SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier was het de hele middag goed toevenquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een verschrikkelijk tyfus weer overal
Natuurlijk niet... Smerige massamoordenaar.quote:
Zit je op de maan of zoquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier was het de hele middag goed toeven![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
Mm zus en zwager hebben een Instagram account aangemaakt voor hun nieuwe hond...ik vind dat toch best wel cringe![]()
hahaha
De keizer die niet eens kon praten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet... Smerige massamoordenaar.
Het is Keizer Friedrich III
I like itquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een verschrikkelijk tyfus weer overal
Ligt aan de hond.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
Mn zus en zwager hebben een Instagram account aangemaakt voor hun nieuwe hond...ik vind dat toch best wel cringe![]()
hahaha
Labradoodle puppyquote:
Ja maar ook echt teksten eronder alsof ie het zelf heeft geschreven?quote:
Cringequote:Op zondag 8 augustus 2021 21:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja maar ook echt teksten eronder alsof ie het zelf heeft geschreven?hahaha, i don't know..
"Vandaag ben ik lekker gaan wandelen bij het water, nadat ik m'n bakje voer tot grote vreugde van m'n baasjes helemaal leeggegeten had".quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja maar ook echt teksten eronder alsof ie het zelf heeft geschreven?hahaha, i don't know..
I know !!! Hahahaquote:
Dat soort werk jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Vandaag ben ik lekker gaan wandelen bij het water, nadat ik m'n bakje voer tot grote vreugde van m'n baasjes helemaal leeggegeten had".
Nee, dankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |