Die gast ziet eruit als een of ander spooky James Bond villian of stereotypical nazi commandant in 'n domme oorlogs film, daarom heb ik nooit de gast echt serieus genomen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:58 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Velen denken dat we terug zullen terugkeren naar de goede oude wereld, zoals we gewend waren wat normaal was, maar volgens Klaus Schwab is die terugkeer fictie en zal dat niet gebeuren.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ik zit morgen op een boot op de Middellandse Zee zonder 5g
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Vandaar die chip in jouw vaccinatie natuurlijk.
Nee en dat is maar goed ook.. Als we inderdaad op dezelfde voet zouden verder gaan dan ging de wereld naar de klote. Het virus is niet uit de lucht komen vallen. Het kon op de mens overslaan dankzij hoe wij met dieren omgaan. Als je alleen al kijkt naar de bio industrie dan zie je het mis gaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:58 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Velen denken dat we terug zullen terugkeren naar de goede oude wereld, zoals we gewend waren wat normaal was, maar volgens Klaus Schwab is die terugkeer fictie en zal dat niet gebeuren.
Heb je wel door dat de video van Lubach waar je naar verwees satirisch geremixt is? Bij zulke video's vervalt voor mij al snel de geloofwaardigheid, tenzij er andere bronnen worden toegereikt die dat bevestigen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan niet joh, moet jij weten.
Je bovengenoemde suggestie is jou optiek. Met die kleutertaal en dat je blijkbaar er over heen had gekeken dat het programma van Lubach satirische geremixt is, maak jij jezelf bij mij niet geloofwaardig.quote:[..]
Probeer volgende keer ook even na te denken voor je juichend tweets van Baudet plaatst en doet alsof hij een punt maakt.
Wordt tijd voor een wereldwijd communistisch systeem waar niemand iets bezit. Goed voor het klimaat ook.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:33 schreef wappie1986 het volgende:
[..]
Nee en dat is maar goed ook.. Als we inderdaad op dezelfde voet zouden verder gaan dan ging de wereld naar de klote. Het virus is niet uit de lucht komen vallen. Het kon op de mens overslaan dankzij hoe wij met dieren omgaan. Als je alleen al kijkt naar de bio industrie dan zie je het mis gaan.
En ook financieel moet het anders. De bergen blijven niet groeien op onze rug.
Mensen die burnouts krijgen omdat ze mee moeten in de ratrace. Dat is waar we het anders gaan doen. Dus helemaal niet zo verkeerd als dat jij denkt dat het is.. Met je NWO en dergelijke..
Toen de mens thuis werkte en bijna niet op straat was zag je dieren die het terrein terug veroverden. Vliegtuigen vlogen veel minder en het milieu herstelde zich prima. Maar vervolgens werd het een beetje losgelaten en mensen vlogen a mass naar het buitenland. Niks geleerd van de crisis.
En over dertig jaar vragen onze kinderen en kleinkinderen "konden jullie niks doen aan klimaatverwarring?" en moeten we het antwoord schuldig blijven. "neen, we konden niks doen. Er waren figuren die overal tegen waren omdat ze in complotten geloofden. En die verpestten het voor ons en onze kinderen"..
Oh, heb je nu toch die gemonteerde video gekeken? Dacht dat je dat niet zou doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:35 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Heb je wel door dat de video van Lubach waar je naar verwees satirisch geremixt is?
Dat is dus weer een hoax, bedacht door mensen die het Engels niet goed machtig waren en aan misquoting deden..quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:37 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een wereldwijd communistisch systeem waar niemand iets bezit. Goed voor het klimaat ook.
quote:The WEF does not have a ‘stated goal’ to remove everyone’s private property by 2030. As addressed in previous Reuters fact checks, these claims likely originated from a WEF social media video from 2016 that stated eight predictions about the world in 2030, including: “You’ll own nothing. And you’ll be happy. What you want you’ll rent, and it’ll be delivered by drone.” (here)
https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-wef-idUSKBN2AP2T0quote:Danish politician Ida Auken, who wrote the prediction in question (here), said it was not a “utopia or dream of the future” but “a scenario showing where we could be heading - for better and for worse.”
Is dat jouw stokpaardje of zo? Bij het gesloten topic over de vrijmetselarij zei je ook steeds "is jouw mening"..quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:35 schreef Watchman_tazapah het volgende:
Je bovengenoemde suggestie is jou optiek. Met die kleutertaal en dat je blijkbaar er over heen had gekeken dat het programma van Lubach satirische geremixt is, maak jij jezelf bij mij niet geloofwaardig.
Het staat gewoon op de pagina van de videobeschrijving; dáár hoef je de video niet voor te bekijken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oh, heb je nu toch die gemonteerde video gekeken? Dacht dat je dat niet zou doen.
Al zou het mijn stokpaardje zijn. Volgens mijn normen en waarden is dat stukken beter dan met oordelende en sarcastische woorden te smijten, zoals sommigen doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:45 schreef wappie1986 het volgende:
[..]
Is dat jouw stokpaardje of zo? Bij het gesloten topic over de vrijmetselarij zei je ook steeds "is jouw mening"..
Ik wil niet teveel met Bijbelteksten smijten (zoals het hier door sommigen wordt benadrukt).quote:[..]
Het verwondert me nog dat je niet een of ander bijbeltekst erbij hebt gepakt.
Nou, als je wel wilt discussiëren hierover: wat klopt er niet aan de fragmenten in de video van Lubach?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:45 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Het staat gewoon op de pagina van de videobeschrijving; dáár hoef je de video niet voor te bekijken.
Lees jij mijn berichten wel, of raas je er snel door heen?
Als je niet doorhebt dat Baudet puur voor de zieltjes op de wappie tour is gegaan; ben je echt blind....quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:45 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Het staat gewoon op de pagina van de videobeschrijving; dáár hoef je de video niet voor te bekijken.
Nou.... je oordeelt wel iedereen die volgens jou de vijand is en een nwo wil creeeren. VM in het vorige topic. Deze man in dit topic.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:49 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Al zou het mijn stokpaardje zijn. Volgens mijn normen en waarden is dat stukken beter dan met oordelende en sarcastische woorden te smijten, zoals sommigen doen.
Dat is heel mooi.quote:Ik wil niet teveel met Bijbelteksten smijten (zoals het hier door sommigen wordt benadrukt).
Oeh spannend... Jij ziet dus pas aan het einde van die trip of Kat gelijk gekregen heeft.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Waarom maak jij er zo een zwaar punt van?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou, als je wel wilt discussiëren hierover: wat klopt er niet aan de fragmenten in de video van Lubach?
- Heeft Baudet nooit opgeroepen tot een lockdown of strenge maatregelen tegen corona?
- Heeft Baudet nooit geroepen dat een zeewind het virus zal doden?
Die satirisch geremixte video van Lubach interesseert mij niet, en in het bijzonder deze video van Lubach, met die korte gebroken fragmenten van een aantal seconden, en dat die Lubach er vervolgens op inhakt met zijn satire.quote:[..]
Of zijn er soms nuances aan de fragmenten in de video van Lubach?
Die (zeer) korte gebroken fragmenten, van een aantal seconden, die Lubach gebruikt, omdat het hem goed uitkomt voor zijn satirisch programma, daar heb ik gewoon een hekel aan. Je hoort anderen uit te laten praten en er niet zomaar op in te hakken, zoals als in deze het satirische video van Lubach het geval is; het druist in tegen mijn normen en waarden. Hier wil ik mijn tijd niet aan besteden. Qua videomontage vind ik dit één van de minst aansprekende video's van Lubach.quote:[..]
Ik ben heel benieuwd waar jij je twijfels aan hebt? Wat heeft Lubach dan ten onrechte gesuggereerd of gemanipuleerd?
Wat bedoel je precies met je suggestie over "Of alleen in het voorjaar?"quote:[..]
Misschien dat zeewind alleen het virus dood als het uit het westen komt ofzo? Of alleen in het voorjaar?
Ok, maar klopt het niet wat er in die video beweerd wordt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:16 schreef Watchman_tazapah het volgende:
Die (zeer) korte gebroken fragmenten, van een aantal seconden, die Lubach gebruikt, omdat het hem goed uitkomt voor zijn satirisch programma, daar heb ik gewoon een hekel aan. Je hoort anderen uit te laten praten en er niet zomaar op in te hakken, zoals als in deze het satirische video van Lubach het geval is; het druist in tegen mijn normen en waarden. Hier wil ik mijn tijd niet aan besteden. Qua videomontage vind ik dit één van de minst aansprekende video's van Lubach.
[..]
Hoeveel weken hebben we rust.....of neem je de bedrijfstelefoon mee en word je niet bruin ?..quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dát is jou optiek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:58 schreef wappie1986 het volgende:
[..]
Nou.... je oordeelt wel iedereen die volgens jou de vijand is en een nwo wil creeeren.
Wat bedoel je hiermee precies? Kun je het specifiek aangeven, ter verduidelijking?quote:[..]
VM in het vorige topic. Deze man in dit topic.
Wat is er zo erg eraan om mensen die hun mening of optiek als waarheid verkondigen en het soms zelfs anderen willen opleggen, erop te wijzen dat het hun eigen optiek en/of mening is?quote:[..]
Maar als jij oordeelt dan lijk je dat goed te vinden, en als anderen iets zeggen dan is het "dat zijn jouw woorden". Daar sla je elke discussie mee dood.
En nu je weet dat Baudet opriep voor strenge maatregelen en een lockdown.....vind je het niet hypocriet dat hij moord en brand roept over kroegen die een uurtje eerder dicht moeten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:16 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd het nieuws gevolgd, dus kan ik de berichten over die oproepen van Baudet gemist hebben.
[..]
Nogmaals:quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En nu je weet dat Baudet opriep voor strenge maatregelen en een lockdown ....
Als dat jou mening is, dan zijn onze meningen verdeeld. Waarschijnlijk heb ik het bericht in relatie tot je bovengenoemde suggestie (dat Baudet opriep voor strenge maatregelen en een lockdown) gemist.quote:[..]
.....vind je het niet hypocriet dat hij moord en brand roept over kroegen die een uurtje eerder dicht moeten?
Wie ben jij om te oordelen wat onzintweets zijn? Ben je soms een moderator die hier de orde wil handhaven?quote:[..]
Ga je voortaan zulke onzintweets van hem niet meer hier posten en doen alsof hij een goed punt heeft?
En ik heb je gevraagd of je twijfelde aan wat er in dat filmpje werd beweerd. Of zelfs of iets uit de context is gehaald of overdreven. Kreeg ik geen antwoord op. Zullen we het daar alsnog over hebben? Wil je bewijzen zien dat Baudet dat gedaan heeft of geloof je dat wel? Wil ik best plaatsen hoor ,ik ben de moeilijkste niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:56 schreef Watchman_tazapah het volgende:
[..]
Nogmaals:
Ik heb geen nieuws berichten ontvangen of gevolgd, dat Baudet opriep voor strenge maatregelen en een lockdown.
[..]
Baudet roept in de tweet die jij van hem postte op om 'keihard kritisch te zijn over de absurde coronamaatregelen in NL'. Wil je beweren dat dat geen onzin is? Zullen we het daar nog eens over hebben?quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 22:56 schreef Watchman_tazapah het volgende:
Wie ben jij om te oordelen wat onzintweets zijn? Ben je soms een moderator die hier de orde wil handhaven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |