abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200847005
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 16:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Tegenwoordig moet je ook Duits kunnen als je naar Frankrijk gaat:

[ twitter ]

Zonder pas, verboten:

[ afbeelding ]
Echt erg idd
Binnen enkele jaren zullen we met weemoed terug denken aan onze vroegere leefwereld.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_200847176
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 16:37 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nogal wat anders dan 250k of miljoen
In principe is het precies hetzelfde.
Je pro-vax fanatiek/trendy linkse partijen zullen ook niet grote donaties weigeren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200847273
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 16:49 schreef Tingo het volgende:

[..]

In principe is het precies hetzelfde.
Je pro-vax fanatiek/trendy linkse partijen zullen ook niet grote donaties weigeren.
Maakt het allemaal nog steeds niet goed is het wel.
pi_200847609
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 14:42 schreef potjecreme het volgende:
Misschien iemand hier?

[ twitter ]
@PSVCL met zijn, wel gevaccineerde, vader
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_200847808
quote:
Disclaimer : Ik ben ook niet echt 'n fan van de meneer Fuelmich of blckbx.

Volkspetzer trendy young linkse zijn het? In het UK, de linkse partijen/organisaties (sold out decennia terug) strenger corona maatregelen willen.
Het zijn ook Global Warmisten?

https://second.wiki/wiki/volksverpetzer
'According to the company, the project is mainly financed through donations.'

People who live in glasshouses should not throw stones.

Volgens je link heeft 'blckbx' 219,000 (niet 250,000) op zn bankrekening staan.

Maar maakt niet uit, ik volg ze toch nooit.

[ Bericht 20% gewijzigd door SuperHartje op 10-08-2021 20:36:46 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_200849280
twitter

[ Bericht 39% gewijzigd door Watchman_tazapah op 10-08-2021 19:40:22 ]
Globalisme, dat Nederland haar soevereiniteit kwijtraakt,
zal hoogstwaarschijnlijk vroeg of laat toch wel komen.
The Great Reset (Re:Set) » De Realisatie van de Globale Wereldregering
pi_200850260
quote:
Ja? Welke 'absurde coronamaatregelen' hebben we in Nederland?
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:22:10 #108
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200850609
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Überhaupt hoe hypocriet van Baudet om over gelijke rechten voor iedereen te beginnen... _O-
The name is Putler, Vladimir Putler
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:28:41 #109
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200850746
Hoop overigens dat dat dood gaan morgen wel een beetje later op de dag is.. Kan ik nog even van mijn nieuwe pc genieten :D
pi_200850926
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 16:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Echt erg idd
Binnen enkele jaren zullen we met weemoed terug denken aan onze vroegere leefwereld.
Doe ik al jaren. :)
Blijf je maar positief (ongetest) te denken....maar goed, kan best dat er grimmige tijden komen.

Moderator dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:37:12 #111
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_200850940
Opgeschoond en weer ontopic
A child is born with no state of mind.
pi_200850962
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Die suggestie van Thierry Baudet over 'absurde coronamaatregelen' kan op dit moment wat overdreven zijn uitgedrukt, maar zodra de volgende coronagolf aanbreekt kunnen 'absurde coronamaatregelen' zoals in Duitsland, ineens een harde realiteit zijn in Nederland.

Hoogleraar Gezondheidsrecht Martin Buijsen denkt dat er voor een vaccinatieverplichting juridisch geen belemmering zal zijn (RTL Nieuws, 14 juli 2021). Een 'absurde coronamaatregel' van vaccinatieverplichting zou van de ene op de andere dag ineens een realiteit kunnen zijn.

De coronamaatregelen van het afgelopen herfst- en winterseizoen, hebben velen in Nederlanders als absurd ondervonden. Nog even wachten tot de volgende coronagolf weer uitbreekt, dan worden de versoepelingen teruggedraaid en worden de (absurde) coronamaatregelen weer hervat en mogelijk verder aangescherpt.
pi_200851162
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:22 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Überhaupt hoe hypocriet van Baudet om over gelijke rechten voor iedereen te beginnen... _O-
Baudet heeft maandenlang opgeroepen tot strenge maatregelen en een lockdown voordat hij 180 graden draaide omdat hij daarmee meer stemmen kon winnen.
pi_200851290
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:37 schreef Watchman_tazapah het volgende:
Die suggestie van Thierry Baudet over 'absurde coronamaatregelen' kan op dit moment wat overdreven zijn uitgedrukt, maar zodra de volgende coronagolf aanbreekt kunnen 'absurde coronamaatregelen' zoals in Duitsland, ineens een harde realiteit zijn in Nederland.
Juist......even voor de duidelijkheid: Baudet roept dat het belachelijk is dat Rutte niet 'keihard kritisch is op de absurde coronamaatregelen' die Rutte weliswaar nooit ingevoerd heeft, maar mogelijk wel alsnog in kan gaan voeren als we eventueel een vierde golf gaan krijgen.

Hoe vind je zelf dat dit plan wat jij steunt klinkt?
pi_200851330
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:37 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Nog even wachten tot de volgende coronagolf weer uitbreekt, dan worden de versoepelingen teruggedraaid en worden de (absurde) coronamaatregelen weer hervat en mogelijk verder aangescherpt.
Nog even wachten ALS de volgende coronagolf weer uitbreekt, Ik blijft nog n beetje voorzichtig optimistisch over denken.
pi_200851335
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Baudet heeft maandenlang opgeroepen tot strenge maatregelen en een lockdown voordat hij 180 graden draaide omdat hij daarmee meer stemmen kon winnen.
Die video waarnaar je verwijst is van "12 april 2020" dus niet recent.
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 20:53:56 #117
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_200851422
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zo zijn er wel meer in de oppositie. Zowel links als rechts.. Allemaal voor de zieltjes.
pi_200851489
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:50 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Die video waarnaar je verwijst is van "12 april 2020" dus niet recent.
Nou en? Baudet riep maanden om een lockdown en maatregelen terwijl de rest dat nog niet nodig vond en nu loopt hij te steigeren omdat de kroegen een uurtje eerder dicht moeten. En dat allemaal omdat hij denkt dat de kiezer dat wil. Beetje dom om achter zo'n gast aan te lopen alsof hij de verlosser is uit deze coronacrisis.
pi_200851498
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nog even wachten ALS de volgende coronagolf weer uitbreekt, Ik blijft nog n beetje voorzichtig optimistisch over denken.
Velen denken dat we terug zullen terugkeren naar de goede oude wereld, zoals we gewend waren wat normaal was, maar volgens Klaus Schwab is die terugkeer fictie en zal dat niet gebeuren.

pi_200851613
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nou en? Baudet riep maanden om een lockdown en maatregelen terwijl de rest dat nog niet nodig vond en nu loopt hij te steigeren omdat de kroegen een uurtje eerder dicht moeten. En dat allemaal omdat hij denkt dat de kiezer dat wil. Beetje dom om achter zo'n gast aan te lopen alsof hij de verlosser is uit deze coronacrisis.
Over welk tijdstip van de video heb je het?

Ik heb de video niet uitgebreid bekeken, omdat het veroudert is. Bovendien is de video gemonteerd en slim samengevoegd en Lubach heeft de hoofdrol voor het woord, terwijl hij kleine gebroken fragmenten gebruikt van Baudet die hem goed uitkomen; zó kan iedereen wel een boodschap verkopen die (zogenaamd) geloofwaardig overkomt (bij sommigen).

Als iemand zoals Baudet in het verleden een bepaald standpunt heeft ingenomen, zoals strenge coronamaatregelen, maar het later weer tegenspreekt, dan wordt zijn standpunt uit het verleden ontkracht en is dat standpunt uit het verleden niet meer geloofwaardig. Zó is Baudet zijn oude standpunt uit de uitzending van Lubach door Baudet ierbij ontkracht, door zijn nieuwe boodschap op Twitter over de Bild.

[ Bericht 15% gewijzigd door Watchman_tazapah op 10-08-2021 21:10:57 ]
pi_200851649
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:58 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Velen denken dat we terug zullen terugkeren naar de goede oude wereld, zoals we gewend waren wat normaal was, maar volgens Klaus Schwab is die terugkeer fictie en zal dat niet gebeuren.

Gods wil. Hij heeft hem op aarde gezet
pi_200851733
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:03 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Over welk tijdstip van de video heb je het?

Bovendien is de video gemonteerd en slim samengevoegd en Lubach heeft de hoofdrol voor het woord, terwijl hij kleine gebroken fragmenten gebruikt van Baudet die hem goed uitkomen; zó kan iedereen wel een boodschap verkopen die (zogenaamd) geloofwaardig overkomt (bij sommigen).
Haha, die quote ga ik er inhouden voor als er hier weer een gemonteerde video van blckbx geplaatst word of van een of andere aan lager wal geraakte uroloog of orthodontist die verkondigd dat vaccins iedereens dood gaat worden.

Volgens mij had ik de juiste tijd al voor je geselecteerd zodat je daar direct heen ging maar het is vanaf 6.22 minuten.
pi_200851838
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Haha, die quote ga ik er inhouden voor als er hier weer een gemonteerde video van blckbx geplaatst word of van een of andere aan lager wal geraakte uroloog of orthodontist die verkondigd dat vaccins iedereens dood gaat worden.
Als je goed had gelezen bij de videobeschrijving, van de video van Lubach waar je naar verwees, dan had je gelezen dát het programma van Lubach satirische geremixt is, dus spottend en hekelend. Daar bij vervalt voor mij al meteen de geloofwaardigheid over de video.

Het maakt wel een groot verschil uit tussen BLCKBX dat een serieus programma is en de video's van Lubach die satirisch geremixt zijn. Bovendien zal ieder mens zal ooit een keer sterven; mét of zonder vaccins.

quote:
[..]

Volgens mij had ik de juiste tijd al voor je geselecteerd zodat je daar direct heen ging maar het is vanaf 6.22 minuten.
Wat heeft Baudet precies gezegd, in die video? Ik ga nu geen aandacht besteden aan die video, om het uit te zoeken, terwijl het programma van Lubach een satirische geremixte video is.

[ Bericht 43% gewijzigd door Watchman_tazapah op 10-08-2021 21:32:52 ]
pi_200851920
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 21:13 schreef Watchman_tazapah het volgende:

[..]

Wat heeft Baudet precies gezegd, in die video? Ik ga nu geen aandacht besteden aan die video.
Dan niet joh, moet jij weten. Probeer volgende keer ook even na te denken voor je juichend tweets van Baudet plaatst en doet alsof hij een punt maakt.
pi_200851921
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 augustus 2021 20:28 schreef MatthijsDJ het volgende:
Hoop overigens dat dat dood gaan morgen wel een beetje later op de dag is.. Kan ik nog even van mijn nieuwe pc genieten :D
Ik zit morgen op een boot op de Middellandse Zee zonder 5g
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')