SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Yo, ik kan niet altijd B-G eten he.quote:
Wereldteleurstellingquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yo, ik kan niet altijd B-G eten he.
Niet als je vooral tot snot gekookte groente gewend bent.quote:
ZeG HeT zE!quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Alleen kinderlijke mensen met een slecht ontwikkelde smaak en een gebrek aan levenservaring eten Wereldgerechten.
/uitstraling
Die meuk smaakte echt bijna hetzelfde allemaal dus wat maakt het uitquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Die Turkse durum is best oké. Hebben ze die nog?
Zo vaak geprobeerd, en elke keer viel het tegen, dan een paar maanden later ze toch weer kopen omdat ze in de bonus zijn en dan weer die teleurstelling. Tegenwoordig lukt het me om het niet meer te kopenquote:
is wel zo.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Alleen kinderlijke mensen met een slecht ontwikkelde smaak en een gebrek aan levenservaring eten Wereldgerechten.
/uitstraling
Nee kan ook uit een zakje of een potjequote:Op maandag 9 augustus 2021 13:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
is wel zo.
Koken doe je niet uit een pakje.
Scheelt je 10 jaar van je leven en 75 procent van je schoonheid tijdens dat leven.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
is wel zo.
Ik ga zelf geen bouillon trekken hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
is wel zo.
Ik heb nog een appel, dawast.quote:
huehue, bouillon trekkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga zelf geen bouillon trekken hoor.
Krijg lekker zelf trek johquote:
Dat is een pan water met een dood beest erin opzetten, meer werk is het niet.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja ok dat is het andere uiterstequote:Op maandag 9 augustus 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dood beest, ga je al.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een pan water met een dood beest erin opzetten, meer werk is het niet.
Moet je wel eerst op jacht in de bossen om dat beest te vinden, want anders is het niet echt met zo'n pakje voorgesneden vlees van de slagerquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een pan water met een dood beest erin opzetten, meer werk is het niet.
Er zitten koekjes in die lades hčquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nog een appel, dawast.
* IJsdraakje negeert de lades
Roadkill.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel eerst op jacht in de bossen om dat beest te vinden, want anders is het niet echt met zo'n pakje voorgesneden vlees van de slager
quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ok dat is het andere uiterste![]()
Pasta maak ik ook bijna nooit zelf.
Stel dat ze weglopenquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dood beest, ga je al.
En ga geen pannen op het vuur alleen laten.
Nasi uit blik is ook meer iets voor als se apocalyps daadwerkelijk is uitgebroken, nu zijn we pas aan het beginquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar liever een wereldgerecht dan iets als nasi in blik.
Je onderschat m'n vermogen om de tijd uit het oog te verliezen.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er zitten koekjes in die lades hč
Gezelligquote:
Projecten voor Russenquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ooit een project voor gedaan
Op je toffeltjes zeker?quote:
Ik ken wel een Masja, maar die maakt zichzelf al belachelijk. Scheelt mij weer energie.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ken alleen een Mascha en daar mag ik geen grapjes over maken.
Dikke Marsha?quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:22 schreef UitStraling het volgende:
Mijn Marsha zag me niet staan toen ik 17 was en toen ze 24 was wilde ze wel maar zag je haar wel erg duidelijk staan
Geniet met mate, Marshaquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
Veel wereldgerechten gevreten dan denk ik
Chicken tonight.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
Veel wereldgerechten gevreten dan denk ik
quote:
Lots of salt jaquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
Carl Heinrich Knorr began experimenting with drying vegetables and seasoning to preserve nutrition and flavour, which led to Knorr's first launch of dried soups across Continental Europe in 1873. The bouillon cube is typically made from salt and some vegetables and second grade meat or fish.
Ja of tijdens oorlog en hongersnood maar luie onhandige huisvrouwen zijn inmiddels ook de doelgroep.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:36 schreef Karzai het volgende:
Wel handig als je gaat kamperen, heb je toch iets warms binnen wat op soep lijkt
Mooi omschreven dat ze dik wasquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:22 schreef UitStraling het volgende:
Mijn Marsha zag me niet staan toen ik 17 was en toen ze 24 was wilde ze wel maar zag je haar wel erg duidelijk staan
En studentenquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of tijdens oorlog en hongersnood maar luie onhandige huisvrouwen zijn inmiddels ook de doelgroep.
Of dik is geworden toen ze eenmaal 24 wasquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mooi omschreven dat ze dik washahaha
Kaiserschmarren icm licht -erotisch.. ik zie het niet ?quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
Kaiserschmarren gaat op de lijst voor de licht-erotische streekroman.
Oke, die gaat op de lijst: nooit meer eten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
"De knappe Duitse dokter voelde aan haar pijnlijke voet en het viel hem veel te duidelijk op hoe sierlijk en rank haar enkels waren, Concentriere Dich, dacht hij verwoed en met enige moeite terwijl hij een lichte tinteling in zijn Kaiserschmarren voelde opkomen"
Niet lekkerquote:Op maandag 9 augustus 2021 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik bedoel.. het zijn stukjes dikke pannenkoek.
Een tinteling in zijn knödels.quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
"De knappe Duitse dokter voelde aan haar pijnlijke voet en het viel hem veel te duidelijk op hoe sierlijk en rank haar enkels waren, Concentriere Dich, dacht hij verwoed en met enige moeite terwijl hij een lichte tinteling in zijn Kaiserschmarren voelde opkomen"
"Schlampe"quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een tinteling in zijn knödels.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaiserschmarren icm licht -erotisch.. ik zie het niet ?
Hierom waarschijnlijk ...quote:Kaiserschmarren is een Oostenrijks gerecht en is een soort dikke luchtige pannenkoek die tijdens de bereiding in stukken wordt “gescheurd”. Traditioneel word het geserveerd met een pruimencompote en poedersuiker.
* spuugt een slok Optimel Framboos over het toetsenbord uit.quote:
Ik vond het wel smakelijkquote:
TYP TYP PLAK TYP TYP PLAKquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* spuugt een slok Optimel Framboos over het toetsenbord uit.
quote:
In welke eeuw moet dit zijn dat ie opgewonden raakt van enkels?quote:Op maandag 9 augustus 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
Kinkshamen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In welke eeuw moet dit zijn dat ie opgewonden raakt van enkels?
Uhuhquote:
Moeten er meer geweld, blootjes en vunzigheden in denk je?quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh god, nog meer?quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega heeft nogal een kritisch probleem in de Corona-app gevonden
Misschien was de Duitse dokter opgegroeid in het Midden-Oosten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 14:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Er bestaan vast wel enkelfetishisten.quote:
Na een paar uur op de lange latten in de kou is alles lekkerquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goddelijk![]()
Krijg gelijk zin in wintersport
Of het moet een boek gericht op moslims en de zwarte kousengemeenschap zijnquote:Op maandag 9 augustus 2021 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten er meer geweld, blootjes en vunzigheden in denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |