SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier was het de hele middag goed toevenquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een verschrikkelijk tyfus weer overal
Natuurlijk niet... Smerige massamoordenaar.quote:
Zit je op de maan of zoquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier was het de hele middag goed toeven![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
Mm zus en zwager hebben een Instagram account aangemaakt voor hun nieuwe hond...ik vind dat toch best wel cringe![]()
hahaha
De keizer die niet eens kon praten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet... Smerige massamoordenaar.
Het is Keizer Friedrich III
I like itquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een verschrikkelijk tyfus weer overal
Ligt aan de hond.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
Mn zus en zwager hebben een Instagram account aangemaakt voor hun nieuwe hond...ik vind dat toch best wel cringe![]()
hahaha
Labradoodle puppyquote:
Ja maar ook echt teksten eronder alsof ie het zelf heeft geschreven?quote:
Cringequote:Op zondag 8 augustus 2021 21:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja maar ook echt teksten eronder alsof ie het zelf heeft geschreven?hahaha, i don't know..
"Vandaag ben ik lekker gaan wandelen bij het water, nadat ik m'n bakje voer tot grote vreugde van m'n baasjes helemaal leeggegeten had".quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja maar ook echt teksten eronder alsof ie het zelf heeft geschreven?hahaha, i don't know..
I know !!! Hahahaquote:
Dat soort werk jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Vandaag ben ik lekker gaan wandelen bij het water, nadat ik m'n bakje voer tot grote vreugde van m'n baasjes helemaal leeggegeten had".
Nee, dankje
Zolang je Alberto maar niet gecheckt hebt, vind ik het prima..quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
“Vandaag heb ik aan mijn ballen liggen likken, tot ik ontdekte dat mijn kont nog beter smaakt.”
“Vandaag heb ik aan mijn ballen liggen likken, tot ik ontdekte dat mijn kont nog beter smaakt.”
Budalikkiousquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is allemaal in het Engels, om de internationale crowd aan te sprekenquote:
Echt Engels of in het boerenkolen engels ala Koeman en Van Gaal??quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het is allemaal in het Engels, om de internationale crowd aan te spreken![]()
Een engelssprekende hond, dat is wel zeldzaam hoorquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het is allemaal in het Engels, om de internationale crowd aan te spreken![]()
zal jou eens pratenquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De keizer die niet eens kon praten.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een engelssprekende hond, dat is wel zeldzaam hoorverdient een eigen accountje.
Wat eet hij op ca 2:40??quote:
We zijn half Schots hè dus Engels kunnen we welquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echt Engels of in het boerenkolen engels ala Koeman en Van Gaal??
Durf hier even niet op te reageren.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
We zijn half Schots hè dus Engels kunnen we wel
Aardbei tochquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat eet hij op ca 2:40??
Toch geen bitterbal he??
Dacht wel dat er zo'n opmerking zou komenquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Durf hier even niet op te reageren.
Nou, dat zegt niks. zeker 50% van de Nederlanders (waaronder ondergetekende) maakt veel taalfouten in het Nederlants hoor.quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
We zijn half Schots hè dus Engels kunnen we wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |