SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo slim ben ik dan nog wel , vroeg me af welk land het ook al weer wasquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar amazone is geen land he :p
Het Amazoneregenwoud, ook wel de Selva genoemd, is het grootste regenwoud op Aarde. Het heeft een oppervlakte van 7,7 miljoen km² en is verspreid over negen landen: Brazilië (60%), Peru (13%), Colombia (9%), Venezuela (5%), Bolivia (5%), Guyana (3%), Suriname (2%), Ecuador (1,5%) en Frans-Guyana (1,5%). Meer dan de helft van al het overgebleven regenwoud op aarde ligt in het Amazonegebied.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zo slim ben ik dan nog wel , vroeg me af welk land het ook al weer was
Panama niet dusquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het Amazoneregenwoud, ook wel de Selva genoemd, is het grootste regenwoud op Aarde. Het heeft een oppervlakte van 7,7 miljoen km² en is verspreid over negen landen: Brazilië (60%), Peru (13%), Colombia (9%), Venezuela (5%), Bolivia (5%), Guyana (3%), Suriname (2%), Ecuador (1,5%) en Frans-Guyana (1,5%). Meer dan de helft van al het overgebleven regenwoud op aarde ligt in het Amazonegebied.
En hoeveel soorten spinnen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het Amazoneregenwoud, ook wel de Selva genoemd, is het grootste regenwoud op Aarde. Het heeft een oppervlakte van 7,7 miljoen km² en is verspreid over negen landen: Brazilië (60%), Peru (13%), Colombia (9%), Venezuela (5%), Bolivia (5%), Guyana (3%), Suriname (2%), Ecuador (1,5%) en Frans-Guyana (1,5%). Meer dan de helft van al het overgebleven regenwoud op aarde ligt in het Amazonegebied.
Ok, mooi, maar het was in Panama dusquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begint wel lang te duren zoquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja leuk, als we over tien jaar weer kunnen reizen.
Och, verzengend heet of verzengend heter.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het wordt er alleen maar warmer.
Is dat de allergoedkoopste plek?quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze willen mij in September alweer op het vliegtuig zetten
Wel een kleine kans op covid, zo erop ipv erin.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze willen mij in September alweer op het vliegtuig zetten
Per 100 vierkante meter 20 vogelspinnen heb ik me ooit eens laten vertellen door een gids.quote:
Denk het. Bezuinigingen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat de allergoedkoopste plek?
Volgens mij zetten ze me ook in een apart kantoor ergens dan. Erg zinvol. Ik sla nog een rondje over als het even kan.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een kleine kans op covid, zo erop ipv erin.
Ja, klinkt nuttig wel, ergens heenvliegen om daar alsnog alleen te zitten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk het. Bezuinigingen.
[..]
Volgens mij zetten ze me ook in een apart kantoor ergens dan. Erg zinvol. Ik sla nog een rondje over als het even kan.
gelukkig ben ik er weeer wegquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Per 100 vierkante meter 20 vogelspinnen heb ik me ooit eens laten vertellen door een gids.
Ja en een miljoen kleinere dan.
Ik heb er nog geen 5000quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat was een lekker avondwandelingetje. 6003 steps nu. Even in het zonnetje zitten
Pruttigquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, echt douchen. Ik ben pruttig.
Er gebeuren wel gekkere dingen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, klinkt nuttig wel, ergens heenvliegen om daar alsnog alleen te zitten.
Heb gegeten., lust nu wel sushiquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er gebeuren wel gekkere dingen.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, echt douchen. Ik ben pruttig.
0, misschien 1 kleinequote:Op maandag 9 augustus 2021 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Zes muggenbulten. Valt nog mee deze zomer.
ja de boel moest ff startenquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gegeten…
…ik heb nu wel trek
Logica in ballie zoeken is een verloren zaak ...quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gegeten…
…ik heb nu wel trek
quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dit was het voorgerecht en nu kun je echt los
Dropquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Haring in huis, hard worstje, snorrensmeersel, vier kazen, ijsjes, chocolaatjes, pittige gehaktballetjes, stokbrood, kipspiesen, lamsvlees, kersen, kiwi's. bavarois, pizza, olijven, gevulde pepertjes en nu krijg ik zin in dropjes
quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Haring in huis, hard worstje, snorrensmeersel, vier kazen, ijsjes, chocolaatjes, pittige gehaktballetjes, stokbrood, kipspiesen, lamsvlees, kersen, kiwi's. bavarois, pizza, olijven, gevulde pepertjes en nu krijg ik zin in dropjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |