SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Yo, ik kan niet altijd B-G eten he.quote:
Wereldteleurstellingquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yo, ik kan niet altijd B-G eten he.
Niet als je vooral tot snot gekookte groente gewend bent.quote:
ZeG HeT zE!quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Alleen kinderlijke mensen met een slecht ontwikkelde smaak en een gebrek aan levenservaring eten Wereldgerechten.
/uitstraling
Die meuk smaakte echt bijna hetzelfde allemaal dus wat maakt het uitquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Die Turkse durum is best oké. Hebben ze die nog?
Zo vaak geprobeerd, en elke keer viel het tegen, dan een paar maanden later ze toch weer kopen omdat ze in de bonus zijn en dan weer die teleurstelling. Tegenwoordig lukt het me om het niet meer te kopenquote:
is wel zo.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Alleen kinderlijke mensen met een slecht ontwikkelde smaak en een gebrek aan levenservaring eten Wereldgerechten.
/uitstraling
Nee kan ook uit een zakje of een potjequote:Op maandag 9 augustus 2021 13:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
is wel zo.
Koken doe je niet uit een pakje.
Scheelt je 10 jaar van je leven en 75 procent van je schoonheid tijdens dat leven.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
is wel zo.
Ik ga zelf geen bouillon trekken hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
is wel zo.
Ik heb nog een appel, dawast.quote:
huehue, bouillon trekkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga zelf geen bouillon trekken hoor.
Krijg lekker zelf trek johquote:
Dat is een pan water met een dood beest erin opzetten, meer werk is het niet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja ok dat is het andere uiterstequote:Op maandag 9 augustus 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dood beest, ga je al.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een pan water met een dood beest erin opzetten, meer werk is het niet.
Moet je wel eerst op jacht in de bossen om dat beest te vinden, want anders is het niet echt met zo'n pakje voorgesneden vlees van de slagerquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een pan water met een dood beest erin opzetten, meer werk is het niet.
Er zitten koekjes in die lades hčquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog een appel, dawast.
* IJsdraakje negeert de lades
Roadkill.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel eerst op jacht in de bossen om dat beest te vinden, want anders is het niet echt met zo'n pakje voorgesneden vlees van de slager
quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ok dat is het andere uiterste![]()
Pasta maak ik ook bijna nooit zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |