SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Yo, ik kan niet altijd B-G eten he.quote:
Wereldteleurstellingquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yo, ik kan niet altijd B-G eten he.
Niet als je vooral tot snot gekookte groente gewend bent.quote:
ZeG HeT zE!quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Alleen kinderlijke mensen met een slecht ontwikkelde smaak en een gebrek aan levenservaring eten Wereldgerechten.
/uitstraling
Die meuk smaakte echt bijna hetzelfde allemaal dus wat maakt het uitquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Die Turkse durum is best oké. Hebben ze die nog?
Zo vaak geprobeerd, en elke keer viel het tegen, dan een paar maanden later ze toch weer kopen omdat ze in de bonus zijn en dan weer die teleurstelling. Tegenwoordig lukt het me om het niet meer te kopenquote:
is wel zo.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Alleen kinderlijke mensen met een slecht ontwikkelde smaak en een gebrek aan levenservaring eten Wereldgerechten.
/uitstraling
Nee kan ook uit een zakje of een potjequote:Op maandag 9 augustus 2021 13:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
is wel zo.
Koken doe je niet uit een pakje.
Scheelt je 10 jaar van je leven en 75 procent van je schoonheid tijdens dat leven.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
is wel zo.
Ik ga zelf geen bouillon trekken hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
is wel zo.
Ik heb nog een appel, dawast.quote:
huehue, bouillon trekkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga zelf geen bouillon trekken hoor.
Krijg lekker zelf trek johquote:
Dat is een pan water met een dood beest erin opzetten, meer werk is het niet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja ok dat is het andere uiterstequote:Op maandag 9 augustus 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dood beest, ga je al.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een pan water met een dood beest erin opzetten, meer werk is het niet.
Moet je wel eerst op jacht in de bossen om dat beest te vinden, want anders is het niet echt met zo'n pakje voorgesneden vlees van de slagerquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een pan water met een dood beest erin opzetten, meer werk is het niet.
Er zitten koekjes in die lades hčquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog een appel, dawast.
* IJsdraakje negeert de lades
Roadkill.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel eerst op jacht in de bossen om dat beest te vinden, want anders is het niet echt met zo'n pakje voorgesneden vlees van de slager
quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ok dat is het andere uiterste![]()
Pasta maak ik ook bijna nooit zelf.
Stel dat ze weglopenquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dood beest, ga je al.
En ga geen pannen op het vuur alleen laten.
Nasi uit blik is ook meer iets voor als se apocalyps daadwerkelijk is uitgebroken, nu zijn we pas aan het beginquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar liever een wereldgerecht dan iets als nasi in blik.
Je onderschat m'n vermogen om de tijd uit het oog te verliezen.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er zitten koekjes in die lades hč
Gezelligquote:
Projecten voor Russenquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ooit een project voor gedaan
Op je toffeltjes zeker?quote:
Ik ken wel een Masja, maar die maakt zichzelf al belachelijk. Scheelt mij weer energie.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ken alleen een Mascha en daar mag ik geen grapjes over maken.
Dikke Marsha?quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:22 schreef UitStraling het volgende:
Mijn Marsha zag me niet staan toen ik 17 was en toen ze 24 was wilde ze wel maar zag je haar wel erg duidelijk staan
Geniet met mate, Marshaquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
Veel wereldgerechten gevreten dan denk ik
Chicken tonight.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
Veel wereldgerechten gevreten dan denk ik
quote:
Lots of salt jaquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
Carl Heinrich Knorr began experimenting with drying vegetables and seasoning to preserve nutrition and flavour, which led to Knorr's first launch of dried soups across Continental Europe in 1873. The bouillon cube is typically made from salt and some vegetables and second grade meat or fish.
Ja of tijdens oorlog en hongersnood maar luie onhandige huisvrouwen zijn inmiddels ook de doelgroep.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:36 schreef Karzai het volgende:
Wel handig als je gaat kamperen, heb je toch iets warms binnen wat op soep lijkt
Mooi omschreven dat ze dik wasquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:22 schreef UitStraling het volgende:
Mijn Marsha zag me niet staan toen ik 17 was en toen ze 24 was wilde ze wel maar zag je haar wel erg duidelijk staan
En studentenquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of tijdens oorlog en hongersnood maar luie onhandige huisvrouwen zijn inmiddels ook de doelgroep.
Of dik is geworden toen ze eenmaal 24 wasquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mooi omschreven dat ze dik washahaha
Kaiserschmarren icm licht -erotisch.. ik zie het niet ?quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
Kaiserschmarren gaat op de lijst voor de licht-erotische streekroman.
Oke, die gaat op de lijst: nooit meer eten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
"De knappe Duitse dokter voelde aan haar pijnlijke voet en het viel hem veel te duidelijk op hoe sierlijk en rank haar enkels waren, Concentriere Dich, dacht hij verwoed en met enige moeite terwijl hij een lichte tinteling in zijn Kaiserschmarren voelde opkomen"
Niet lekkerquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik bedoel.. het zijn stukjes dikke pannenkoek.
Een tinteling in zijn knödels.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
"De knappe Duitse dokter voelde aan haar pijnlijke voet en het viel hem veel te duidelijk op hoe sierlijk en rank haar enkels waren, Concentriere Dich, dacht hij verwoed en met enige moeite terwijl hij een lichte tinteling in zijn Kaiserschmarren voelde opkomen"
"Schlampe"quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een tinteling in zijn knödels.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaiserschmarren icm licht -erotisch.. ik zie het niet ?
Hierom waarschijnlijk ...quote:Kaiserschmarren is een Oostenrijks gerecht en is een soort dikke luchtige pannenkoek die tijdens de bereiding in stukken wordt “gescheurd”. Traditioneel word het geserveerd met een pruimencompote en poedersuiker.
* spuugt een slok Optimel Framboos over het toetsenbord uit.quote:
Ik vond het wel smakelijkquote:
TYP TYP PLAK TYP TYP PLAKquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* spuugt een slok Optimel Framboos over het toetsenbord uit.
quote:
In welke eeuw moet dit zijn dat ie opgewonden raakt van enkels?quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
Kinkshamen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In welke eeuw moet dit zijn dat ie opgewonden raakt van enkels?
Uhuhquote:
Moeten er meer geweld, blootjes en vunzigheden in denk je?quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh god, nog meer?quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega heeft nogal een kritisch probleem in de Corona-app gevonden
Misschien was de Duitse dokter opgegroeid in het Midden-Oosten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Er bestaan vast wel enkelfetishisten.quote:
Na een paar uur op de lange latten in de kou is alles lekkerquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goddelijk![]()
Krijg gelijk zin in wintersport
Of het moet een boek gericht op moslims en de zwarte kousengemeenschap zijnquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten er meer geweld, blootjes en vunzigheden in denk je?
Vijftig procent kans op.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien was de Duitse dokter opgegroeid in het Midden-Oosten.
...huehue?quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na een paar uur op de lange latten in de kou is alles lekker
Ontwikkelde mensen eten niet uit pakjes.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het wel smakelijkUit een pak.
50% ja en 50% neequote:
Veel Turken in Duitsland, dat welquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien was de Duitse dokter opgegroeid in het Midden-Oosten.
Nu is 'ie hier.quote:
Deze is wel echt heel domquote:
Ik ga er nog eens kritisch naar kijken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of het moet een boek gericht op moslims en de zwarte kousengemeenschap zijn
Ik heb die app binnenkort nodig. Niet gaan zitten kloten!quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega heeft nogal een kritisch probleem in de Corona-app gevonden
Oh, dat hebben ze dus gewoon niet aangepast.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze is wel echt heel dom![]()
Zodra je tweede prik gehad hebt hoef je geen 2 weken meer te wachten totdat je een QR-code krijgt; dus hij hoeft zich geen zorgen te maken op vakantie.
Pakjesquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ontwikkelde mensen eten niet uit pakjes.
/uitstraling
/dimmy
Veel Turken in Nederland, dat ookquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Veel Turken in Duitsland, dat wel
Conserveringsmiddelenquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pakjes![]()
![]()
Heerlijk genieten van teveel suiker, smaakversterkers en zout.
Hoor gelijk Alphaville spelenquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Conserveringsmiddelen
Forever young
Voeten wel, maar je moet wel toegeven dat opgewonden raken van het zien van enkels een beetje Victoriaans klinkt hč?quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er bestaan vast wel enkelfetishisten.
Wel een nette manier om ongesteldheid te omschrijvenquote:
Oud-collega die nu bij een IT/Cybersecurity bedrijf zat heeft een eerste versie onder ogen gekregen. Om te janken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb die app binnenkort nodig. Niet gaan zitten kloten!
Zitten er meer in Duitslandquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veel Turken in Nederland, dat ook
Da's toch juist het hele idee van een fetish, dat het niet standaard als opwindend gezien wordt?quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Voeten wel, maar je moet wel toegeven dat opgewonden raken van het zien van enkels een beetje Victoriaans klinkt hč?
Het zou wat zijn als er hier meer zitten dan in Duitslandquote:
Duitsland is ook wle een beetje groterquote:
Ok hoor you winquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's toch juist het hele idee van een fetish, dat het niet standaard als opwindend gezien wordt?
Gewoon nu van die website printen, kan je altijd nog de digibeet gaan uithangen met een velletje papier.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb die app binnenkort nodig. Niet gaan zitten kloten!
Johquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Duitsland is ook wle een beetje groter
Zo las ik iets met iemand met een fetish voor enkels van vrouwen met van die bandjes/kettingen om hun enkel.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Voeten wel, maar je moet wel toegeven dat opgewonden raken van het zien van enkels een beetje Victoriaans klinkt hč?
Echt waar, ik ben er wel eens geweest!quote:
Joepiequote:Op maandag 9 augustus 2021 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Echt waar, ik ben er wel eens geweest!
Duitsers en seks is een beetje als citroenijs en zout, dat past niet bij elkaar.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb geen printerquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon nu van die website printen, kan je altijd nog de digibeet gaan uithangen met een velletje papier.
quote:
Print to pdf en dat op je telefoon zetten?quote:
Helaas en nee ook nog geen half 5..quote:
Op zichquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duitsers en seks is een beetje als citroenijs en zout, dat past niet bij elkaar.
Dan ken je de verkeerde Duitsers.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duitsers en seks is een beetje als citroenijs en zout, dat past niet bij elkaar.
De meeste toch niet meerquote:
Zijn niet mijn woorden en bevindingen maar de uitkomst van elk wetenschappelijk onderzoek op dat gebied.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan ken je de verkeerde Duitsers.
Ik heb mijn twijfels of die een citroenijs en zout-vergelijking zouden bezigen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn niet mijn woorden en bevindingen maar de uitkomst van elk wetenschappelijk onderzoek op dat gebied.
Dat is een creatie van mezelfquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels of die een citroenijs en zout-vergelijking zouden bezigen.
Dan zijn het toch jouw woorden.quote:
Scharrel van me had een hoge hakken/stiletto fetish, kon ik nog wel mee levenquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:23 schreef datismijnmening het volgende:
Voetenfetish![]()
En toch schijnt het de meest voorkomende fetish te zijn.
En dat terwijl voeten echt fucking smerig zijnquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:23 schreef datismijnmening het volgende:
Voetenfetish![]()
Tijd voor een wandeling danquote:
Heb je geen poezelige voetjes?quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:23 schreef datismijnmening het volgende:
Voetenfetish![]()
Dan kan ik beter gewoon een screenshot maken, toch?quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Print to pdf en dat op je telefoon zetten?
Ik wilde vanmiddag met collega's een loopje doen, maar toen begon het keihard te regenen en nu schijnt de zonquote:
Hoge hakken zijn wel sexyquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Scharrel van me had een hoge hakken/stiletto fetish, kon ik nog wel mee leven
Ik snap dat ook niet, voeten zijn echt de meest vieze lichaamsdelen die er bestaan.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:23 schreef datismijnmening het volgende:
Voetenfetish![]()
Neequote:Op maandag 9 augustus 2021 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je geen poezelige voetjes?
Nu wandelen danquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde vanmiddag met collega's een loopje doen, maar toen begon het keihard te regenen en nu schijnt de zon
Echt hequote:Op maandag 9 augustus 2021 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, voeten zijn echt de meest vieze lichaamsdelen die er bestaan.
Ik heb best cute voetjes, maar weet niet of ik het fijn zou vinden dat eraan gelebberd wordtquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, voeten zijn echt de meest vieze lichaamsdelen die er bestaan.
Oksels of dat plekje achter de oren, perineum misschien?quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
En dat...quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb best cute voetjes, maar weet niet of ik het fijn zou vinden dat eraan gelebberd wordt
Wil jij misschien nog een tas koffie ?quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oksels of dat plekje achter de oren, perineum misschien?
Ik heb wel eens een vriendin gehad die zette de voetencrčme al klaar en ging languit liggen op de bank als ze de voordeur hoordequote:Op maandag 9 augustus 2021 14:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb best cute voetjes, maar weet niet of ik het fijn zou vinden dat eraan gelebberd wordt
Voetencrčme is toch niet voor consumptiequote:Op maandag 9 augustus 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een vriendin gehad die zette de voetencrčme al klaar en ging languit liggen op de bank als ze de voordeur hoorde
Ja lekker, zwart en sterk aub.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil jij misschien nog een tas koffie ?
quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voetencrčme is toch niet voor consumptie
Voor hoeveel mensen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
O joy, ik mag zo een presentatie geven
* komt met Jumboshopper aanzetten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lekker, zwart en sterk aub.
Iewhlquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Dus had zij een fetisj met haar eigen voeten of jij met die van haar? 🤔quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een vriendin gehad die zette de voetencrčme al klaar en ging languit liggen op de bank als ze de voordeur hoorde
?quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* komt met Jumboshopper aanzetten.
Wat een vreemde pavlov- reactie.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tas + koffiequote:Op maandag 9 augustus 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
?
https://winkelen.nl/produ(...)t-rex-int-62-3125128
Sterktequote:Op maandag 9 augustus 2021 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ai, dat is net wat teveel om relaxed en at ease te blijven.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mannetje of 12
Misschien zijn er een paar op vakantie.
Zij was vrij gek op haar eigen lichaam, ook haar voeten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dus had zij een fetisj met haar eigen voeten of jij met die van haar? 🤔
Ok, dus je was eerder een gebruiksvoorwerp terwijl ze al geil werd van zichzelfquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij was vrij gek op haar eigen lichaam, ook haar voeten.
Slechts het voetenslaafje.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok, dus je was eerder een gebruiksvoorwerp terwijl ze al geil werd van zichzelfhahaha
Volgens mij had die voordeur er weinig mee te maken dan.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij was vrij gek op haar eigen lichaam, ook haar voeten.
Oh joyquote:
wheepwheepwheeeeeepquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
De andijvie was op. RIP mijn cavia's.
Hangt af van waarmee de voeten gemasseerd worden, lijkt me.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:43 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind van een voetmassage genieten niet hetzelfde als een fetish.
Ik stuur m'n robot wel even om ze op te ruimenquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt af van waarmee de voeten gemasseerd worden, lijkt me.
Nou nou. Je kunt toch ook even naar de supermarkt lopen? Je hoeft niet gelijk je cavia's in de pan te doen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik was toch al niet van plan om me voort te planten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:45 schreef UitStraling het volgende:
"Na 2100 is het zeker niet voorbij. De tijdschaal is misschien nog het moeilijkst te bevatten: de zeespiegelstijging die wij deze eeuw in gang zetten, houdt naar verwachting duizenden jaren aan met grote gevolgen voor Nederland"
Dan zijn wij allemaal al dood
RIP aan jullie nageslacht.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:45 schreef UitStraling het volgende:
"Na 2100 is het zeker niet voorbij. De tijdschaal is misschien nog het moeilijkst te bevatten: de zeespiegelstijging die wij deze eeuw in gang zetten, houdt naar verwachting duizenden jaren aan met grote gevolgen voor Nederland"
Dan zijn wij allemaal al dood
Dan moeten ze elkaar maar even gaan bespringen net zo lang tot je eten voor ze gaat halenquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:45 schreef CherryLips het volgende:
'Je hebt niks voor me over, we zijn diep ongelukkig!'
quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:45 schreef CherryLips het volgende:
'Je hebt niks voor me over, we zijn diep ongelukkig!'
Is dát het.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten ze elkaar maar even gaan bespringen net zo lang tot je eten voor ze gaat halen
Ik heb net spinazie voor ze gehaald. Mogen ze eigenlijk niet, maar ze worden er helemaal enthousiast van. Knokken om het laatste blaadje enzo.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten ze elkaar maar even gaan bespringen net zo lang tot je eten voor ze gaat halen
Is dat net zoiets als bitterballen voor ons?quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net spinazie voor ze gehaald. Mogen ze eigenlijk niet, maar ze worden er helemaal enthousiast van. Knokken om het laatste blaadje enzo.
Dit is echt zo'n Klazien uut Zalk uitspraak.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, kermis in hel: zonneschijn en regen.
Ik betwijfel of Klazien zou spotten met de hel.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n Klazien uut Zalk uitspraak.
Overdag een zedig weer- en kruidenvrouwtje, na zonsondergang kwamen de rubberen balletjes tevoorschijn.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Klazien zou spotten met de hel.
Of als sushi voor bitterballenquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als bitterballen voor ons?
Dat was misschien meer iets voor Chriet Titulaer.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overdag een zedig weer- en kruidenvrouwtje, na zonsondergang kwamen de rubberen balletjes tevoorschijn.
Zou wel een mooi stel samen geweest zijn, Chriet en Klazien.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat was misschien meer iets voor Chriet Titulaer.
Die Klazien was een keiharde zakenvrouw. Aldus mijn bronnen in Zalk.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overdag een zedig weer- en kruidenvrouwtje, na zonsondergang kwamen de rubberen balletjes tevoorschijn.
Als je zou zeggen, dit is mijn ome Harrie en die is miljonair geworden met staal exporteren naar Saudi-Arabië dan geloof ik het ook.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die Klazien was een keiharde zakenvrouw. Aldus mijn bronnen in Zalk.
Altijd van wel gedacht.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, grapje, dat die dezelfde achternaam hebben is dom toeval.
Afkorting.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Wie noemt zijn kind nou Kriet trouwens?
Volgens mij werd hij erg lelijk geboren of zo, heh bah deze willen we echt niet, Kriet.
Vaak Devon en Somersetquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
Wat is escape to the country/droomhuis op het platteland toch altijd een leuk en gemoedelijk tv-programmaatje
Truequote:Op maandag 9 augustus 2021 15:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
Wat is escape to the country/droomhuis op het platteland toch altijd een leuk en gemoedelijk tv-programmaatje
Nu ook zo'n kjoete cottagequote:
Christiaan of Christoffel, aldus wikipedia.quote:
Zou Stoffel noemenquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Christiaan of Christoffel, aldus wikipedia.
Mijn ex-vriendin had ooit het idee om een huis in Devon te lopen en daar naartoe te verhuizen. Zie haar er nog wel voor aan dat ze een keer die stap maakt, hoewel Brexit vast niet echt meehelpt.quote:
Ja de Brexit is echt wel kut wat dat betreft, ik zag mezelf altijd een keer de stap maken om naar Schotland te verhuizen, misschien als ik mn Nederlandse nationaliteit op zeg en de Britse aanneem dat het makkelijker kan ofzo, maar ja, heb ik daar zin in 🤔quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin had ooit het idee om een huis in Devon te lopen en daar naartoe te verhuizen. Zie haar er nog wel voor aan dat ze een keer die stap maakt, hoewel Brexit vast niet echt meehelpt.
Nog eventjes en we zijn onafhankelijk en weer onderdeel van de EUquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja de Brexit is echt wel kut wat dat betreft, ik zag mezelf altijd een keer de stap maken om naar Schotland te verhuizen, misschien als ik mn Nederlandse nationaliteit op zeg en de Britse aanneem dat het makkelijker kan ofzo, maar ja, heb ik daar zin in 🤔
Stoffel klinkt wel leuk moet ik zeggen, beetje old worldly op een kjoete manierquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou Stoffel noemen![]()
Stoffel met zijn toffels
Mag het hopen!quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog eventjes en we zijn onafhankelijk en weer onderdeel van de EU
Had vroeger een konijn die Stoffel heettequote:Op maandag 9 augustus 2021 15:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Stoffel klinkt wel leuk moet ik zeggen, beetje old worldly op een kjoete manier
Eerst die fucking Engelse koninklijke familie die er bivakkeert omleggen, daarna mag je het met alle plezier van me hebbenquote:
Oh ja..da's beter dan een kind ookquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vroeger een konijn die Stoffel heette
Vast Limburgersquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Wie noemt zijn kind nou Kriet trouwens?
Volgens mij werd hij erg lelijk geboren of zo, heh bah deze willen we echt niet, Kriet.
Stoffel is een schildpaddennaam, grappig dat hij een F1 coureur is, kijk mense, da ben nou humorrrrrrr.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stoffel is een schildpaddennaam, grappig dat hij een F1 coureur is, kijk mense, da ben nou humorrrrrrr.
quote:Betekenis van Stoffel
Stoffel is een Nederlandse naam voor jongens.
De betekenis is `aangewezene, volger van Christus`
Ja, dat.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stoffel is een schildpaddennaam, grappig dat hij een F1 coureur is, kijk mense, da ben nou humorrrrrrr.
TIA?quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Regenzonregenzonregenzonregenzonregenwaaiwaaiwaairegen
Het weer ja.quote:
Die doen soms alsof.quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ahw, er ligt hier een lieveheersbeestje op z'n rug, hartstikke dood te wezen.
Net als hamsters ...quote:
Misschien is ie wel hartstikke blij gestorvenquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ahw, er ligt hier een lieveheersbeestje op z'n rug, hartstikke dood te wezen.
Ik hoop het voor hem / haar. (his/ hers)quote:Op maandag 9 augustus 2021 15:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien is ie wel hartstikke blij gestorven
Hou maar daarquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
Het regent zooooooo HARD hier !!!!![]()
![]()
Dat is ook irritantquote:
Deze specifieke of PI's in het algemeen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben verward. Jij gebruikt deze abo PI nooit.
Mjaquote:Op maandag 9 augustus 2021 15:44 schreef UitStraling het volgende:
@:bitterbal
https://www.telegraaf.nl/(...)na-spinnenbeet-ibiza
Nootjes?quote:
Heb ik nietquote:
Bikinifit 2021quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb ik niet![]()
Denk dat ik een chocolaatje pak
Live verslag vanuit de bible belt?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:05 schreef UitStraling het volgende:
Mooi gesprekje net;
- Huh ben jij getrouwd?
- Ja sinds afgelopen mei.
- Was het een moetje?
- Nou ja beetje wel, ik ben een losgeslagen projectiel en zij is streng gelovig.
- Eeeuhm klinkt als ware liefde.
- Als je haar ziet snap je me volkomen.
Moetjes zijn toch totaal niet meer van deze tijd, belachelijk iets ookquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:05 schreef UitStraling het volgende:
Mooi gesprekje net;
- Huh ben jij getrouwd?
- Ja sinds afgelopen mei.
- Was het een moetje?
- Nou ja beetje wel, ik ben een losgeslagen projectiel en zij is streng gelovig.
- Eeeuhm klinkt als ware liefde.
- Als je haar ziet snap je me volkomen.
Dit was Eindje.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Live verslag vanuit de bible belt?
Bijna hetzelfde, alaafquote:
Beetje rare ouderwetse vraag dus weer?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Moetjes zijn toch totaal niet meer van deze tijd, belachelijk iets ook
Heb vanochtend m'n zwembroek aan gehad. M'n bikini durf ik nog nietquote:
Heb je een vleeskleurige bikini?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb vanochtend m'n zwembroek aan gehad. M'n bikini durf ik nog niet
De vraag niet persé, het antwoord welquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje rare ouderwetse vraag dus weer?
Wie zijn de leukste mensen van NL?quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn de op een na leukste mensen van Nederland hoor
Zandkleurigquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je een vleeskleurige bikini?
Ik vraag dit voor een vriend.
Foquevillersquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie zijn de leukste mensen van NL?
Ik keur het goedquote:
Uit gouden korenaren schiep God de Bosschenaren, uit het restant de overigen van het land.quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie zijn de leukste mensen van NL?
Gelukkig maar. Zal als ik bikini ready ben wel de foto's delen hierquote:
Oke, Oeteldonkquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uit gouden korenaren schiep God de Bosschenaren, uit het restant de overigen van het land.
Pls doquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Zal als ik bikini ready ben wel de foto's delen hier
Veindequote:
Da meinde niequote:
ftfyquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Da meende nie
Gvd mr. Wattenschijfje is zo trots op mij
Deze specifiekequote:Op maandag 9 augustus 2021 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deze specifieke of PI's in het algemeen?
Stiekem is schoonloeder ook gewoon een caviaquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik bedoel Mr 4E![]()
![]()
![]()
Allemaal de schuld van @:budapestenaar
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 9 augustus 2021 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stiekem is schoonloeder ook gewoon een cavia
Verbale diarree...quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stel je voor dat je schoonmoeder scheet waar ze zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |