SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier was het de hele middag goed toevenquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een verschrikkelijk tyfus weer overal
Natuurlijk niet... Smerige massamoordenaar.quote:
Zit je op de maan of zoquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier was het de hele middag goed toeven![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
Mm zus en zwager hebben een Instagram account aangemaakt voor hun nieuwe hond...ik vind dat toch best wel cringe![]()
hahaha
De keizer die niet eens kon praten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet... Smerige massamoordenaar.
Het is Keizer Friedrich III
I like itquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een verschrikkelijk tyfus weer overal
Ligt aan de hond.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
Mn zus en zwager hebben een Instagram account aangemaakt voor hun nieuwe hond...ik vind dat toch best wel cringe![]()
hahaha
Labradoodle puppyquote:
Ja maar ook echt teksten eronder alsof ie het zelf heeft geschreven?quote:
Cringequote:Op zondag 8 augustus 2021 21:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja maar ook echt teksten eronder alsof ie het zelf heeft geschreven?hahaha, i don't know..
"Vandaag ben ik lekker gaan wandelen bij het water, nadat ik m'n bakje voer tot grote vreugde van m'n baasjes helemaal leeggegeten had".quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja maar ook echt teksten eronder alsof ie het zelf heeft geschreven?hahaha, i don't know..
I know !!! Hahahaquote:
Dat soort werk jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Vandaag ben ik lekker gaan wandelen bij het water, nadat ik m'n bakje voer tot grote vreugde van m'n baasjes helemaal leeggegeten had".
Nee, dankje
Zolang je Alberto maar niet gecheckt hebt, vind ik het prima..quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
“Vandaag heb ik aan mijn ballen liggen likken, tot ik ontdekte dat mijn kont nog beter smaakt.”
“Vandaag heb ik aan mijn ballen liggen likken, tot ik ontdekte dat mijn kont nog beter smaakt.”
Budalikkiousquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is allemaal in het Engels, om de internationale crowd aan te sprekenquote:
Echt Engels of in het boerenkolen engels ala Koeman en Van Gaal??quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het is allemaal in het Engels, om de internationale crowd aan te spreken![]()
Een engelssprekende hond, dat is wel zeldzaam hoorquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
zal jou eens pratenquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De keizer die niet eens kon praten.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een engelssprekende hond, dat is wel zeldzaam hoorverdient een eigen accountje.
Wat eet hij op ca 2:40??quote:
We zijn half Schots hè dus Engels kunnen we welquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echt Engels of in het boerenkolen engels ala Koeman en Van Gaal??
Durf hier even niet op te reageren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
We zijn half Schots hè dus Engels kunnen we wel
Aardbei tochquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat eet hij op ca 2:40??
Toch geen bitterbal he??
Dacht wel dat er zo'n opmerking zou komenquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Durf hier even niet op te reageren.
Nou, dat zegt niks. zeker 50% van de Nederlanders (waaronder ondergetekende) maakt veel taalfouten in het Nederlants hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
We zijn half Schots hè dus Engels kunnen we wel
Nah ja, kunnen beide talen foutloos schrijven, dus dat scheelt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nou, dat zegt niks. zeker 50% van de Nederlanders (waaronder ondergetekende) maakt veel taalfouten in het Nederlants hoor.
Voor vertalingen kunnen ze zich wenden tot @CherryLipsquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gewoon doen, klein autootje. Is echt een verademingquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer thuis. Toch weer op een vloek en een zucht na 2 uur onderweg geweestMisschien maar eens naar een autootje gaan kijken of zo.
Of Greenwheels ofzo?quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer thuis. Toch weer op een vloek en een zucht na 2 uur onderweg geweestMisschien maar eens naar een autootje gaan kijken of zo.
ja maar ja kosten verzekering belasting onderhoudquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon doen, klein autootje. Is echt een verademing
Ja goed je betaalt ook een beetje voor de luxe natuurlijk als het je meer kost dan treinreizen. Gaan en staan waar en wanneer je wil, boodschappen in de auto gooien, ermee op vakantie.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar ja kosten verzekering belasting onderhoud
gewoon een klein flestrommeltje. hoeft heel niet duur te wezen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar ja kosten verzekering belasting onderhoud
Zie ook best veel mensen die naar private lease kijken nu.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gewoon een klein flestrommeltje. hoeft heel niet duur te wezen.
klopt, maar dan krijg je een BKR registratie. Daar moet je wel rekening mee houden mocht je willen verhuizen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie ook best veel mensen die naar private lease kijken nu.
Wat is daar mis mee? Een BKR registratie is niet hetzelfde als een schuld hequote:Op zondag 8 augustus 2021 21:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt, maar dan krijg je een BKR registratie. Daar moet je wel rekening mee houden mocht je willen verhuizen bijvoorbeeld.
Niks als je geen nieuwe hypotheek aan wil vragen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Een BKR registratie is niet hetzelfde als een schuld heEn een hypotheek heb ik al.
Dan is het goed, ik dacht misschien dat ik wat over het hoofd zie of zoquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niks als je geen nieuwe hypotheek aan wil vragen.
wat moet fles met een rekenmachinequote:Op zondag 8 augustus 2021 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewoon een leuk tweedehands zakjapannertje kopen, Fles. Kost niet zo heel veel en heb je echt bergen gemak van
quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewoon een leuk tweedehands zakjapannertje kopen, Fles. Kost niet zo heel veel en heb je echt bergen gemak van
Zit je ergens op een terras?quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:58 schreef Koen66 het volgende:
Zo eindelijk eens heel ff behoorlijk 4G, zelfs een foto uploaden lukte nauwelijks
ja die heeft mn moeder dus net vorig jaar weg gedaan, nog uitgebreid gevraagd of ik er geen interesse in hadquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Persoonlijk vind ik een Suziki Swift echt een lekker karretje
Morgen weer heel veel regen. Zoals het hele jaar al compleet in het water valt, afgezien van de eerste helft van juniquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:32 schreef dud0r het volgende:
Morgen 17 gradenmoet ik misschien maar een lange broek aan trekken
Een broek dragenquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:32 schreef dud0r het volgende:
Morgen 17 gradenmoet ik misschien maar een lange broek aan trekken
Dat ook ja.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen weer heel veel regen. Zoals het hele jaar al compleet in het water valt, afgezien van de eerste helft van juni
Zonder broek mag ik denk ik het zwembad niet inquote:
Plausibelquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zonder broek mag ik denk ik het zwembad niet in
Dit is eigenlijk de zomer zoals we ze 20 jaar terug kenden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen weer heel veel regen. Zoals het hele jaar al compleet in het water valt, afgezien van de eerste helft van juni
Gruwelijk natquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is een zeldzaam natte zomer.
[ afbeelding ]
Klopt. Maar vind het wel lekker als het donderdag droog is als ik in de Efteling loopquote:
Heb je mini-dud0r's?quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt. Maar vind het wel lekker als het donderdag droog is als ik in de Efteling loop
Ik heb twee imaginaire ierse setters.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier toch kinderen en een labradoodle?
Ik zit in het komend seizoen van "Een Huis Vol"quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een katquote:Op zondag 8 augustus 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Het kan. Beetje apart wel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
kun je zonder kinderen niet in de Efteling lopen dan?
1.quote:
quote:
Ik ben in de Winterefteling geweest met @TaMiekequote:Op zondag 8 augustus 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sneu en verdacht ook een beetje.
Uit de rubriek "Professor US vindt er wat van"quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sneu en verdacht ook een beetje.
Dan kan het net maar zou dan eerder gaan voor Netflix in makkelijke kleding.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben in de Winterefteling geweest met @:tamieke
Ja wat, als volwassen kerel een beetje blij gaan zitten joelen in de Fata Morgana of zo?quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uit de rubriek "Professor US vindt er wat van"
Zijn dezelfde mensen die als ze miljoenen hadden gehad een pretpark op hun landgoed zouden bouwen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat, als volwassen kerel een beetje blij gaan zitten joelen in de Fata Morgana of zo?
Neverland.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn dezelfde mensen die als ze miljoenen hadden gehad een pretpark op hun landgoed zouden bouwen.
Wat is er mis met een eigen achtbaan ?quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn dezelfde mensen die als ze miljoenen hadden gehad een pretpark op hun landgoed zouden bouwen.
verwachte reactie: "dat is voor kinderen"quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een eigen achtbaan ?
Ja, en wel praten over dat volwassen gedrag maar saai isquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
verwachte reactie: "dat is voor kinderen"
Getuigd van Peter Pan syndroom.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een eigen achtbaan ?
Uhh..ok..quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Getuigd van Peter Pan syndroom.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wat, als volwassen kerel een beetje blij gaan zitten joelen in de Fata Morgana of zo?
Dat doe ik iedere avond alquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan kan het net maar zou dan eerder gaan voor Netflix in makkelijke kleding.
Kun je toch gewoon 's nachts aan laten?quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Was eindelijk in de droger. Nou opschieten gaarne
Weet je hoe een teringherrie drogers makenquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kun je toch gewoon 's nachts aan laten?
nergens last van.. en hij staat echt werkelijk 3m verder.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je hoe een teringherrie drogers maken
Ik heb zo'n goedkoop Turks dingquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nergens last van.. en hij staat echt werkelijk 3m verder.
Nooit last vanquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik een Beko Dürum ofzoquote:
die ken ikquote:
valt wel mee toch?quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
chill..quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:12 schreef FranticDJ het volgende:
Poah nog een weekje en dan 'verkansie'
aka 2 weken lang niet in de actieve dienst.
Ja ik ook, handdoeken, beddengoed en ondergoed. Maar dat ding heeft ook zo'n irritante stand dat alstie klaar is met drogen die elk kwartier ofzo even een paar keer ronddraait, net zolang tot je hem uitzet. Regelmatig gehad dat ik hem vergat uit te zetten en dan in bed lig en dat ding opeens begint te draaienquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
Maar ik gebruik mn droger alleen voor handdoeken en beddengoed enzo.
de rest hang ik op
ja het is niet echt vakantie he..quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
chill..
ik neem vakantie op als ik een huis heb....
Ik heb een broodjesvloer, dat werkt ook niet heel erg mee qua geluidsoverbrengingquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
valt wel mee toch?
ik heb zo'n combi ding staan, zo'n 3 meter van bed af met een gipsmuurtje ertussen
anti kreuk standquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ook, handdoeken, beddengoed en ondergoed. Maar dat ding heeft ook zo'n irritante stand dat alstie klaar is met drogen die elk kwartier ofzo even een paar keer ronddraait, net zolang tot je hem uitzet. Regelmatig gehad dat ik hem vergat uit te zetten en dan in bed lig en dat ding opeens begint te draaien
zonder beton?quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een broodjesvloer, dat werkt ook niet heel erg mee qua geluidsoverbrenging
alles wat vrij is van werk is vakantie nu voor mijquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja het is niet echt vakantie he..
dat is pas over een jaar
broodjesvloer?quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een broodjesvloer, dat werkt ook niet heel erg mee qua geluidsoverbrenging
Een wat?quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is nog ouderwets gemaakt, is als het ware een gemetselde muur van bakstenen maar dan horizontaal. Maar is echt heel vreemd gehorig, soms als het hard waait en de wekker van de vensterbank af wordt gegooid door de lamellen klinkt het als je beneden zit echt alsof de hele vloer naar beneden komtquote:
Bij mij dus wat ouderwetser, hadden ze gewoon een houten framepje en daarop bakstenen gemetseldquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een broodjesvloer
jij hebt een raar huisquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is nog ouderwets gemaakt, is als het ware een gemetselde muur van bakstenen maar dan horizontaal. Maar is echt heel vreemd gehorig, soms als het hard waait en de wekker van de vensterbank af wordt gegooid door de lamellen klinkt het als je beneden zit echt alsof de hele vloer naar beneden komt
Dat sowieso, spoedbouw na de 2e Wereldoorlog en een paar jaar daarna gelijk de Watersnood er overheenquote:
was mijn orig huis ookquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat sowieso, spoedbouw na de 2e Wereldoorlog en een paar jaar daarna gelijk de Watersnood er overheen
En alsnog zit het zout hier in de muren, zeker de muur aan de voorkant. Was toen ik het kocht al een ramp om te stucen en nu zie je ook alweer het zout door de stuc heen trekken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was mijn orig huis ook
1950 gebouwd en in 1953 onder water
Blijf je houden..quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En alsnog zit het zout hier in de muren, zeker de muur aan de voorkant. Was toen ik het kocht al een ramp om te stucen en nu zie je ook alweer het zout door de stuc heen trekken.
Qua water is het sowieso wel gekut in de buurt, bij mij is de kelder al dichtgegooid maar bij sommige buren die hem nog wel hebben staat het na elke stevige bui daar.quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Blijf je houden..
Enige wat je kan doen is muren chemisch injecteren net boven 't maaiveld en hopen dat het zout op een gegeven moment uit bloeit.
Of lambrisering plaatsen
quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Qua water is het sowieso wel gekut in de buurt, bij mij is de kelder al dichtgegooid maar bij sommige buren die hem nog wel hebben staat het na elke stevige bui daar.
Ze hebben je vroeg laten gaanquote:
Heeft ‘ie zich beetje gedragen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 23:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zat net met bierbuurman n de lift
jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heeft ‘ie zich beetje gedragen?
oh.. ik gewoon ouderwetse houten vloerenquote:Op zondag 8 augustus 2021 23:25 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
dit is een broodjesvloer
ik moet eigenlijk ook gaan slapen maar wil nietquote:Op maandag 9 augustus 2021 01:16 schreef Flory het volgende:
Geintje hé Ballie![]()
Het is een klein oud gerenoveerd huisje, met zowel kleine voor- als achterkamer.
Ach we maken er wel wat van, maar een grote hoekbank meenemen gaat hem dus niet worden![]()
En nu mot ik weer snel slapen, want weer genoeg te doen morgen
Brrr.quote:Op maandag 9 augustus 2021 07:32 schreef UitStraling het volgende:
Over het weer praten is eigenlijk vrij zinneloos maar vorig jaar was het op deze dag 34,6 graden.
Had je toen je gouden of zwarte bikini aan?quote:Op maandag 9 augustus 2021 07:32 schreef UitStraling het volgende:
Over het weer praten is eigenlijk vrij zinneloos maar vorig jaar was het op deze dag 34,6 graden.
Zwart, altijd zwart, zwart is leven.quote:Op maandag 9 augustus 2021 07:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Had je toen je gouden of zwarte bikini aan?
meh, overmachtquote:Op maandag 9 augustus 2021 07:50 schreef Karzai het volgende:
Net de bus gemist,Godverdomme eerst valt er een tram uit en bij deze moesten ze vlakbij aankomst de wissel veranderen. Nu kom ik te laat
Klinkt als de Amerikaanse Ruud Lubbers.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:01 schreef UitStraling het volgende:
Zou tietenknijper Andrew Cuomo vandaag opstappen?
jadat wel maar toen ging de wekkerquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja beter dan slecht slapen dan toch?
Moet je openen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jadat wel maar toen ging de wekker
Wat voor wekker heb je? Soort koekoeksklok maar dan met een flamingo?quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat er zon real size flamingo die klok uit komtquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor wekker heb je? Soort koekoeksklok maar dan met een flamingo?
Bal in gevecht met wekkerquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de wekker die altijd wint :quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal in gevecht met wekker [ afbeelding ]
Was toch een beetje de Democratische hoop tegen Trump 2024.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als de Amerikaanse Ruud Lubbers.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat er zon real size flamingo die klok uit komt
Nee gewoon mijn telefoon
Moet je een slappe bange wekker kopen, een keer boe zeggen en hij gaat onder het bed zitten bibberen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de wekker die altijd wint : [ afbeelding ]
Ik neem aan dat jij ook aan 1 foto genoeg had om te ziend dat die niet te vertrouwen is en het een viespeuk is.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was toch een beetje de Democratische hoop tegen Trump 2024.
Ik vind hem een vreselijke zure kutkop hebben maar tijdens de New York-Washington clash aangaande beademingsapparatuur trapte ik er wel even in, het is dat zijn hippe broer iets te gladjes zijn verheven morele een-tweetjes uitspeelde via de media.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ook aan 1 foto genoeg had om te ziend dat die niet te vertrouwen is en het een viespeuk is.
Ik heb teveel Sopranos gekeken denk ik en zag zijn onbetrouwbare hoofd.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind hem een vreselijke zure kutkop hebben maar tijdens de New York-Washington clash aangaande beademingsapparatuur trapte ik er wel even in, het is dat zijn hippe broer iets te gladjes zijn verheven morele een-tweetjes uitspeelde via de media.
Harris is tot nu toe net zo zichtbaar als een pingpongballetje op een pas opgemaakt bed, zal wel strategie zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk alle ballen op Harris en dan Trump een nieuwe termijn.
Daarna schuiven ze Buttigieg misschien wel naar voren.
Nja dat Italiaanse onbetrouwbare gaf wel wat weg, met zijn mamma's sauce ookquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb teveel Sopranos gekeken denk ik en zag zijn onbetrouwbare hoofd.
Heb je wel eens na een weekend vol wilde dierlijke seksquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koffie!
Alles ging opmerkelijk soepel voor een maandagochtend, ik zou er bijna wantrouwig van worden
Maandag? Het is dinsdag vandaagquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koffie!
Alles ging opmerkelijk soepel voor een maandagochtend, ik zou er bijna wantrouwig van worden
Ook goedemorgen US.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel eens na een weekend vol wilde dierlijke seks
quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maandag? Het is dinsdag vandaag
Nee, ik had wel een paraplu nodig, buiten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok droog weekend achter de rug dus, goedemorgen, hier een kopje dampende verwenkoffie
hmm dan ben i vrijquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maandag? Het is dinsdag vandaag
neinquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien die griezelzoon of dat grietje van 'em?
verwenkoffiequote:Op maandag 9 augustus 2021 08:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok droog weekend achter de rug dus, goedemorgen, hier een kopje dampende verwenkoffie
Helaas. Geen stranddag voor jou.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helaas. Geen stranddag voor jou.
Voorlopig alleen donderdag een piek. Ze hebben het voor hier over 28 graden.quote:
ja maar met 25 kan ik ook naar het strandquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voorlopig alleen donderdag een piek. Ze hebben het voor hier over 28 graden.
Nee, dan kan ik meteen m'n haar weer wassen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind paraplu's raar, gebruik die dingen echt nooit, onhandig als het waait, dat druppelgeluid is ook naargeestig en regen is gewoon af en toe lekker op het bolletje.
Ik gebruik ze eigenlijk ook nooit, want als het regent, dan waait het meestal ook.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind paraplu's raar, gebruik die dingen echt nooit, onhandig als het waait, dat druppelgeluid is ook naargeestig en regen is gewoon af en toe lekker op het bolletje.
22 vrijdag.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar met 25 kan ik ook naar het strand
Buienradar zegt het.quote:
Volgens mij staat een drijfnat hoofd jou best wel goed met je krullen en je flappies.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:30 schreef bitterbal het volgende:
wat een nare nare zin is dat. Zou in een spoiler moeten
Ja maar die nemen Limburg ook mee he.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
kijk maar op de nos site
https://nos.nl/weer
Zo'n klein flesje reisshampoo in de damestas meenemen, altijd.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik meteen m'n haar weer wassen.
gisrter had ik net drankjes opgenomen bij een tafel dus liep weg en toen hadden ze het nog over iets. maar was echt al een km verderquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij staat een drijfnat hoofd jou best wel goed met je krullen en je flappies.
Ja ik praat vandaag niet meer met jouquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar die nemen Limburg ook mee he.
ooit gratis een anwb storm paraplu gehaald..quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik ze eigenlijk ook nooit, want als het regent, dan waait het meestal ook.
Doei paraplu.
Grapjas.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n klein flesje reisshampoo in de damestas meenemen, altijd.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gisrter had ik net drankjes opgenomen bij een tafel dus liep weg en toen hadden ze het nog over iets. maar was echt al een km verder![]()
Dus ging terug en vroeg ze naar waar ze het over hadden. Liep ik weer weg., zaten ze, goh ze heeft wel goede oren he
![]()
Dit is wel leuk om in de woordenlijst op te nemen als standaard afscheidsgroet in plaats van houdoe of tot ziens.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gebruik ze eigenlijk ook nooit, want als het regent, dan waait het meestal ook.
Doei paraplu.
Oh ja, stormparaplu's, dat is wel een goede suggestiequote:Op maandag 9 augustus 2021 08:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit gratis een anwb storm paraplu gehaald..
ding is bijna niet kapot te krijgen
De tegenhanger van: aju paraplu?quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel leuk om in de woordenlijst op te nemen als standaard afscheidsgroet in plaats van houdoe of tot ziens.
[..]
gisrter had ik net drankjes opgenomen bij een tafel dus liep weg en toen hadden ze het nog over iets. maar was echt al een km verder![]()
Dus ging terug en vroeg ze naar waar ze het over hadden. Liep ik weer weg., zaten ze, goh ze heeft wel goede oren he
![]()
Wel "aju paraplu" dan hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel leuk om in de woordenlijst op te nemen als standaard afscheidsgroet in plaats van houdoe of tot ziens.
[..]
![]()
Boks.quote:
Complimentje over je orenquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
![]()
Een goeie paraplu maakt wel een enorm verschil.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit gratis een anwb storm paraplu gehaald..
ding is bijna niet kapot te krijgen
Ja of gewoon Para Plu.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De tegenhanger van: aju paraplu?
Precies, ik vind die dingen tamelijk zinloos.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doei paraplu.
nee was een hele familiequote:Op maandag 9 augustus 2021 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Complimentje over je oren![]()
Was het een man? Misschien was het wel flirten.
Die hebben een rare vorm en zijn meestal vrij klein zodat je nog nat wordtquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, stormparaplu's, dat is wel een goede suggestie
Heeft die niet gewoon wat teveel pilletjes op?quote:
Niemand die dan weet waar je het dan over hebt, maar des te groter is het binnenpretje.quote:
Oh, ja maar ik ben wel heel klein, dus voor mij zou het misschien de perfecte maat kunnen zijnquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hebben een rare vorm en zijn meestal vrij klein zodat je nog nat wordt
Die hebben het nu nog over die oren "Pappa heb je ooit zoiets gezien? Nee meisje dat was heel bijzonder hè"quote:
ftfyquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ja maar ik ben wel heel klein, dus voor mij zou het misschien de perfecte maat kunnen zijnMaar meestal ga ik gewoon niet naar buiten als het regent.
Je blijft 363 dagen per jaar binnen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ja maar ik ben wel heel klein, dus voor mij zou het misschien de perfecte maat kunnen zijnMaar meestal ga ik gewoon niet naar buiten als het regent.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben het nu nog over die oren "Pappa heb je ooit zoiets gezien? Nee meisje dat was heel bijzonder hè"
Damnquote:
Misschienquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je blijft 363 dagen per jaar binnen?
deze is gewoon een cirkel maar de stof zo gemaakt dat hij toch stormkrachten kan hebbenquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hebben een rare vorm en zijn meestal vrij klein zodat je nog nat wordt
Heb je een korte broek + T-shirt aan?quote:
Glas halfvol!quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral vonden dat de bediening heel leuk en spontaan was
O, dat klinkt dan wel nuttig.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
deze is gewoon een cirkel maar de stof zo gemaakt dat hij toch stormkrachten kan hebben
Zo ben ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, ik vind regen niet zo heel erg (als het maar niet heel hard waait)quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:41 schreef UitStraling het volgende:
Wel een mooi gezicht als hele kleine mensen met een paraplu lopen, is het net alsof er allemaal gekleurde egels rond schuifelen in de regen, kunst.
*kijkt naar oren in de spiegel*quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of ze dachten, niets meer zeggen hoor anders hoort Oortje ons.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Zat me vrijdag op te winden omdat een collega zijn afspraken niet na was gekomen. Maar hij heeft toch vrijdagagavond nog een mail gestuurd me de beloofde informatie.
Ik zal de voodoo-sessie weer intrekken.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze dachten, niets meer zeggen hoor anders hoort Oortje ons.
Bitterbal toen ze verkouden wasquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben het nu nog over die oren "Pappa heb je ooit zoiets gezien? Nee meisje dat was heel bijzonder hè"
De pop weer in de la voor de volgende irritatiequote:Op maandag 9 augustus 2021 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Alle spelden weer netjes in het speldendoosje?
vroeger had ik aan mijn vader gevraagd of ik ze naar achter mocht zetten. Dus hij zei is goed. Maar vlak nadat ik dat vroeg had een zusje van een vriendin dat laten doen.quote:
Dombo.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal toen ze verkouden was
Gelukkig heb ik dat nog niet nodig gehad bij deze baan, maar bij de vorige had ik er wel een stuk of 3-4 kunnen gebruiken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De pop weer in de la voor de volgende irritatie
quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Godsamme in India moet een kind dood omdat hij op een tapijtje heeft geplast.
Op de bitterscooter is het wel een voordeel denk ik, 20 kilometer harder en je kunt met je oren een beetje bijsturen?quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vroeger had ik aan mijn vader gevraagd of ik ze naar achter mocht zetten. Dus hij zei is goed. Maar vlak nadat ik dat vroeg had een zusje van een vriendin dat laten doen.
Die liep2 weken lang met zon verband om haar hoofd en bloed bleef er langs sijpelen.
dus toen wilde ik neit meer
quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vroeger had ik aan mijn vader gevraagd of ik ze naar achter mocht zetten. Dus hij zei is goed. Maar vlak nadat ik dat vroeg had een zusje van een vriendin dat laten doen.
Die liep2 weken lang met zon verband om haar hoofd en bloed bleef er langs sijpelen.
dus toen wilde ik neit meer
Op welke manier voltooien ze de doodstraf? Groepsverkrachting en dan de trein uit gooien?quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Godsamme in India moet een kind dood omdat hij op een tapijtje heeft geplast.
Ik heb nog helemaal niks aanquote:Op maandag 9 augustus 2021 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je een korte broek + T-shirt aan?
Ik heb mijn jas thuisgelaten, veel te warm.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op de bitterscooter is het wel een voordeel denk ik, 20 kilometer harder en je kunt met je oren een beetje bijsturen?
Je vergeet het zuur en in brand steken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op welke manier voltooien ze de doodstraf? Groepsverkrachting en dan de trein uit gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |