SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vingers, polsen, schouders, enkels en af en toe m'n nek. Met zo'n door anderen hoorbare knak.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn fysio is altijd helemaal blij als dat lukt bij mij om het te laten knakkenIk kan wel mijn schouders op commando laten knakken en kraken
Wel stage gelopen daarquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Werk je weer bij de krant??
![]()
Schouders, nek, ellebogen, polsen, tenen, vingers en knieën. Maar zoals de fysio altijd zegt 'krakende wagens rijden het langst'quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vingers, polsen, schouders, enkels en af en toe m'n nek. Met zo'n door anderen hoorbare knak.
oh, dan leef ik vast niet langquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schouders, nek, ellebogen, polsen, tenen, vingers en knieën. Maar zoals de fysio altijd zegt 'krakende wagens rijden het langst'
Ja, die laatste heb ik ook vaker gehoord.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schouders, nek, ellebogen, polsen, tenen, vingers en knieën. Maar zoals de fysio altijd zegt 'krakende wagens rijden het langst'
Lukt mij nooit eigenlijk 🤔quote:
Het is ook niet perse iets om te ambiëren.quote:
Bij mijn schouders niet, die blijven gewoon doorkrakenquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die laatste heb ik ook vaker gehoord.Meestal is het alleen maar lekker, ineens weer wat mobiliteit in dat gewricht.
Dat doorkraken heb ik met m'n polsen. Ik vraag me wel eens af of het bijdraagt aan m'n zwakke polsjes.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mijn schouders niet, die blijven gewoon doorkrakenBij mijn knieën wel ja, echt zo'n harde tik van mijn knieschijf die weer goed staat
geen ideequote:Op maandag 9 augustus 2021 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Nouuuu bitterbal hoe noemde je jouw vrouwelijke chef ook alweer? Kom er maar niet op.
Als in een iets met teef ofzoiets was het.
Echt waar joh? Schrok altijd van dat geluid bij mensenquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mij steeds minder, eerst kon ik het een op een laten knakkelen.
Nee vind ik ook niet hoorquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook niet perse iets om te ambiëren.
Mijn rechterschouder kan ik nog steeds laten knakken op commandoquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Echt waar joh? Schrok altijd van dat geluid bij mensen
Heb dat wel eens als ik 'koud' op de hometrainer ga zitten, dat op een gegeven moment de knie 'vast' komt te zitten en dat je dan nog even een paar minuten doortrapt en die weer los komtquote:Op maandag 9 augustus 2021 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het knakken valt wel mee, het is meer het ineens even dat gewricht niet lekker kunnen bewegen wat irritant is.
Ja dat.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb dat wel eens als ik 'koud' op de hometrainer ga zitten, dat op een gegeven moment de knie 'vast' komt te zitten en dat je dan nog even een paar minuten doortrapt en die weer los komt
Oh die ene waar je last van had ?quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn rechterschouder kan ik nog steeds laten knakken op commando
Yeps.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh die ene waar je last van had ?
ondefinieerbare duimen.. the fuck..quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:36 schreef CherryLips het volgende:
Mijn duimen zien er niet meer uit door al het gekraakkraakbeen bijna foetsie.
Als je kraakbeen weg is, kraakt het dan nog🤔🤔🤔quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:36 schreef CherryLips het volgende:
Mijn duimen zien er niet meer uit door al het gekraakkraakbeen bijna foetsie.
Muts ofzo was het.quote:Op maandag 9 augustus 2021 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zij was zo’n serieus stijf wijf.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 06:26 schreef kwiwi het volgende:
Ik leef nog. Niet vergast door m'n tapijtreiniger
Je kan het alweer goed merken ‘s avondsquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 06:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh3:32 minder licht vandaag. Nu eerst wandelen
![]()
Er zijn in Duitsland nog maar een kleine duizend professionele schaapherders.
Goede invulling van "we willen beter vega(n) aanbod" wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 07:31 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/auto/vo(...)te-product~a0548f1b/
Ik haat dat ‘wij zullen wel even bepalen wat goed voor jullie is’-gedrag van bedrijven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 07:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goede invulling van "we willen beter vega(n) aanbod" wel.
Hier moet een container aan de straat gezet wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 07:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed bezig hoor. Ik lig nog lui te wezen
Het is ook gewoon een serieus goeie manier om mensen uit je kantine te jagen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik haat dat ‘wij zullen wel even bepalen wat goed voor jullie is’-gedrag van bedrijven.
Denk dat het VW is dat na dieselgate een kijk-ons-eens-deugen-momentje wil hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een serieus goeie manier om mensen uit je kantine te jagen.
Of zou dát gewoon de bedoeling zijn?
Dat ja. "Veel mederwekers wilden vega(n) ALTENATIEVEN" dus schaffen we het origineel maar afquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat het VW is dat na dieselgate een kijk-ons-eens-deugen-momentje wil hebben.
Ik had die worst ook nog willen proberenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:15 schreef gianni61 het volgende:
Ooit heb ik ook curryworst gehad in de VW kantine in Wolfsburg
#NeverForget
Gemiste kans.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had die worst ook nog willen proberen
toch heb ik liever Senf bij mijn Wurstquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had die worst ook nog willen proberen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben in Berlin nogeens ooit met @:barreltje in het Currywurstmuseum geweestBestaat niet meer
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben nog nooit in Berlijn geweestquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Tof! Ik kan me alleen herinneren dat ik curryworst heb gegeten in Berlijn, ergens in de buurt van Unter den Linden.
Op een broodje met Senf. Bij de Pommes liever curry en een dotje mayoquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch heb ik liever Senf bij mijn Wurst
De currywurst net over de grens is eigenlijk lekkerder dan die in Berlijnquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben nog nooit in Berlijn geweest
oke oke.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op een broodje met Senf. Bij de Pommes liever curry en een dotje mayo
het verschilt vaak ook wel welke worst ze gebruiken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De currywurst net over de grens is eigenlijk lekkerder dan die in Berlijn
O, daar mogen ze mij 's nachts voor wakker makenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke oke.
Maar zo "traditioneel" curryworst, in stukjes gesneden, verzopen onder de curry en een laf wit broodje er bij, ben ik toch al niet heel groot fan van.
Deze man weetquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het verschilt vaak ook wel welke worst ze gebruiken.
die maar gewoon een Thüringer rostbratwurst.
Ik ben een halve worstenexpert.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb echt geen verstand van bratwurst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je voelt je aangesproken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is het eerste wat ik lees
Ja dat lustte mijn moeder ook niet. Stond je altijd in de Spar of de Edeka "200 Gramm Aufschnitt, aber kein Weisswurst bitte".quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Enige worst die ik echt vies vind is Beierse weisswurst.
Weeīg smaakje. En dan behoor je dat ook nog te eten met zoete mosterd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat lustte mijn moeder ook niet. Stond je altijd in de Spar of de Edeka "200 Gramm Aufschnitt, aber kein Weisswurst bitte".
Dusja ik heb het nooit geproefd. Weet niet of het smerig is dus ook
Het worstbeestje is bij jou in goede handen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Worsten staan bij mij echt op plekje 142 van de lijst met eetbare beestjes.
Once you go worst you get dorst.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het worstbeestje is bij jou in goede handen.
dat is wel een heel specifieke plekquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Worsten staan bij mij echt op plekje 142 van de lijst met eetbare beestjes.
386 stappen hierquote:
Whopping 310 hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |