SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo slim ben ik dan nog wel , vroeg me af welk land het ook al weer wasquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar amazone is geen land he :p
Het Amazoneregenwoud, ook wel de Selva genoemd, is het grootste regenwoud op Aarde. Het heeft een oppervlakte van 7,7 miljoen km² en is verspreid over negen landen: Brazilië (60%), Peru (13%), Colombia (9%), Venezuela (5%), Bolivia (5%), Guyana (3%), Suriname (2%), Ecuador (1,5%) en Frans-Guyana (1,5%). Meer dan de helft van al het overgebleven regenwoud op aarde ligt in het Amazonegebied.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zo slim ben ik dan nog wel , vroeg me af welk land het ook al weer was
Panama niet dusquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het Amazoneregenwoud, ook wel de Selva genoemd, is het grootste regenwoud op Aarde. Het heeft een oppervlakte van 7,7 miljoen km² en is verspreid over negen landen: Brazilië (60%), Peru (13%), Colombia (9%), Venezuela (5%), Bolivia (5%), Guyana (3%), Suriname (2%), Ecuador (1,5%) en Frans-Guyana (1,5%). Meer dan de helft van al het overgebleven regenwoud op aarde ligt in het Amazonegebied.
En hoeveel soorten spinnen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het Amazoneregenwoud, ook wel de Selva genoemd, is het grootste regenwoud op Aarde. Het heeft een oppervlakte van 7,7 miljoen km² en is verspreid over negen landen: Brazilië (60%), Peru (13%), Colombia (9%), Venezuela (5%), Bolivia (5%), Guyana (3%), Suriname (2%), Ecuador (1,5%) en Frans-Guyana (1,5%). Meer dan de helft van al het overgebleven regenwoud op aarde ligt in het Amazonegebied.
Ok, mooi, maar het was in Panama dusquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begint wel lang te duren zoquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk, als we over tien jaar weer kunnen reizen.
Och, verzengend heet of verzengend heter.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het wordt er alleen maar warmer.
Is dat de allergoedkoopste plek?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze willen mij in September alweer op het vliegtuig zetten
Wel een kleine kans op covid, zo erop ipv erin.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze willen mij in September alweer op het vliegtuig zetten
Per 100 vierkante meter 20 vogelspinnen heb ik me ooit eens laten vertellen door een gids.quote:
Denk het. Bezuinigingen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat de allergoedkoopste plek?
Volgens mij zetten ze me ook in een apart kantoor ergens dan. Erg zinvol. Ik sla nog een rondje over als het even kan.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een kleine kans op covid, zo erop ipv erin.
Ja, klinkt nuttig wel, ergens heenvliegen om daar alsnog alleen te zitten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk het. Bezuinigingen.
[..]
Volgens mij zetten ze me ook in een apart kantoor ergens dan. Erg zinvol. Ik sla nog een rondje over als het even kan.
gelukkig ben ik er weeer wegquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Per 100 vierkante meter 20 vogelspinnen heb ik me ooit eens laten vertellen door een gids.
Ja en een miljoen kleinere dan.
Ik heb er nog geen 5000quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat was een lekker avondwandelingetje. 6003 steps nu. Even in het zonnetje zitten
Pruttigquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, echt douchen. Ik ben pruttig.
Er gebeuren wel gekkere dingen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, klinkt nuttig wel, ergens heenvliegen om daar alsnog alleen te zitten.
Heb gegeten., lust nu wel sushiquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er gebeuren wel gekkere dingen.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, echt douchen. Ik ben pruttig.
0, misschien 1 kleinequote:Op maandag 9 augustus 2021 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Zes muggenbulten. Valt nog mee deze zomer.
ja de boel moest ff startenquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gegeten…
…ik heb nu wel trek
Logica in ballie zoeken is een verloren zaak ...quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gegeten…
…ik heb nu wel trek
quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dit was het voorgerecht en nu kun je echt los
Dropquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Haring in huis, hard worstje, snorrensmeersel, vier kazen, ijsjes, chocolaatjes, pittige gehaktballetjes, stokbrood, kipspiesen, lamsvlees, kersen, kiwi's. bavarois, pizza, olijven, gevulde pepertjes en nu krijg ik zin in dropjes
quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Haring in huis, hard worstje, snorrensmeersel, vier kazen, ijsjes, chocolaatjes, pittige gehaktballetjes, stokbrood, kipspiesen, lamsvlees, kersen, kiwi's. bavarois, pizza, olijven, gevulde pepertjes en nu krijg ik zin in dropjes
quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Wat voor chocolaatjes heb je?quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deal, krijg ik een lekkere Liuk van Buda, jij vier kipspiesjes, Buda nog wat?
Hele lekkere, van Patisserie de Rouw in Vught, soort vanalleswat.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat voor chocolaatjes heb je?
Ik zie het helemaal voor mequote:Op maandag 9 augustus 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die ligt nu over de leuning van de bank wantrouwend naar de robotstofzuiger te staren.
O, daar lust ik er wel een paar vanquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele lekkere, van Patisserie de Rouw in Vught, soort vanalleswat.
Ik zou de Vughtse Hartverwarmertjes proberen, die zijn lekker.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, daar lust ik er wel een paar van
Ik alleen waterijsjesquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vanmiddag boodschappen gedaan en niks te snaaien meegenomen. Nu spijt natuurlijk.
die begrijp ik nietquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Aaw, mijn broer vond de handdoeken die hij twee jaar geleden zelf nog heeft opgehangen. Niet wetende dat dingen allemaal heel anders zouden lopen
Mijn ouders zouden twee jaar geleden twee weken na hem naar Hongarije gaan. Maar toen werd mijn moeder ziek en sindsdien is er niemand meer geweest.quote:
Ja, buiten sporten en grondoefeningen op niet bepaald droge grond.quote:
Aaaawquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden twee jaar geleden twee weken na hem naar Hongarije gaan. Maar toen werd mijn moeder ziek en sindsdien is er niemand meer geweest.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden twee jaar geleden twee weken na hem naar Hongarije gaan. Maar toen werd mijn moeder ziek en sindsdien is er niemand meer geweest.
Dat is de enige echte waarheid.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Life is what happens while you’re busy making other plans.
Ja, zouden mensen eigenlijk vaker moeten doen he?quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is de enige echte waarheid.
Dat zei iemand waar ik stage bij liep een keer, stop eens met carrièreplanning en ga eens zomaar wat doen op je gevoel.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
waar lees je dat?👀quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
“ Vughtse Hartverwarmertjes: We presenteren u onze speciaal ontwikkelde hartvormige bonbonnetjes met een onbeschrijfelijk lekkere hazelnoot-pralinévulling.”
oeh snorrenlunchquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Palingbeestjes
Schoonloeder
Stiefmonster
Pirk
Zeurpreut
Wiewelen
Smek
Rare Kwok
Tüteren
Afschuifrukker
Bovengnoom
Handvaten
Gerrie
Oemfoefoe
Smurfen
Blije Fant
Broccoli-gehakt
Naardereutprater
Verwenkoffie
Lesgeefmens
Rekroeter
Aanneemmannetje
Berig
Dekprop
Toffels
Vleeskleurig badpak
Snavelen
Wiebeldansjes
Gekke springkikker
Viesdik
Poep-vis
Kaiserschmarren
Pruttig
Snorrensmeersel
Ben ik zelf ook niet zo goed in.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zouden mensen eigenlijk vaker moeten doen he?
Nee, ik ook niet. Soms toch wel fijn om je hart eens te volgenquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben ik zelf ook niet zo goed in.
weer iets gemistquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De chocolaatjeswinkel van US
De momenten waarbij ik nieuwe mensen ontmoet heb dat wel gedaan.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Soms toch wel fijn om je hart eens te volgen
ja ben meer van snacks zoals een varken, kudde kippetjes of een zwerm zalmenquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Jij hebt het eigenlijk zelden over zoetigheden, Bal?
Ik mis de pruimencompotequote:Op maandag 9 augustus 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
Palingbeestjes
Schoonloeder
Stiefmonster
Pirk
Zeurpreut
Wiewelen
Smek
Rare Kwok
Tüteren
Afschuifrukker
Bovengnoom
Handvaten
Gerrie
Oemfoefoe
Smurfen
Blije Fant
Broccoli-gehakt
Naardereutprater
Verwenkoffie
Lesgeefmens
Rekroeter
Aanneemmannetje
Berig
Dekprop
Toffels
Vleeskleurig badpak
Snavelen
Wiebeldansjes
Gekke springkikker
Viesdik
Poep-vis
Kaiserschmarren
Pruttig
Snorrensmeersel
MI van zo'n zalmen vangende beer in Alaska.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben meer van snacks zoals een varken, kudde kippetjes of een zwerm zalmen
Palingbeestjesquote:
En koekjesquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben meer van snacks zoals een varken, kudde kippetjes of een zwerm zalmen
Kruimelkoekjes.quote:
raar verhaalquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ballie ik hoop dat jij je wat beter verdedigt tegen zo’n kleine kutthai.
https://www.ad.nl/buitenl(...)zette-zich~ae43babd/
quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze is wel wat gewend op Rotterdam-Zuid.quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Daarom. Kunnen die Thai niet aan tippen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is wel wat gewend op Rotterdam-Zuid.
Dodging bullets on the bitterbrommertquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is wel wat gewend op Rotterdam-Zuid.
uiteraardquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je nog een keer als het kan?
Nu alleen nog overal de definities achter zettenquote:
Matrix-stylo?quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dodging bullets on the bitterbrommert
Keer gehad in Instituut Français des Pays-Bas Maison Descartes, had ik een chique opening van een kunstgalerij maar ik had zoveel gezopen de dag ervoor in Amsterdam dat ik me compleet leegscheet en de hele tijd moest kotsen, staat daar de vrouw van mijn dromen te kirren, de perfecte vrouw, maar ja die staarde me alleen maar aan alsof ik een vies goor insect wasquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had eigenlijk afgesproken om zondag naar een kunstgalerij in Amsterdam te gaan maar vrees dat ik te brak ben daarvoor. Matige planning.
Ik sla deze daarom even over.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer gehad in Instituut Français des Pays-Bas Maison Descartes, had ik een chique opening van een kunstgalerij maar ik had zoveel gezopen de dag ervoor in Amsterdam dat ik me compleet leegscheet en de hele tijd moest kotsen, staat daar de vrouw van mijn dromen te kirren, de perfecte vrouw, maar ja die staarde me alleen maar aan alsof ik een vies goor insect was
Ik heb de meeste wel in mijn kop zitten denk ikquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu alleen nog overal de definities achter zetten
Wat mot je daar nou?quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had eigenlijk afgesproken om zondag naar een kunstgalerij in Amsterdam te gaan maar vrees dat ik te brak ben daarvoor. Matige planning.
Leuke kunstenaressen bestaan niet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat mot je daar nou?
Verkikkerd op een leuke kunstenares?
Wel geil.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leuke kunstenaressen bestaan niet.
Zijn allemaal linkse hippies
Ocharme tochquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je was zeker niet zo goed in tekenen vroeger.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mooie dingen kijkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat mot je daar nou?
Verkikkerd op een leuke kunstenares?
Ja jij wel, maar iemand van buut'n nietquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de meeste wel in mijn kop zitten denk ik
Shit jaquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij wel, maar iemand van buut'n niet
Zo kennen we er nog eentje ...quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je was zeker niet zo goed in tekenen vroeger.
Dat kloptquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je was zeker niet zo goed in tekenen vroeger.
hatjoequote:Op maandag 9 augustus 2021 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, ik heb m'n QR-code. Je mag me weer aanraken.
Needoemaarniet
Als je hem eerder wil kun je gewoon de datum van je telefoon aanpassenquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, ik heb m'n QR-code. Je mag me weer aanraken.
Needoemaarniet
Oh, niet nodig, ik had 'm eind vorige week al kunnen downloaden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je hem eerder wil kun je gewoon de datum van je telefoon aanpassen
Rocket Man, over Elton John. Zag vandaag dat ie op Netflix stond..quote:
Eer gewoon op zijn balliaans van die brommert af sukkelen waardoor ze gemist wordtquote:
Oef, die fillers.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook wel allemaal zelfde types:[ afbeelding ]
Te lelijk voor een Rembrandtquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat meen je toch niet?quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je hem eerder wil kun je gewoon de datum van je telefoon aanpassen
Wat is dat nou voor flamencodanseres?quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Niets verwondert me meer met die kutapp.quote:
Er zitten best wel wat gaten en lekken in de app dacht ik jaquote:
Iris nog wat. Jurylid bij Project Rembrandtquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor flamencodanseres?
Inderdaadquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zou willen dat het niet waar is.
Die lippen zijn nog nepper.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Das Iris Frederix.
Zoek de verschillen met Loes van Delft.
[ afbeelding ]
Dat was een heel simpele manier om met de app te spelen. Maar collega vond er nog een paar, en dan heeft het een of andere security-test overleefd.quote:
Wie mag dit zijn?quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Iemand die op meerdere manieren volgespoten isquote:
Ik had 'r ouder ingeschat dan 30.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Das Iris Frederix.
Zoek de verschillen met Loes van Delft.
[ afbeelding ]
Hoe laat komt de sushi?quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was een heel simpele manier om met de app te spelen. Maar collega vond er nog een paar, en dan heeft het een of andere security-test overleefd.
Al in de prullebak geflikkerd, was nog rauwquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:31 schreef crv het volgende:
[..]
Al in de prullebak geflikkerd, was nog rauw
Ze is dan ook 40quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had 'r ouder ingeschat dan 30.
Die is 30quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had 'r ouder ingeschat dan 30.
Ik dacht dat je het over IRis had, die is dus wel 40quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan heeft ze zelf d'r wiki aangepast.https://nl.wikipedia.org/wiki/Loes_van_Delft
crv gooit ht wegquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog eens bij Mood bestellen voor je?
Daarom was ik nieuwsgierig naar hoe oud ze is.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is 30had eerder 50+ die met een lading aan botox nog jong wil lijken geschat
Als je de snavel wegdenkt dan zou ik ze de bepotelen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou die Loes op 50 schatten met dat vermangelde gezicht
Eenmalig en niet meenemen naar moeders.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je de snavel wegdenkt dan zou ik ze de bepotelen.
Oh ja!quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Met die neppe Mickey Mousepersiflage![]()
![]()
![]()
Misschien dat het tegenwoordig wel hip is om er 20 jaar ouder uit te zien, ik volg zulk soort dingen nietquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom was ik nieuwsgierig naar hoe oud ze is.
Niet ?quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eenmalig en niet meenemen naar moeders.
Papieren zak meenemen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je de snavel wegdenkt dan zou ik ze de bepotelen.
Die onderste kan je in ieder geval niet per ongeluk bezwangeren.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eenmalig en niet meenemen naar moeders.
oh sloeg dat daar opquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heeeyyyyyyyyyy nu weet je hem wel![]()
@:bitterbal
Wat?quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja heeeyyyyyyyyyy nu weet je hem wel![]()
@:bitterbal
Plastic is ook weer zoiets.quote:
Mja, elkaar nadoen en *plop* allemaal dezelfde snavel en rare botoxhuid.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat het tegenwoordig wel hip is om er 20 jaar ouder uit te zien, ik volg zulk soort dingen niet
Owquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die grap die we laatste niet snapte
plasticquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plastic zak is toch hetzelfde effect als papieren zak?
Plastic stikt ze te snelquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, door een plastic zak kun je niet ademenquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik drink nu dit
https://www.jumbo.com/jum(...)aak-330ml/439287BLK/
Niet super wow, maar best drinkbaar...
Brave hond.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
plastic
[ afbeelding ]
papier
[ afbeelding ]
Die reactie had ik wel verwacht ergensquote:
Moet je straks ook met tapijtreiniger in de weer op je matras omdat je 'sinaasappelsap' hebt gemorstquote:
Intrigerend.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik drink nu dit
alles wat het cola maakt is er uitquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die reactie had ik wel verwacht ergens![]()
![]()
Oh, is dat het @kwiwiquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je straks ook met tapijtreiniger in de weer op je matras omdat je 'sinaasappelsap' hebt gemorst
Hier was ik al benieuwd naar! Ze hebben ook raspberry nu. Hopelijk gaan er nu geen smaken weg wantquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik drink nu dit
Er zit nog steeds caffeine in hoorquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alles wat het cola maakt is er uit
Die Strawberry is ook wel okeequote:Op maandag 9 augustus 2021 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier was ik al benieuwd naar! Ze hebben ook raspberry nu. Hopelijk gaan er nu geen smaken weg wantKokos
hmm das ietsquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er zit nog steeds caffeine in hoor
quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
Zo de lijst is klaar tot zover, zijn wel veel woordjes geworden zo
Die van Coca Cola vond ik een beetje heel erg chemisch smaken. Nog erger dan anders.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die Strawberry is ook wel okee
Wachtwat.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die Strawberry is ook wel okee
Smaakt die naar Malibu-cola?quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier was ik al benieuwd naar! Ze hebben ook raspberry nu. Hopelijk gaan er nu geen smaken weg wantKokos
Dan lopen we onder. Op hoeveel hoog zat je ook weer?quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:44 schreef bitterbal het volgende:
was er eigenlijk gezegd wat er gebeurd als de aarde 5 graden verwarmt?
4quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan lopen we onder. Op hoeveel hoog zat je ook weer?
Ja dan sta jij te springen als een gekke springkikker.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:44 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel wat hulp en input en verbeteringen van de Neerlandicussen nodig denk ik.
Dan gaan we doodquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:44 schreef bitterbal het volgende:
Oh das wel jammer danquote:
Voor de ontbrekende komma achter nodig??quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel wat hulp en input en verbeteringen van de Neerlandicussen nodig denk ik.
Dan hoef je niet meer naar Thailand op vakantie.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:44 schreef bitterbal het volgende:
Rode lichtjes pasta - Pasta Putanescaquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Palingbeestjes - Rotterdamse slangachtige diersoort thans onder bescherming van Frau bitterbal.
Schoonloeder - Brabantse variant van de schoonmoeder.
Stiefmonster - Niet zo aardige stiefmoeder.
Pirk - Vaccinatie.
Zeurpreut - Vrouw die veel en graag zeurt, kort kapsel ook vaak.
Wiewelen - Te lang doorgaan over hetzelfde onderwerp.
Smek - De enige juiste schrijfwijze van smakken en smak.
Rare Kwok - Beest met plopogen dat altijd blij is.
Tüteren - Wat Turken doen in de auto als ze voetjebal hebben gewonnen.
Afschuifrukker - Soort martelapparaat voor BBQ vlees.
Bovengnoom - Homofiele dikke bovenbuur die zwaar loopt.
Handvaten - Prima variant op handvatten.
Gerrie - Poep, favoriete onderwerp van de vrouwen in Foqueville.
Oemfoefoe - Donkerhuidige medemens van het continent Afrika.
Smurfen - Helemaal niks doen, bij voorkeur in een smurfbroek.
Blije Fant - Een erg gelukkige olifant.
Broccoli-gehakt - Naarste combinatie ter wereld, vies, wansmaak.
Naardepreutprater - Iemand die alleen slijmerig op vrouwen reageert met als doel in het broekje te komen.
Verwenkoffie - Erg lekkere koffie voor in de ochtend.
Lesgeefmens - Lerares.
Rekroeter - Iemand die anderen laat werken.
Aanneemmannetje - Iemand die mannetjes en vrouwtjes een baantje aanbied.
Berig - Geil, loops, hitsig.
Dekprop - Wat er uit caviabeertjes komt als ze geil zijn maar er is geen zeugje in de buurt.
Toffels - Heerlijk zachte pantoffels.
Vleeskleurig badpak - Hoog uitgesneden badpak, verplicht op de stranden van Foqueville.
Snavelen - Bekken, kussen of zoenen.
Wiebeldansjes - Lekker relaxen op mooie muziekjes, kan overal, ook in de huiskamer.
Gekke springkikker - Iemand die soms niet helemaal in orde lijkt te zijn.
Viesdik - Foquevillers houden van eten.
Poep-vis - Tilapia.
Kaiserschmarren - Geslachtdeel van Duitse artsen.
Pruttig - Staat van zijn na sporten op een nat grasveld.
Snorrensmeersel - Hummus.
TrekThai - Promiscue meisje uit Thailand, niet gratis.
Pruimencompote - Ongesteldheid, rooie klats maar dan de chique benaming.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Palingbeestjes - Rotterdamse slangachtige diersoort thans onder bescherming van Frau bitterbal.
Pirk - Vaccinatie.
Naardepreutprater - Iemand die alleen slijmerig op vrouwen reageert met als doel in het broekje te komen.
Lesgeefmens - Lerares.
Aanneemmannetje - Iemand die mannetjes en vrouwtjes een baantje aanbiedt.
Dekprop - Wat er uit caviabeertjes komt als ze geil zijn maar er is geen zeugje in de buurt.
Vleeskleurig badpak - Hoog uitgesneden badpak, verplicht op de stranden van Foqueville.
Wiebeldansjes - Lekker relaxen op mooie muziekjes, kan overal, ook in de huiskamer.
Poep-vis - Tilapia.
wat is een smurfbroek?quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Pirk - Vaccinatie.
Lesgeefmens - Lerares.
Aanneemmannetje - Iemand die mannetjes en vrouwtjes een baantje aanbied.
Poep-vis - Tilapia.
Wel.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:50 schreef bitterbal het volgende:
de definitie van smek klopt niet hoor US
malle cola's?quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja fuck, ik wilde morgen naar een andere supermarkt, maar nu moet ik die malle cola's hebben.
Ik heb een keer iets van 20 blikjes gekochtquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja fuck, ik wilde morgen naar een andere supermarkt, maar nu moet ik die malle cola's hebben.
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik drink nu dit
quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer iets van 20 blikjes gekocht
Het is malibu cola's hoorquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
nee we hebben badkamerman en plafondmanquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Badkamer mannetje, deuren mannetje en stopcontacten mannetje
En die je stopcontacten maakte dan?quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee we hebben badkamerman en plafondman
Ik hoor zulke dingen ook altijd van anderen. Ik kom anders nooit bij de jumbo. Hij zit hier tegenover de bios dus alleen dan haalde ik wat blikjes, maar ik kom nu niet meer in de bios.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kom dus nooit in het frisdrankschap. Ik mis dingen.
Dat was de buurjongen :pquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En die je stopcontacten maakte dan?
gewoon een alles-in-een mannetje?quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Badkamer mannetje, deuren mannetje en stopcontacten mannetje
Dat ben ik niet, maar ik help graagquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:45 schreef UitStraling het volgende:
Ah, dat verklaart het inslaan.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoor zulke dingen ook altijd van anderen. Ik kom anders nooit bij de jumbo. Hij zit hier tegenover de bios dus alleen dan haalde ik wat blikjes, maar ik kom nu niet meer in de bios.
Nee klopt zijn 2 verschillende smaakjes cola zero van de Hallo winkelquote:
Jij kan de lijst tot hoge literaire hoogte brengenquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ben ik niet, maar ik help graag
Ja, mijn punt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neehee die hebben ze óók. En kaneel.
Cola met kaneelsmaak. Dat klinkt als een soort DrPepper.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neehee die hebben ze óók. En kaneel.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij kan de lijst tot hoge literaire hoogte brengen
Ja lijkt er wel op. Coca Cola heeft hem ook in de winter.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Cola met kaneelsmaak. Dat klinkt als een soort DrPepper.
De lift is een beter ideequote:Op maandag 9 augustus 2021 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als ik naar beneden zou springen zou ik zo op het dak van de Jumbo kunnen landen, maar dat zou ik weer niet overleven...
Die smaak is nog te doen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja lijkt er wel op. Coca Cola heeft hem ook in de winter.
Dat heb ik met de Hema maar daar hebben ze geen cola.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als ik naar beneden zou springen zou ik zo op het dak van de Jumbo kunnen landen, maar dat zou ik weer niet overleven...
Die eerste is heel mooiquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
Aanvulling;
Hoerenpasta - Dit eet bitterbal tweemaal per week maar het helpt niet.
Badkamerman - Iemand die badkamers opknapt voor een appel en een ei.
Plafondman - Mannetje met veel verstand van plafonds.
Malle Cola - Cola voor arme mensen.
Je bent wat je eet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:56 schreef UitStraling het volgende:
Aanvulling;
Hoerenpasta - Dit eet bitterbal tweemaal per week maar het helpt niet.
Badkamerman - Iemand die badkamers opknapt voor een appel en een ei.
Plafondman - Mannetje met veel verstand van plafonds.
Malle Cola - Cola voor arme mensen.
Het was, zonder grollen, witte chocolade.quote:
Mijn fysio is altijd helemaal blij als dat lukt bij mij om het te laten knakkenquote:
Nah, doet 'ie wel vaker.quote:
Ja, irritant gevoel. Al is het beter dan dat 'ie vastslaat, dus ehh.quote:Op maandag 9 augustus 2021 22:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij tot vervelens toe.
ik kan niks knakkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn fysio is altijd helemaal blij als dat lukt bij mij om het te laten knakkenIk kan wel mijn schouders op commando laten knakken en kraken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |