Ik werk veel buiten. Nee, elke dag regen is niet prima. Ik heb een regenjas van het werk, die op een gegeven moment gewoon de regen er doorheen liet.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:52 schreef INViCTuS het volgende:
Op zich was het wel prima om buiten te werken
Gelukkig in het weekendquote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:20 schreef aloa het volgende:
Zaterdag ziet er niet verkeerd uit.
[ afbeelding ]
Zaterdag.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gelukkig in het weekend
Oneens. Als je daar al triest van gaat worden, dan heb je een heel zwaar levenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Stelling: het is triest dat alle warmte in huis op 19 augustus al verdreven is.
Dat is eigenlijk nog best prima. Hitte hoef ik ook niet persé. Het is eerder triest dat ik letterlijk de zon na maandag niet meer heb gezienquote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb twee keer mijn airco aan gehad deze zomer.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het ook niet heel erg om niet meer afhankelijk te zijn van alles open gooien, maar het zou echt totaal niet moeten kunnen in augustus. Het is gewoon een gevolg van die baggerzomer waar we in zitten.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 10:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog best prima. Hitte hoef ik ook niet persé. Het is eerder triest dat ik letterlijk de zon na maandag niet meer heb gezien
Een goei onweer mag ook wel weer op zijn tijd.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 09:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Zaterdag.
Zondag onweer.
[ afbeelding ]
En spectaculaire luchtenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 12:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Een goei onweer mag ook wel weer op zijn tijd.
Niet van die laffe onweersbuitjes die eens in de 5 minuten een keer een ontlading geven.
Sowieso Hollandse luchten beste luchtenquote:
Stratenquote:Op donderdag 19 augustus 2021 13:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso Hollandse luchten beste luchten
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |