Kneus dan maar even details. Mijn dochter kwam naar boven toen ik net de kabel om mijn nek wilde bevestigen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik moet een pammetje nemen, je claimt van alles, je hebt kinderen...
Wat wil je nu?
(Ow, ik haal mijn posts niet weg, ik ben niet zo een mietje..)
Of je bent zo anti- anti wap, dat je niet meer weet waar je nou precies voor of tegen bent...quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:42 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld op wat Devlin melde dat alle horror scenario's mbt suicide en failisimenten totaal niet uitgekomen zijn...
BTW,
Of jij hebt niet door dat ik anti - wap ben of je post hier met twee users lol
Ik weet hoe het is. DM is beter.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:06 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Kneus dan maar even details. Mijn dochter kwam naar boven toen ik net de kabel om mijn nek wilde bevestigen.
BTW tr gedaan... Een doodsbedreiging/verwensing gaat me te ver
Goed punt. Volgens M. Kat is 11-augustus de datum dat alle gevaccineerde dood gaan...quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:15 schreef devlinmr het volgende:
Dames en heren... suggestie mijnerzijds, zullen we gewoon weer terug gaan naar het posten van wat voor debiele dingen wappies en normies allemaal op internet gooien ipv elkaar uit te maken voor rotte vis ?
Nou dat is mooi. Heb je nog nagedacht over de openstaande vraag over griep vaccinaties?quote:Op maandag 9 augustus 2021 19:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Feit dat ik nog op jou reageer is mijn antwoord ...
Dit soort mensen zijn vermoeiendquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:30 schreef MatthijsDJ het volgende:
Lol iemand is zijn eigen Lareb begonnen:
[ twitter ]
Ben geen dierenartsviroloog maar vermoed dat het komt door het continu wijzigen van grieptypequote:Op maandag 9 augustus 2021 20:30 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nou dat is mooi. Heb je nog nagedacht over de openstaande vraag over griep vaccinaties?
Pietertje heeft wat last van grootheidswaan geloof ik.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:30 schreef MatthijsDJ het volgende:
[ twitter ]
Lol zie nu pas dat het die dominee is... Voor de eerste keer dat ik een predikant zie die geld vraagt voor de doop:quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Pietertje heeft wat last van grootheidswaan geloof ik.De Jonge is op vakantie in Frankrijk trouwens.
Precies.. en net als ik op vakantie benquote:Op maandag 9 augustus 2021 20:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Goed punt. Volgens M. Kat is 11-augustus de datum dat alle gevaccineerde dood gaan...
Hmm. Beetje vreemd dat ze dan nu die testen gaan sturen. Als de meeste mensen dan alsnog het loodje leggen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Goed punt. Volgens M. Kat is 11-augustus de datum dat alle gevaccineerde dood gaan...
Verdorie en @Summers was nog wel zo blij.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:30 schreef MatthijsDJ het volgende:
[ twitter ]
Ze zijn boos dat ze geen uitnodiging voor het feestje van Hugo hebben gekregen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:30 schreef MatthijsDJ het volgende:
[ twitter ]
Tja met 2.500.000 euro aan donaties in mijn pocket kan ik ook heel inspirerend zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2021 18:47 schreef Summers het volgende:
Reiner Fuellmich´s verbluffende en inspirerende speech
https://commonsensetv.nl/(...)96BUdY-w1KHo2tb-GaMA
Zoiets ja. Daarom was die vergelijking die je daarmee maakte ook nogal een kromme.quote:Op maandag 9 augustus 2021 20:39 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ben geen dierenartsviroloog maar vermoed dat het komt door het continu wijzigen van grieptype
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Tja met 2.500.000 euro aan donaties in mijn pocket kan ik ook heel inspirerend zijn.
Dus gaan jullie voortaan ook gokken met doeltreffendheid van vaccins?quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:43 schreef ATuin-hek het volgende:
Zoiets ja. Daarom was die vergelijking die je daarmee maakte ook nogal een kromme.
Ik denk dat er een prik moet komen zodat ik me niet dood lach als ze iedere ronde weer daar in de rij staanquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dus gaan jullie voortaan ook gokken met doeltreffendheid van vaccins?
Of gewoon wekelijks prikkie halen?
Lach niet te hard... er komt een dag dat we gedwongen gaan worden. Het gepeupel staat nu al het schuim op de lippen...quote:Op maandag 9 augustus 2021 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik denk dat er een prik moet komen zodat ik me niet dood lach als ze iedere ronde weer daar in de rij staan
Ze doen hun best, dat zal niet makkelijk gaanquote:Op maandag 9 augustus 2021 21:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Lach niet te hard... er komt een dag dat we gedwongen gaan worden. Het gepeupel staat nu al het schuim op de lippen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |