abonnement Unibet Coolblue
pi_200962033
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 09:37 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
De rest van de medewerkers had de haren wel vast en het mondkapje goed op, dus ik zou er gewoon nog bestellen.
Nou daar vind ik het wat vroeg voor.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200962498
Eens met dat haar van Jennie, ze had dat gewoon vast moeten maken. Ook als het voor een korte tijd was kan het nu zijn dat er mensen haren in hun bestelling vonden :N .
pi_200963075
Ach, kind is vijftien en net naar de kapper geweest. Die wil natuurlijk ook wat haar in het gezicht hebben hangen om er tof uit te zien voor alle potentiele lovers die een bestelling komen plaatsen ;)

Kritiek is meer voor snackbar bestemd dan voor haar denk ik, zij moeten goed uitleggen / handhaven!

Ik heb het idee dat de Jelies zelf ook wel echt zo vriendelijk / 'zoetsappig' zijn. Ik vind het altijd maar knap. Hoe moeders dan hoogzwanger maar toch vriendelijk zegt: Het is ook een keer klaar hè Johan. Ik had volgens mij allang uit mijn vel gesprongen met al die hormonen :@
GA JE NOU WEER DAT KLEINE STUKJE SCHUREN?! Tenzij het écht écht een lelijk plekje was. Dan had ik deze harde ijver/perfectie wel weer kunnen waarderen. O-)
pi_200963436
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 11:01 schreef tpopml het volgende:
Ach, kind is vijftien en net naar de kapper geweest. Die wil natuurlijk ook wat haar in het gezicht hebben hangen om er tof uit te zien voor alle potentiele lovers die een bestelling komen plaatsen ;)

Kritiek is meer voor snackbar bestemd dan voor haar denk ik, zij moeten goed uitleggen / handhaven!

Ik heb het idee dat de Jelies zelf ook wel echt zo vriendelijk / 'zoetsappig' zijn. Ik vind het altijd maar knap. Hoe moeders dan hoogzwanger maar toch vriendelijk zegt: Het is ook een keer klaar hè Johan. Ik had volgens mij allang uit mijn vel gesprongen met al die hormonen :@
GA JE NOU WEER DAT KLEINE STUKJE SCHUREN?! Tenzij het écht écht een lelijk plekje was. Dan had ik deze harde ijver/perfectie wel weer kunnen waarderen. O-)
Dat eerste denk ik ook ja. Pubers op mijn werk deden allemaal hun werktenue op een andere manier aan, want hoe het hoorde was niet hip genoeg :')
Desalniettemin moet je gewoon je houden aan de kleding en hygiënevoorschriften. Eens dat haar werkgever haar daarop moet attenderen.
pi_200963488
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 11:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat eerste denk ik ook ja. Pubers op mijn werk deden allemaal hun werktenue op een andere manier aan, want hoe het hoorde was niet hip genoeg :')
Desalniettemin moet je gewoon je houden aan de kleding en hygiënevoorschriften. Eens dat haar werkgever haar daarop moet attenderen.
Vroegah tijdens mijn bijbaan bij Albert Heijn was dit een eeuwige hoedje op/af discussie (brood/deli) of sjaaltje om/niet om discussie. Dat laatste heeft niet zo zeer met hygiene te maken, maar toch... Het hoedje aflaten en dan kijken of er wat van werd gezegd _O-
  woensdag 18 augustus 2021 @ 11:31:26 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_200963532
Vanavond geen uitzending i.v.m. de Max-bedelactie voor Limburg.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_200963758
quote:
3s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 11:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond geen uitzending i.v.m. de Max-bedelactie voor Limburg.
-O-
Shine bright like a diamond.
pi_200964030
quote:
3s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 11:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond geen uitzending i.v.m. de Max-bedelactie voor Limburg.
NPO plus...
  Spellchecker woensdag 18 augustus 2021 @ 12:40:01 #184
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200964738
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 10:11 schreef Tegan het volgende:
Eens met dat haar van Jennie, ze had dat gewoon vast moeten maken. Ook als het voor een korte tijd was kan het nu zijn dat er mensen haren in hun bestelling vonden :N .
Deze bestelling was voor haar eigen familie :D

Maar wie weet gaan er nu mensen achteraf bellen _O-
pi_200965656
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 08:51 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]
Ik vind voornamelijk bij die Amsterdammers het erg gestaged overkomen. Dat interview van man aan vrouw op de vensterbank van het raam buiten bijvoorbeeld...
Dit ja. Viel me ook op.
Het toneelspelen voor de camera ligt er bij allebei erg dik op vind ik.
pi_200967007
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 12:02 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]
NPO plus...
:6 gewoon lekker live kijken! En nu zeuren op max bedelactie!

Waarom begon het eigenlijk op zaterdag? Ook ivm deze actie? Posten de afleveringen daardoor niet meer in x aantal werkweken?
pi_200967137
quote:
3s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 11:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond geen uitzending i.v.m. de Max-bedelactie voor Limburg.
Wtf :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200967142
Npo zijn echt debieltjes altijd met die planning van ze
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200967277
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 13:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Dit ja. Viel me ook op.
Het toneelspelen voor de camera ligt er bij allebei erg dik op vind ik.
Was me ook opgevallen. De Buddenbrucks komen op mij het meest echt over. Tenminste, hoe het er in menig ander huishouden aan toe gaat. Toegegeven, de kinderen zijn af en toe ongeleide projectielen, maar zoals het eraan toe gaat bij de Jelies vind ik niet echt de werkelijkheid hoe het er bij een gemiddeld Nederlands gezin aan toe gaat. Kinderen die overal ja en amen op zeggen, nooit eens bonje hebben onderling,...

Ik vraag me af of dit daar de normale gang van zaken is en in hoeverre dit gescript is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sunshine1982 op 18-08-2021 15:50:12 ]
pi_200967685
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 11:01 schreef tpopml het volgende:
Ach, kind is vijftien en net naar de kapper geweest. Die wil natuurlijk ook wat haar in het gezicht hebben hangen om er tof uit te zien voor alle potentiele lovers die een bestelling komen plaatsen ;)

Kritiek is meer voor snackbar bestemd dan voor haar denk ik, zij moeten goed uitleggen / handhaven!

Ik heb het idee dat de Jelies zelf ook wel echt zo vriendelijk / 'zoetsappig' zijn. Ik vind het altijd maar knap. Hoe moeders dan hoogzwanger maar toch vriendelijk zegt: Het is ook een keer klaar hè Johan. Ik had volgens mij allang uit mijn vel gesprongen met al die hormonen :@
GA JE NOU WEER DAT KLEINE STUKJE SCHUREN?! Tenzij het écht écht een lelijk plekje was. Dan had ik deze harde ijver/perfectie wel weer kunnen waarderen. O-)
Die frustratie is waarschijnlijk waarom er dan een feestje werd geweigerd :P .
pi_200967743
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 12:40 schreef maily het volgende:

[..]
Deze bestelling was voor haar eigen familie :D

Maar wie weet gaan er nu mensen achteraf bellen _O-
Ok, toegegeven, als het enkel en alleen voor het filmen dat Jennie de bestelling van de Jellies opnam op haar werk terwijl ze eigenlijk vrij was snap ik dat haar haar niet goed zat, maar vind het nog geen fijn idee. Voor alle andere scenario's blijf ik bij mijn punt :P .
  Spellchecker woensdag 18 augustus 2021 @ 16:38:53 #192
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200967909
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 16:24 schreef Tegan het volgende:

[..]
Ok, toegegeven, als het enkel en alleen voor het filmen dat Jennie de bestelling van de Jellies opnam op haar werk terwijl ze eigenlijk vrij was snap ik dat haar haar niet goed zat, maar vind het nog geen fijn idee. Voor alle andere scenario's blijf ik bij mijn punt :P .
Ze had ook een shirt (en schort?) aan van het bedrijf.

En die Harrie ... haar roepen en zwaaien :D
En naderhand aan tafel: "Jennie was iets heel lekkers aan het maken, ik weet het niet precies maar het was met kip". :D
En toen Johan: "ik denk dat Jennie best een goede kok zou zijn".
pi_200968279
Ik vond die tattoobuurman een beetje opmerkelijke uitspraak hebben. Aida had het over sparen en toen zei die kerel dat ze een rijke vent moest zoeken zodat ze thuis kon blijven en alleen hoefde schoon te maken.

Zo hip met zijn tattoo's maar ondertussen ergens blijven hangen in de jaren 70/80.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 17:26:52 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200968551
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 17:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vond die tattoobuurman een beetje opmerkelijke uitspraak hebben. Aida had het over sparen en toen zei die kerel dat ze een rijke vent moest zoeken zodat ze thuis kon blijven en alleen hoefde schoon te maken.

Zo hip met zijn tattoo's maar ondertussen ergens blijven hangen in de jaren 70/80.
Het blijft Tollebeek natuurlijk hè....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200968583
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 17:26 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het blijft Tollebeek natuurlijk hè....
Ja ok. Maar zo'n gedachtegang zou je verwachten bij een wat ouder iemand. Niet bij zo'n jonge kerel toch?

Blijkbaar wel dus :)
  woensdag 18 augustus 2021 @ 17:35:09 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200968667
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 17:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja ok. Maar zo'n gedachtegang zou je verwachten bij een wat ouder iemand. Niet bij zo'n jonge kerel toch?

Blijkbaar wel dus :)
Het blijft Tollebeek ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker woensdag 18 augustus 2021 @ 17:58:19 #197
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200969051
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 17:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja ok. Maar zo'n gedachtegang zou je verwachten bij een wat ouder iemand. Niet bij zo'n jonge kerel toch?

Blijkbaar wel dus :)
Ook gescript denk ik ;)
pi_200969102
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 17:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vond die tattoobuurman een beetje opmerkelijke uitspraak hebben. Aida had het over sparen en toen zei die kerel dat ze een rijke vent moest zoeken zodat ze thuis kon blijven en alleen hoefde schoon te maken.

Zo hip met zijn tattoo's maar ondertussen ergens blijven hangen in de jaren 70/80.
Ik had het idee dat ie het een beetje sarcastisch zei, omdat hij weet dat dat een beetje haar belevingswereld is. Waarschijnlijk zal het grootste deel van de vrouwen in dat dorp een "visserman" willen :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_200969910
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 17:58 schreef maily het volgende:

[..]
Ook gescript denk ik ;)
Scherp ;)
pi_200982855
Ik snap niet zo goed waarom al die Buddenbrucks veelal in nep merkkleding rondlopen.
Het is schijnbaar belangrijk voor ze, want anders koop je geen (nep) merk.

Als je dan zo gigantisch verdient, koop dan echt spul.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')