuu bitterbal hoe noemde je jouw vrouwelijke chef ook alweer? Kom er maar niet op.
Als in een iets met teef ofzoiets was het.
Echt waar joh? Schrok altijd van dat geluid bij mensenquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mij steeds minder, eerst kon ik het een op een laten knakkelen.
Nee vind ik ook niet hoorquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook niet perse iets om te ambiëren.
Mijn rechterschouder kan ik nog steeds laten knakken op commandoquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Echt waar joh? Schrok altijd van dat geluid bij mensen
Heb dat wel eens als ik 'koud' op de hometrainer ga zitten, dat op een gegeven moment de knie 'vast' komt te zitten en dat je dan nog even een paar minuten doortrapt en die weer los komtquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het knakken valt wel mee, het is meer het ineens even dat gewricht niet lekker kunnen bewegen wat irritant is.
Ja dat.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb dat wel eens als ik 'koud' op de hometrainer ga zitten, dat op een gegeven moment de knie 'vast' komt te zitten en dat je dan nog even een paar minuten doortrapt en die weer los komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |