Klopt, dus ze zitten daar wat dat betreft prima en kunnen mooi meegroeien met de ploeg. Ze koersen al sinds hun 12e maar hun roots liggen op de mountainbike. Dit is pas hun eerste volledige seizoen op de weg, dus de groeimarge zal nog wel flink zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En die hebben WT-ambities toch?
Ze zijn er zelf heilig van overtuigd dat ze in 2023 een WT-ploeg worden. Wat mij vrij onlogisch lijkt, daar we nu 19 WT-ploegen hebben en de UCI liever 18 ploegen heeft, of nog minder. Als er dus een ploeg omvalt komt er geen vervanging, ben je dus afhankelijk van twee verdwijnende ploegen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 21:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En die hebben WT-ambities toch?
Die laatste 2 etappes waren toch live te zien? Vanaf wanneer kunnen we genieten van deze topshow.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Colombia is het as we speak kapot aan het rijden. Na nog geen tien kilometer zijn er maar een man of 30 over.
Nog een half uur wachtenquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die laatste 2 etappes waren toch live te zien? Vanaf wanneer kunnen we genieten van deze topshow.
Colombiaansevlag.gifquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 11:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Colombia is het as we speak kapot aan het rijden. Na nog geen tien kilometer zijn er maar een man of 30 over.
Zit achterin bij Hoole lijkt het opquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:44 schreef TheArt het volgende:
Toch wel zeer bijzonder wat Hoole hier doet. En zie ik op een foto nou dat Leemreize gelost is?
Nee, is nog mee.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:44 schreef TheArt het volgende:
Toch wel zeer bijzonder wat Hoole hier doet. En zie ik op een foto nou dat Leemreize gelost is?
Het is inmiddels live op de Player en Leemreize zit er gewoon bij.quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 12:44 schreef TheArt het volgende:
Wel echt een heel klein groepje nog maar daarachter. Het zal van broertje Johannessen moeten komen.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Niet echt een lekkere col om solo te gaan.
Ja, geel zal wel niet in gevaar komen Zou wel mooi zijn als Rodriguez dit haalt na zo'n lange aanval.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel echt een heel klein groepje nog maar daarachter. Het zal van broertje Johannessen moeten komen.
Als oogde Tobias de afgelopen dagen wel zo sterk dat hij met één demarrage waarschijnlijk meteen een heel pak tijd terugpakt.
Als er een Kazach in beeld komt kun je er vanuit gaan dat het Brussenskiy is, een prof. Vino en Vino kennende rijden ze ergens op een half uur.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ai, weer eens de fout om naar Bobbie te luisteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |