abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200851992
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:58 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Velen denken dat we terug zullen terugkeren naar de goede oude wereld, zoals we gewend waren wat normaal was, maar volgens Klaus Schwab is die terugkeer fictie en zal dat niet gebeuren.

Die gast ziet eruit als een of ander spooky James Bond villian of stereotypical nazi commandant in 'n domme oorlogs film, daarom heb ik nooit de gast echt serieus genomen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200852027
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik zit morgen op een boot op de Middellandse Zee zonder 5g
:{w
Vandaar die chip in jouw vaccinatie natuurlijk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200852070
https://www.hln.be/buiten(...)meer-werkt~ab08f79a/

Hierop kun je alleen maar :') zeggen
pi_200852095
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

:{w
Vandaar die chip in jouw vaccinatie natuurlijk.
*O*
pi_200852241
twitter

o|O
pi_200852308
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:58 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Velen denken dat we terug zullen terugkeren naar de goede oude wereld, zoals we gewend waren wat normaal was, maar volgens Klaus Schwab is die terugkeer fictie en zal dat niet gebeuren.

Nee en dat is maar goed ook.. Als we inderdaad op dezelfde voet zouden verder gaan dan ging de wereld naar de klote. Het virus is niet uit de lucht komen vallen. Het kon op de mens overslaan dankzij hoe wij met dieren omgaan. Als je alleen al kijkt naar de bio industrie dan zie je het mis gaan.
En ook financieel moet het anders. De bergen blijven niet groeien op onze rug.
Mensen die burnouts krijgen omdat ze mee moeten in de ratrace. Dat is waar we het anders gaan doen. Dus helemaal niet zo verkeerd als dat jij denkt dat het is.. Met je NWO en dergelijke..

Toen de mens thuis werkte en bijna niet op straat was zag je dieren die het terrein terug veroverden. Vliegtuigen vlogen veel minder en het milieu herstelde zich prima. Maar vervolgens werd het een beetje losgelaten en mensen vlogen a mass naar het buitenland. Niks geleerd van de crisis.

En over dertig jaar vragen onze kinderen en kleinkinderen "konden jullie niks doen aan klimaatverwarring?" en moeten we het antwoord schuldig blijven. "neen, we konden niks doen. Er waren figuren die overal tegen waren omdat ze in complotten geloofden. En die verpestten het voor ons en onze kinderen"..
pi_200852342
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dan niet joh, moet jij weten.
Heb je wel door dat de video van Lubach waar je naar verwees satirisch geremixt is? Bij zulke video's vervalt voor mij al snel de geloofwaardigheid, tenzij er andere bronnen worden toegereikt die dat bevestigen.

quote:
[..]

Probeer volgende keer ook even na te denken voor je juichend tweets van Baudet plaatst en doet alsof hij een punt maakt.
Je bovengenoemde suggestie is jou optiek. Met die kleutertaal en dat je blijkbaar er over heen had gekeken dat het programma van Lubach satirische geremixt is, maak jij jezelf bij mij niet geloofwaardig.

[ Bericht 15% gewijzigd door Watchman_tazapah op 10-08-2021 21:43:33 ]
Globalisme, dat Nederland haar soevereiniteit kwijtraakt,
zal hoogstwaarschijnlijk vroeg of laat toch wel komen.
The Great Reset (Re:Set) » De Realisatie van de Globale Wereldregering
pi_200852394
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:33 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

Nee en dat is maar goed ook.. Als we inderdaad op dezelfde voet zouden verder gaan dan ging de wereld naar de klote. Het virus is niet uit de lucht komen vallen. Het kon op de mens overslaan dankzij hoe wij met dieren omgaan. Als je alleen al kijkt naar de bio industrie dan zie je het mis gaan.
En ook financieel moet het anders. De bergen blijven niet groeien op onze rug.
Mensen die burnouts krijgen omdat ze mee moeten in de ratrace. Dat is waar we het anders gaan doen. Dus helemaal niet zo verkeerd als dat jij denkt dat het is.. Met je NWO en dergelijke..

Toen de mens thuis werkte en bijna niet op straat was zag je dieren die het terrein terug veroverden. Vliegtuigen vlogen veel minder en het milieu herstelde zich prima. Maar vervolgens werd het een beetje losgelaten en mensen vlogen a mass naar het buitenland. Niks geleerd van de crisis.

En over dertig jaar vragen onze kinderen en kleinkinderen "konden jullie niks doen aan klimaatverwarring?" en moeten we het antwoord schuldig blijven. "neen, we konden niks doen. Er waren figuren die overal tegen waren omdat ze in complotten geloofden. En die verpestten het voor ons en onze kinderen"..
Wordt tijd voor een wereldwijd communistisch systeem waar niemand iets bezit. Goed voor het klimaat ook.
pi_200852401
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:35 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Heb je wel door dat de video van Lubach waar je naar verwees satirisch geremixt is?
Oh, heb je nu toch die gemonteerde video gekeken? Dacht dat je dat niet zou doen.
pi_200852504
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:37 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Wordt tijd voor een wereldwijd communistisch systeem waar niemand iets bezit. Goed voor het klimaat ook.
Dat is dus weer een hoax, bedacht door mensen die het Engels niet goed machtig waren en aan misquoting deden..

quote:
The WEF does not have a ‘stated goal’ to remove everyone’s private property by 2030. As addressed in previous Reuters fact checks, these claims likely originated from a WEF social media video from 2016 that stated eight predictions about the world in 2030, including: “You’ll own nothing. And you’ll be happy. What you want you’ll rent, and it’ll be delivered by drone.” (here)
quote:
Danish politician Ida Auken, who wrote the prediction in question (here), said it was not a “utopia or dream of the future” but “a scenario showing where we could be heading - for better and for worse.”
https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-wef-idUSKBN2AP2T0

Het is dus een voorspelling, gedaan door iemand aan de hand van wat er nu gaande is. We hebben bijvoorbeeld netflix, en netflix kan bepalen of er series opkomen of verdwijnen. En niemand vind het erg. We hebben nu zelfs auto's die we kunnen huren voor een bepaalde periode.
Dat met die drone kan ook zomaar gebeuren.

Altijd zo jammer dat wappies geen Engels kunnen en zich laten voorliegen door mensen die pretenderen dat wel te kunnen. En ook jammer dat wappies geen debunk sites volgen, want dat is tegen hun geloof.
Niet dat jij (weetjewel5) een wappie bent, maar de hoax is wel de wereld in geroepen door mensen die in een complot geloven omtrent corona en een nwo.
pi_200852543
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:35 schreef Watchman_tazapah het volgende:

Je bovengenoemde suggestie is jou optiek. Met die kleutertaal en dat je blijkbaar er over heen had gekeken dat het programma van Lubach satirische geremixt is, maak jij jezelf bij mij niet geloofwaardig.

Is dat jouw stokpaardje of zo? Bij het gesloten topic over de vrijmetselarij zei je ook steeds "is jouw mening"..
Het verwondert me nog dat je niet een of ander bijbeltekst erbij hebt gepakt.
pi_200852551
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Oh, heb je nu toch die gemonteerde video gekeken? Dacht dat je dat niet zou doen.
Het staat gewoon op de pagina van de videobeschrijving; dáár hoef je de video niet voor te bekijken.
pi_200852639
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:45 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

Is dat jouw stokpaardje of zo? Bij het gesloten topic over de vrijmetselarij zei je ook steeds "is jouw mening"..
Al zou het mijn stokpaardje zijn. Volgens mijn normen en waarden is dat stukken beter dan met oordelende en sarcastische woorden te smijten, zoals sommigen doen.

quote:
[..]

Het verwondert me nog dat je niet een of ander bijbeltekst erbij hebt gepakt.
Ik wil niet teveel met Bijbelteksten smijten (zoals het hier door sommigen wordt benadrukt).

[ Bericht 16% gewijzigd door Watchman_tazapah op 10-08-2021 21:54:46 ]
pi_200852712
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:45 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Het staat gewoon op de pagina van de videobeschrijving; dáár hoef je de video niet voor te bekijken.
Lees jij mijn berichten wel, of raas je er snel door heen?
Nou, als je wel wilt discussiëren hierover: wat klopt er niet aan de fragmenten in de video van Lubach?
- Heeft Baudet nooit opgeroepen tot een lockdown of strenge maatregelen tegen corona?
- Heeft Baudet nooit geroepen dat een zeewind het virus zal doden?

Of zijn er soms nuances aan de fragmenten in de video van Lubach? Misschien dat zeewind alleen het virus dood als het uit het westen komt ofzo? Of alleen in het voorjaar?

Ik ben heel benieuwd waar jij je twijfels aan hebt? Wat heeft Lubach dan ten onrechte gesuggereerd of gemanipuleerd?
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:58:06 #140
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200852851
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:45 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Als je niet doorhebt dat Baudet puur voor de zieltjes op de wappie tour is gegaan; ben je echt blind....
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_200852858
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:49 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Al zou het mijn stokpaardje zijn. Volgens mijn normen en waarden is dat stukken beter dan met oordelende en sarcastische woorden te smijten, zoals sommigen doen.
Nou.... je oordeelt wel iedereen die volgens jou de vijand is en een nwo wil creeeren. VM in het vorige topic. Deze man in dit topic.
Maar als jij oordeelt dan lijk je dat goed te vinden, en als anderen iets zeggen dan is het "dat zijn jouw woorden". Daar sla je elke discussie mee dood.

quote:
Ik wil niet teveel met Bijbelteksten smijten (zoals het hier door sommigen wordt benadrukt).
Dat is heel mooi.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 21:59:18 #142
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200852868
quote:

[..]

Oeh spannend... Jij ziet dus pas aan het einde van die trip of Kat gelijk gekregen heeft.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_200853239
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nou, als je wel wilt discussiëren hierover: wat klopt er niet aan de fragmenten in de video van Lubach?
- Heeft Baudet nooit opgeroepen tot een lockdown of strenge maatregelen tegen corona?
- Heeft Baudet nooit geroepen dat een zeewind het virus zal doden?

Waarom maak jij er zo een zwaar punt van?

Ik heb niet altijd het nieuws gevolgd, dus kan ik de berichten over die oproepen van Baudet gemist hebben.

quote:
[..]

Of zijn er soms nuances aan de fragmenten in de video van Lubach?
Die satirisch geremixte video van Lubach interesseert mij niet, en in het bijzonder deze video van Lubach, met die korte gebroken fragmenten van een aantal seconden, en dat die Lubach er vervolgens op inhakt met zijn satire.

quote:
[..]

Ik ben heel benieuwd waar jij je twijfels aan hebt? Wat heeft Lubach dan ten onrechte gesuggereerd of gemanipuleerd?
Die (zeer) korte gebroken fragmenten, van een aantal seconden, die Lubach gebruikt, omdat het hem goed uitkomt voor zijn satirisch programma, daar heb ik gewoon een hekel aan. Je hoort anderen uit te laten praten en er niet zomaar op in te hakken, zoals als in deze het satirische video van Lubach het geval is; het druist in tegen mijn normen en waarden. Hier wil ik mijn tijd niet aan besteden. Qua videomontage vind ik dit één van de minst aansprekende video's van Lubach.

quote:
[..]

Misschien dat zeewind alleen het virus dood als het uit het westen komt ofzo? Of alleen in het voorjaar?
Wat bedoel je precies met je suggestie over "Of alleen in het voorjaar?"

Dat het virus (mogelijk) gedood wordt door de zeewind is een bijzaak. Het is veel belangrijker dat mensen goed voor hun lichamelijke weerstand zorgen, maar dáár hoor je in de mainstream media weinig over.
pi_200853351
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 22:16 schreef Watchman_tazapah het volgende:

Die (zeer) korte gebroken fragmenten, van een aantal seconden, die Lubach gebruikt, omdat het hem goed uitkomt voor zijn satirisch programma, daar heb ik gewoon een hekel aan. Je hoort anderen uit te laten praten en er niet zomaar op in te hakken, zoals als in deze het satirische video van Lubach het geval is; het druist in tegen mijn normen en waarden. Hier wil ik mijn tijd niet aan besteden. Qua videomontage vind ik dit één van de minst aansprekende video's van Lubach.
[..]

Ok, maar klopt het niet wat er in die video beweerd wordt?
Of wordt het zelfs maar overdreven?

Heeft Baudet niet in het begin opgeroepen om strenge maatregelen en een lockdown in te voeren tegen corona?
Klopt er iets van zijn opmerking over de zeewind? Is zijn oproep uit verband gerukt of is het genuanceerder dan wat hij beweerd?

Zo niet, dan kan het niet anders dan dat je het eens bent dat Baudet nogal hypocriet bezig is. Dan zou ik het op prijs stellen dat je niet zulke onzinnige juichtweets van Baudet plaatst over onze 'absurde maatregelen tegen corona'.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 22:23:41 #145
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_200853393
quote:

[..]

Hoeveel weken hebben we rust.....of neem je de bedrijfstelefoon mee en word je niet bruin ?..

:D ~O>
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_200853652
pi_200853688
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:58 schreef wappie1986 het volgende:

[..]

Nou.... je oordeelt wel iedereen die volgens jou de vijand is en een nwo wil creeeren.
Dát is jou optiek.

Wat versta jij onder je suggestie van "..... iedereen die volgens jou de vijand is ..."

Wie zit ik volgens jou te oordelen die een NWO wil creëren?
Ik zit zelf geen mensen te veroordelen die een NWO willen creëren, maar ik stel zulke mensen aan het licht, waarbij ik verwijs d.m.v. links naar de bron(nen) waar ik dát vandaan heb.

quote:
[..]

VM in het vorige topic. Deze man in dit topic.
Wat bedoel je hiermee precies? Kun je het specifiek aangeven, ter verduidelijking?

quote:
[..]

Maar als jij oordeelt dan lijk je dat goed te vinden, en als anderen iets zeggen dan is het "dat zijn jouw woorden". Daar sla je elke discussie mee dood.
Wat is er zo erg eraan om mensen die hun mening of optiek als waarheid verkondigen en het soms zelfs anderen willen opleggen, erop te wijzen dat het hun eigen optiek en/of mening is?

Als mensen kritiek hebben en het persoonlijk op de man spelen, dan kan het extra hart aankomen en kan het negatieve emoties teweeg brengen.Bijna niemand vind het fijn of leuk om onnodig met negatieve emoties belast te worden.
Daarnaast ligt het ook aan de toon die men hanteert; de klank maakt de muziek.
pi_200853705
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 22:16 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]
Ik heb niet altijd het nieuws gevolgd, dus kan ik de berichten over die oproepen van Baudet gemist hebben.
[..]

En nu je weet dat Baudet opriep voor strenge maatregelen en een lockdown.....vind je het niet hypocriet dat hij moord en brand roept over kroegen die een uurtje eerder dicht moeten?
Ga je voortaan zulke onzintweets van hem niet meer hier posten en doen alsof hij een goed punt heeft?
pi_200854143
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 22:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En nu je weet dat Baudet opriep voor strenge maatregelen en een lockdown ....
Nogmaals:
Ik heb geen nieuws berichten ontvangen of gevolgd, dat Baudet opriep voor strenge maatregelen en een lockdown. En ik heb die video van Lubach over Baudet, waar je naar verwees, na een korte tijd al weer beëindigd.

quote:
[..]

.....vind je het niet hypocriet dat hij moord en brand roept over kroegen die een uurtje eerder dicht moeten?
Als dat jou mening is, dan zijn onze meningen verdeeld. Waarschijnlijk heb ik het bericht in relatie tot je bovengenoemde suggestie (dat Baudet opriep voor strenge maatregelen en een lockdown) gemist.

quote:
[..]

Ga je voortaan zulke onzintweets van hem niet meer hier posten en doen alsof hij een goed punt heeft?
Wie ben jij om te oordelen wat onzintweets zijn? Ben je soms een moderator die hier de orde wil handhaven?

En waarom zou ik jou een belofte doen, om iets na te laten, terwijl er mij geen wederzijdse belofte is gedaan dát andere users het nalaten om met grove taal te smijten; zoals oordelende, scheldende en sarcastische woorden?

Eén kleine tweet, dat als onzin wordt beoordeeld, dáár wordt er hier in BNW zó zwaar aan getild, dat het een hele hoop stof doet opwaaien! Die tweet van Baudet is de allereerste tweet die ik geplaatst heb in BNW en je wil dat ik nu gelijk een belofte doe om (bepaalde) tweets na te laten; das echt bizar.
pi_200854230
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 22:56 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Nogmaals:
Ik heb geen nieuws berichten ontvangen of gevolgd, dat Baudet opriep voor strenge maatregelen en een lockdown.
[..]
En ik heb je gevraagd of je twijfelde aan wat er in dat filmpje werd beweerd. Of zelfs of iets uit de context is gehaald of overdreven. Kreeg ik geen antwoord op. Zullen we het daar alsnog over hebben? Wil je bewijzen zien dat Baudet dat gedaan heeft of geloof je dat wel? Wil ik best plaatsen hoor ,ik ben de moeilijkste niet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 22:56 schreef Watchman_tazapah het volgende:
Wie ben jij om te oordelen wat onzintweets zijn? Ben je soms een moderator die hier de orde wil handhaven?

Baudet roept in de tweet die jij van hem postte op om 'keihard kritisch te zijn over de absurde coronamaatregelen in NL'. Wil je beweren dat dat geen onzin is? Zullen we het daar nog eens over hebben?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')