SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil niet weten wat dit inhoudtquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit de vetklier hoeven schoonmaken.
Gewoon de vetklier schoonmaken met een drupje dreft. Niets speciaals, maar dat heb ik nog nooit hoeven doen.quote:
Frietje is ook de eerste bij wie het soms een beetje ranzig wordt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon de vetklier schoonmaken met een drupje dreft. Niets speciaals, maar dat heb ik nog nooit hoeven doen.
Is Frietje een beer?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Frietje is ook de eerste bij wie het soms een beetje ranzig wordt.
Gaan je eierstokken rinkelen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iehl, er worden babyfotos uitgewisseld ... Tijd om te gaan
Oh ik dacht dat je het helemaal moest uitknijpen ofzoquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon de vetklier schoonmaken met een drupje dreft. Niets speciaals, maar dat heb ik nog nooit hoeven doen.
Jouw cavia heet frietje?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Frietje is ook de eerste bij wie het soms een beetje ranzig wordt.
Snel eigen cavia’s knuffelen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaan je eierstokken rinkelen?
Nooitquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het zijn geen anaalklierenquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het helemaal moest uitknijpen ofzo
[..]
Jouw cavia heet frietje?
Er gaat ook een lampje vallen en het kwartje gaat branden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eigenlijk Fietje maar dat is nu Frietje geworden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het helemaal moest uitknijpen ofzo
[..]
Jouw cavia heet frietje?
Rammelen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er gaat ook een lampje vallen en het kwartje gaat branden.
"Kijk, hier hing die er nog half uit'quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iehl, er worden babyfotos uitgewisseld ... Tijd om te gaan
quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Kijk, hier hing die er nog half uit'
quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:37 schreef CherryLips het volgende:
'En hier aten we de nageboorte op.'
Er is toch een geloof in Amerika waar dat heel normaal is?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:37 schreef CherryLips het volgende:
'En hier aten we de nageboorte op.'
Dat weet ik toch allemaal niet. Ik heb nooit cavia's gehadquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigenlijk Fietje maar dat is nu Frietje geworden.
Wacht maar tot je jouw ongeboren kinderen ziet rondhuppelen in de snaakse pretogen van de liefde van je leven.quote:
Mensen kunnen behoorlijk veranderen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wacht maar tot je jouw ongeboren kinderen ziet rondhuppelen in de snaakse pretogen van de liefde van je leven.
Pics van je zusquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:49 schreef UitStraling het volgende:
Wat lees ik toch allemaal weer voor goorlapperij, jullie hebben echt wat meer Jezus nodig in de leven.
Big timequote:Op maandag 9 augustus 2021 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen kunnen behoorlijk veranderen.
Onbeperkt spareribs snaaien?quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:07 schreef dud0r het volgende:
Reservering voor woensdagavond viesdik eten gemaakt
Nee pasta en pizza kan je daar krijgen maar het is zo gigantisch veel altijdquote:
Hmm, kan woensdag ook een dönerpizza nemen, daar kun je ook een half gezin mee voerenquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee pasta en pizza kan je daar krijgen maar het is zo gigantisch veel altijd
Die hebben ze daar nietquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, kan woensdag ook een dönerpizza nemen, daar kun je ook een half gezin mee voeren
Oh is dat er wel eentje met moreel besefquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik bedoel Mr 4E![]()
![]()
![]()
Allemaal de schuld van @:budapestenaar
Gezien ze ook zoete pizza's verkopen neequote:Op maandag 9 augustus 2021 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh is dat er wel eentje met moreel besef
Zoete pizza'squote:Op maandag 9 augustus 2021 17:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gezien ze ook zoete pizza's verkopen nee
Slaapmassage door een lekker ruikende Spaanse helpt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb teveel moeten denken vanmiddag. Kloppende slapen
Mja, die heb ik niet op voorraadquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slaapmassage door een lekker ruikende Spaanse helpt.
Oh leuk op een woensdag!!! Deed ik vroeger standaard, uit drinken met een vriendin op de woensdag, beetje de week breken en dan donderdagochtend half brak op kantoor zitten, maar met plezier danquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:22 schreef kwiwi het volgende:
Woensdag after work drinksWel lekker dat het leven weer een beetje normaler is.
Vvvvvukkityolo toggggggbijnaaawiekenddd HIPSquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh leuk op een woensdag!!! Deed ik vroeger standaard, uit drinken met een vriendin op de woensdag, beetje de week breken en dan donderdagochtend half brak op kantoor zitten, maar met plezier danhahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |