SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil niet weten wat dit inhoudtquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit de vetklier hoeven schoonmaken.
Gewoon de vetklier schoonmaken met een drupje dreft. Niets speciaals, maar dat heb ik nog nooit hoeven doen.quote:
Frietje is ook de eerste bij wie het soms een beetje ranzig wordt.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon de vetklier schoonmaken met een drupje dreft. Niets speciaals, maar dat heb ik nog nooit hoeven doen.
Is Frietje een beer?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Frietje is ook de eerste bij wie het soms een beetje ranzig wordt.
Gaan je eierstokken rinkelen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iehl, er worden babyfotos uitgewisseld ... Tijd om te gaan
Oh ik dacht dat je het helemaal moest uitknijpen ofzoquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon de vetklier schoonmaken met een drupje dreft. Niets speciaals, maar dat heb ik nog nooit hoeven doen.
Jouw cavia heet frietje?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Frietje is ook de eerste bij wie het soms een beetje ranzig wordt.
Snel eigen cavia’s knuffelen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaan je eierstokken rinkelen?
Nooitquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het zijn geen anaalklierenquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het helemaal moest uitknijpen ofzo
[..]
Jouw cavia heet frietje?
Er gaat ook een lampje vallen en het kwartje gaat branden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eigenlijk Fietje maar dat is nu Frietje geworden.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het helemaal moest uitknijpen ofzo
[..]
Jouw cavia heet frietje?
Rammelen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er gaat ook een lampje vallen en het kwartje gaat branden.
"Kijk, hier hing die er nog half uit'quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iehl, er worden babyfotos uitgewisseld ... Tijd om te gaan
quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Kijk, hier hing die er nog half uit'
quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:37 schreef CherryLips het volgende:
'En hier aten we de nageboorte op.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |