abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200835476
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:42 schreef Peter het volgende:

*of om het geen misleiding te maken, kleed het in als 'u maakt gegarandeerd kans op een vakantie!!! EINZ!, als u wint moet u binnen één week vertrekken!! LEt Op u bent al geselecteerd voor deze KANS van uw leven. U moet wel gevaccineerd zijn. Voeg een kopie van uw vaccinatiebewijs toe om uw prijs te claimen!!!
Neenee jullie zijn misleid met beloften van versoepeling, vrijheid, vakantie terwijl helft van maatregelen blijven, festivals afgelast, vakantiebestemmingen kleuren rood, controles aan de belgische grens ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200835536
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:38 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

De lockdown zou na 2 weken voorbij zijn, daarna avondklok, daarna zou iedereen na het vaccin vrij zijn (op zn minst de gevaccineerden). Dan verzinnen ze toch elke keer nieuwe dingen? vind t niet gek dat mensen het vertrouwen verliezen. moving de goalpost genot.
De enorme aantallen ernstig zieke mensen (op de ICs) waren en zijn gewoon bekend. Daarop werd gelukkig, vind ik, op gehandeld. Wat fout ging is dat ze niet hardop durfde het slechte nieuws te delen. Wat een soort van logisch is omdat er nog hoop was dat het toch goed zou komen of nog komt..

Ik geloof er niks van dat mensen meer vertrouwen hebben in een partij die bij een standpunt blijft en de koers niet naar nieuwe informatie of inzichten kan aanpassen.

Ze zijn er wel. Weet ik. Helaas
pi_200835611
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:49 schreef OnwetendeNerd het volgende:
De enorme aantallen ernstig zieke mensen (op de ICs) waren en zijn gewoon bekend.
Ja en naderhand de onthulling dat vele ziekenhuizen sjoemelden met hun cijfers. Patienten langer op covid afdeling houden, overlijdens onterecht als covid rapporteren...bleek het om subsidies te gaan ... follow the money
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200835618
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:54 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ja en naderhand de onthulling dat vele ziekenhuizen sjoemelden met hun cijfers. Patienten langer op covid afdeling houden, overlijdens onterecht als covid rapporteren...bleek het om subsidies te gaan ... follow the money
ook in nederland? bron?
pi_200835642
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:54 schreef weetjewel5 het volgende:
ook in nederland? bron?
Ben belg ... heeft bij ons wel.in krant gestaan.
pi_200835678
quote:

[..]

Ik weet alleen dat er eerder meer dan minder mensen aan corona overleden zijn. En dat is logisch verklaarbaar

Subsidies?
pi_200835680
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ben belg ...
Dus in Belgie is dat naar buiten gekomen. verbaasd me niks gebeurt ook in andere landen.
  Moderator maandag 9 augustus 2021 @ 20:59:25 #58
5428 crew  miss_sly
pi_200835700
quote:

[..]

Heb je linkjes om deze beweringen te staven?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200835703
Of die duitse berichtgeving waar gelekt was dat tegen virologen gezegd was dat ze alles moesten overdrijven zodat ze bevolking zeker zouden meekrijgen...
  Moderator maandag 9 augustus 2021 @ 21:00:23 #60
5428 crew  miss_sly
pi_200835715
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:57 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Dus in Belgie is dat naar buiten gekomen. verbaasd me niks gebeurt ook in andere landen.
Dit is COR, geen BNwW. Dit soort beweringen graag ondersteunen met linkjes.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200835774
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:59 schreef miss_sly het volgende:
Heb je linkjes om deze beweringen te staven?
Sjoemelen ziekenhuizen met coronacijfers? Documenten wijzen op ‘financiële optimalisatie’

https://www.hln.be/binnen(...)imalisatie~aef03627/
pi_200835791
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:55 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ben belg ... heeft bij ons wel.in krant gestaan.

Zo klinkt het net alsof je dit in HLN gelezen hebt en je dit terecht niet durft te melden.
pi_200835804
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Bedrog met bezetting op intensieve: Duitse ziekenhuizen manipuleerden bezettingsgraad

https://www.hln.be/buiten(...)tingsgraad~a0fa5d93/
pi_200835819
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:04 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Zo klinkt het net alsof je dit in HLN gelezen hebt en je dit terecht niet durft te melden.
Heb net opgezocht ... gaat niet zo snel op mobiel
pi_200835891
quote:

[..]

Duits ministerie schakelde wetenschappers in om corona-angst op te wekken

https://www.google.com/am(...)st-op-te-wekken.html
pi_200835931
quote:

[..]

“Duitse wetenschappers moesten coronagevaar aandikken om bij burgers begrip te kweken voor harde maatregelen”

https://www.hln.be/buiten(...)atregelen~add5c8d6a/
pi_200835954
quote:

[..]

Voldoende zo?
pi_200835988
quote:

[..]

Zelfs in Nederland is er een huisarts aangeklaagd die een oudere man als overlijdenreden corona had ingevuld ondanks dat dit helemaal niet het geval was.

https://www.ad.nl/binnenl(...)hartkwalen~a6d3708a/

quote:
Huisarts zegt dat meneer Van Tol (85) is overleden door corona, maar familie weerspreekt dat: 'Hij had hartkwalen'

Deze gedachtegang van Van Tol werd voor hem bevestigd toen hij ‘met eigen ogen’ zag dat dit bij zijn vader gebeurde. Zijn vader was al jaren hartpatiënt, maar na zijn overlijden stond op de doodsoorzaakverklaring dat hij aan corona overleden was. “Zonder enig onderzoek, zonder enige kennis van mijn vaders dossier, zonder ook maar één vraag te stellen aan de huisarts van mijn vader of aan de familie, schrijft R.J. van Rijn, arts van wacht op zondagavond 14 februari, in Alphen aan den Rijn, op het formulier dat mijn vader aan covid-19 is overleden en daar bovendien vier dagen ziek van geweest is”, schrijft Van Tol.

De doodsoorzaakverklaring (B-formulier), dat altijd verzegeld is, mag door familie niet geopend worden. Als dit wel wordt gedaan maakt deze persoon zich schuldig aan een strafbaar feit. Dat was voor Van Tol echter geen reden om dit niet te doen. “Nu wil het toeval dat nieuwsgierigheid een familiekwaal is en wij wel graag wilden weten wat er op dit formulier stond. Vooral omdat de arts van wacht ons medegedeeld had dat we deze enveloppe niet mochten openen”, zo luidt het argument in het artikel.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_200836168
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Zelfs in Nederland is er een huisarts aangeklaagd die een oudere man als overlijdenreden corona had ingevuld ondanks dat dit helemaal niet het geval was.

[..]

Dat gebeurt dus gewoon overal.
pi_200836390
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

[..]

Andersom (zoon die meegaat met rapport arts) zou gekker zijn geweest. Zoon is actief betrokken bij commonsensetv en je kan wel raden hoe zij tegenover corona in zijn algemeenheid staan....

En deze zaak is alweer gesloten.

Oud topic NWS / Huisarts beschuldigd van vervalsen overlijdensakte.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2021 21:38:30 ]
pi_200836409
quote:
10s.gif Op maandag 9 augustus 2021 17:50 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik heb helaas een klein aantal wappies in mijn omgeving die zich weigeren te vaccineren. In mijn ogen is dit niet constructief, en kunnen ze zich beter wel laten vaccineren. Dat ze skeptisch zijn of het zin heeft zal me een zorg zijn, maar als we ze wel gevaccineerd krijgen hebben we een grotere kans dat de overheid de maatregelen verder los zal laten. Juist als iedereen gevaccineerd is heeft de overheid weinig argumenten meer om onze vrijheden te blijven beperken.

Zijn er toevallig goed onderbouwde artikelen of youtube filmpjes waarmee je een viruswappie doet twijfelen aan zijn eigen waanbeelden en de kans vergroot dat die zich toch laat vaccineren?
Kinderlijk naiief.

En punt 2:
Overtuig dat er significante risico's zijn en dat die significante risico's significant lager worden zou ik zeggen.

En dan op basis van feiten, niet onderbuik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200836488
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 20:45 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Neenee jullie zijn misleid met beloften van versoepeling, vrijheid, vakantie terwijl helft van maatregelen blijven, festivals afgelast, vakantiebestemmingen kleuren rood, controles aan de belgische grens ...
Ik ben helemaal niet misleid, volgens mij, ik ben gevaccineerd om mijzelf te beschermen en verder niets. De rest is incidenteel en van uitermate secundair belang.
pi_200836516
UncleScorp _O_

Volledig beargumenteerd met links uit MSM.. Dit nog als BNW wegzetten is gewoon dezelfde censuur als YT, Twitter, Google en consorten doen... Chapeau.
Lach met een schone bips
pi_200836521
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet misleid, volgens mij, ik ben gevaccineerd om mijzelf te beschermen en verder niets. De rest is incidenteel en van uitermate secundair belang.
En waarom dan anderen obsessief willen dwingen tot vaccinatie ?
pi_200836531
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
UncleScorp _O_

Volledig beargumenteerd met links uit MSM.. Dit nog als BNW wegzetten is gewoon dezelfde censuur als YT, Twitter, Google en consorten doen... Chapeau.
Behalve dan dat het niet om structurele zaken gaat en het verhaal van Duitsland nooit gebeurt is maar alleen onderzocht is. Maar hey, wees lekker wappie, ik zit goed want ik ben gevaccineerd.
pi_200836541
quote:
UncleScorp _O_

Eerlijk gezegd was ik zelf verbaasd dit te lezen in reguliere kranten ...er is nog hoop op justice ?
pi_200836554
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:44 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En waarom dan anderen obsessief willen dwingen tot vaccinatie ?
Waar haal je dat nu weer vandaan? Ben je weer aan het fantaseren? Ik heb nog nooit iemand op welke wijze dan ook zelfs maar aangespoort om zich te laten vaccineren, jullie doen maar.
Ik loop geen of nauwelijks risico meer. Jullie wel.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2021 21:47:08 ]
pi_200836559
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Behalve dan dat het niet om structurele zaken gaat en het verhaal van Duitsland nooit gebeurt is maar alleen onderzocht is. Maar hey, wees lekker wappie, ik zit goed want ik ben gevaccineerd.
Ik zit ook goed, heb natuurlijke immuniteit na besmetting :) Die vertrouw ik meer als jouw "kom je nieuwe prikkie maar halen" variant.
Lach met een schone bips
pi_200836564
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:45 schreef Tijger_m het volgende:
Maar hey, wees lekker wappie
Probeer es volwassen te doen ?
pi_200836570
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Ik zit ook goed, heb natuurlijke immuniteit na besmetting :) Die vertrouw ik meer als jouw "kom je nieuwe prikkie maar halen" variant.
Vraag maar aan Jan Roos hoe goed dat werkt :D
pi_200836580
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waar haal je dat nu weer vandaan? Ben je weer aan het fantaseren? Ik heb nog nooit iemand op welke wijze dan ook zelfs maar aangespoort om zich te laten vaccineren, jullie doen maar.
Ik loop geen of nauwelijks risico meer. Jullie wel.
Lees topic titel ... hallo ??
pi_200836598
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Vraag maar aan Jan Roos hoe goed dat werkt :D
Zoek de geschiedenis maar na hoe een immuunsysteem werkt... Nuff said.
Lach met een schone bips
pi_200836714
Kijk maar eens wat er gebeurt als je een wappie een kritische inhoudelijke vraag stelt.
Vraag je bij BPOC waar ze hun geld van donaties aan uitgeven dan krijg je direct een block.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 9 augustus 2021 @ 21:55:59 #84
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_200836720
Noem ten eerste iemand geen viruswappie. Laat iemand in zijn of haar waarde, want anders krijg je dat mensen aan beide kanten hun hakken in het zand stoppen.
pi_200836751
quote:
14s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Noem ten eerste iemand geen viruswappie. Laat iemand in zijn of haar waarde, want anders krijg je dat mensen aan beide kanten hun hakken in het zand stoppen.
Wow hoe uitzonderlijk... een volwassen reactie ... dank daarvoor
pi_200836776
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kijk maar eens wat er gebeurt als je een wappie een kritische inhoudelijke vraag stelt
Idem als wanneer ik je feiten geef dat je gewoon gemanipuleerd wordt.
  maandag 9 augustus 2021 @ 22:01:55 #87
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200836820
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Zoek de geschiedenis maar na hoe een immuunsysteem werkt... Nuff said.
Ik weet niet wat geschiedenis ons kan leren over het immuunsysteem..

Ik basseer me liever op feiten en dan weet je dat door een vaccin je immuunsysteem getraind wordt om een covid infectie sneller te herkennen en dus sneller aan te pakken waardoor de kans op een zwaar ziekte verloop tot minimaal wordt verkleind.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_200836898
quote:
UncleScorp _O_

Terwijl MSM net beschuldigd wordt van banden met de regering en het gebrek aan onafhankelijk journalistiek vermogen. Dus volstrekt onbetrouwbaar.

Komt er een onleesbaar artikel in HLN (Belgische Telegraaf) dan is ineens dat ene artikel wel supergeloofwaardig en _O_

Lekker kritisch en oprecht dit..... Chapeau!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2021 22:07:39 ]
pi_200836939
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:01 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ik weet niet wat geschiedenis ons kan leren over het immuunsysteem..

Ik basseer me liever op feiten en dan weet je dat door een vaccin je immuunsysteem getraind wordt om een covid infectie sneller te herkennen en dus sneller aan te pakken waardoor de kans op een zwaar ziekte verloop tot minimaal wordt verkleind.
Nou dan wens ik jou heel veel succes met de feiten waar jij je op baSSeer... Ik baseer mij op feiten uit het verleden waar een doorgemaakte besmetting je kruis immuniteit geeft. En zeker voor een Corona virus met de dodelijkheid van dit virus, hier ga ik geen testsap voor in mijn arm laten spuiten. Maar ieder zijn keus, en ik respecteer die van jou.. Ik zwaai wel als je voor je booster in de rij staat omdat je immuunsysteem naar de tyfus geholpen is (sorry voor taalgebruik)
Lach met een schone bips
pi_200836991
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:06 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]

Terwijl MSM net beschuldigd wordt van banden met de regering en het gebrek aan onafhankelijk journalistiek vermogen. Dus volstrekt onbetrouwbaar.

Komt er een onleesbaar artikel in HLN (Belgische Telegraaf) dan is ineens dat ene artikel wel supergeloofwaardig en _O_

Lekker kritisch en oprecht dit..... Chapeau!
En daarom de Chapeau omdat het hele verhaal met MSM media onderbouwd is :) En geen Wappie Media waar jij gelijk je plasje overheen doet zonder te lezen :)
Lach met een schone bips
pi_200837058
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

En daarom de Chapeau omdat het hele verhaal met MSM media onderbouwd is :) En geen Wappie Media waar jij gelijk je plasje overheen doet zonder te lezen :)
Maar als het allemaal onzin is wat in die MSM komt. Waarom dit artikel dan wel geloofwaardig? Als MSM tien keer 2+2=5 plaatsen en 1 X 2+2=6. Dan is dus het antwoord 6? Of bedoel je dat niet?

Ik kan het artikel niet lezen. Jij wel?

Jammer dat je met dielaagste zin moet komen. Dat is een aanname en ik zou je nu bij voorbaat moeten negeren. Zeker met die kutsmileys erbij

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2021 22:19:22 ]
  maandag 9 augustus 2021 @ 22:18:48 #92
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200837068
Ik ken mensen die wachten op een beter vaccin of even de kat uit de boom kijken.

Ik ken ook mensen die geloven dat het onderdeel is van Bill Gates plan voor de grote 'harvest'.

Die eerste groep kan je wellicht overtuigen om het eerder te nemen (is eigenlijk niet nodig), die tweede groep kan je beter snel van wegrennen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_200837086
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 18:00 schreef Grems het volgende:
Zelf nog steeds denken dat je je leven weer terug krijgt als iedereen maar gewoon meedoet met de regendans en dan anderen betichten van waanbeelden :9~ :9~
Je hebt met dit soort emotionele mensen te maken. Niet mee beginnen joh.
pi_200837116
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik ken mensen die wachten op een beter vaccin of even de kat uit de boom kijken.

Ik ken ook mensen die geloven dat het onderdeel is van Bill Gates plan voor de grote 'harvest'.

Die eerste groep kan je wellicht overtuigen om het eerder te nemen (is eigenlijk niet nodig), die tweede groep kan je beter snel van wegrennen.
Je zegt het verkeerd denk ik, ik denk dat je bedoelt "wegrennen voor de groep waar je bang voor gemaakt bent"
Lach met een schone bips
  maandag 9 augustus 2021 @ 22:23:24 #95
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200837149
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Je zegt het verkeerd denk ik, ik denk dat je bedoelt "wegrennen voor de groep waar je bang voor gemaakt bent"
Die vriendin begint tegen ons te praten over de harvest, hoe corona niet bestaat, en dat ze kinderen offeren om zelf langer te leven door hun energie uit hun lichaam te zuigen. Ja, toen hebben we als vriendengroep wel contact met haar verbroken. Is dat wegrennen? Ja beetje wel, want ik ga zo iemand niet overtuigen van haar ongelijk. Zeker omdat ze zelf steeds begon over hoe wij onze ogen moeten openen :')
pi_200837200
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Die vriendin begint tegen ons te praten over de harvest, hoe corona niet bestaat, en dat ze kinderen offeren om zelf langer te leven door hun energie uit hun lichaam te zuigen. Ja, toen hebben we als vriendengroep wel contact met haar verbroken. Is dat wegrennen? Ja beetje wel, want ik ga zo iemand niet overtuigen van haar ongelijk. Zeker omdat ze zelf steeds begon over hoe wij onze ogen moeten openen :')
Lol doet me wel beetje denken aan de fluister filmpjes van creepy Joe die zegt iets van "did you drink the blood of a child?" of iets in die geest :D Maar goed die man is zo dement als een deur en hoe triest ook dat ze hem nog steeds als puppet gebruiken, wel komisch dat je dit zegt en ik moet denken aan Biden :D
Lach met een schone bips
  maandag 9 augustus 2021 @ 22:31:00 #97
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200837277
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Lol doet me wel beetje denken aan de fluister filmpjes van creepy Joe die zegt iets van "did you drink the blood of a child?" of iets in die geest :D Maar goed die man is zo dement als een deur en hoe triest ook dat ze hem nog steeds als puppet gebruiken, wel komisch dat je dit zegt en ik moet denken aan Biden :D
Vast heel komisch inderdaad. Maar dit speelt natuurlijk al 20 - 30 jaar. Vroeger keek ik altijd op niburu.nl (bestaat nu niet meer geloof ik) voor de gein. Was ook heel komisch, vooral omdat het altijd over complotten gaat waar ze zelf dan geen deel uit van hoeven maken. Het is altijd de andere partij, de elite, de rechtse of linkse kant die de ellende in de wereld veroorzaken. "Convenient conspiracies" noem ik het maar.

Ik mis de tijd dat chemtrails de schuld kregen van alles, ipv corona.
pi_200837452
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 21:48 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Lees topic titel ... hallo ??
Je spreekt mij aan op de opinie van een andere user? Dat is wel heel raar.
pi_200837556
quote:
0s.gif [b]Op maandag 9 augustus 2021 22:40 schreef Tijger_m het volgende:[/b

Je spreekt mij aan op de opinie van een andere user? Dat is wel heel raar.
Ik reageer ontopic? Letterlijk nog wel ... Zeer raar idd ... zijn ze niet gewoon op fok
  maandag 9 augustus 2021 @ 22:48:18 #100
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_200837617
quote:
2s.gif Op maandag 9 augustus 2021 22:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Vast heel komisch inderdaad. Maar dit speelt natuurlijk al 20 - 30 jaar. Vroeger keek ik altijd op niburu.nl (bestaat nu niet meer geloof ik) voor de gein. Was ook heel komisch, vooral omdat het altijd over complotten gaat waar ze zelf dan geen deel uit van hoeven maken. Het is altijd de andere partij, de elite, de rechtse of linkse kant die de ellende in de wereld veroorzaken. "Convenient conspiracies" noem ik het maar.

Ik mis de tijd dat chemtrails de schuld kregen van alles, ipv corona.
Ik mis de tijd dat we geen onderscheid maakten in wie de griepprik gehad heeft en wie niet en we toch gezellig in de club stonden samen.

Draven we niet een beetje door met al deze onzin? Dat vraag ik me af.
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')