abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200817867
Beste fokkers.

Zag deze high tech krultang die op warme lucht werkt staan en wordt haast als het vlaggenschip onder de haarkrullers genoemd, zelfs Sylvie Meis gebruikt hem voor haar extensions te laten krullen. Is het echt een haarwonder van techniek of pure marketing?
Op marktplaats kwam ik al al snel minstens 10 stuks tegen die te koop werden aangeboden, met als reden slechts 2 keer of paar keer gebruikt. .

Demo video

Voor 500 euro wil ik toch eerst weten of het wel wat is, aders koop ik gewoon een krultang van een of ander budget huismerk

https://www.dyson.nl/haar(...)styler/complete-long
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  Spellchecker zondag 8 augustus 2021 @ 18:35:26 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200817965
Dyson is wel een beetje overrated.

500 euro voor een krultang 8)7

Heb je ervaring met andere merken krultangen?
  Moderator zondag 8 augustus 2021 @ 20:48:58 #3
155227 crew  Guppy
dus
pi_200819688
Bedenk je dat Sylvie wordt betaald om het een goed product te vinden :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_200819853
Ik zit in zo'n facebookgroep over haar enzo en ik zie vaak reviews voorbij komen over de dyson haarproducten. Het is een beetje 50/50 denk ik. De ene helft is er lyrisch over, de anderen vinden het wat tegenvallen. Er lijkt geen tussenweg.

Ik zou zelf nooit zo'n duur ding kopen. Je hebt ook zat goede merken die goedkoper zijn. Google maar eens op Remington :)
  Moderator zondag 8 augustus 2021 @ 21:12:26 #5
155227 crew  Guppy
dus
pi_200820167
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 20:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Google maar eens op Remington
Of CHI. Goede ervaringen mee
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_200824907
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 21:12 schreef Guppy het volgende:

[..]

Of CHI. Goede ervaringen mee
Geen ervaring met hun krultangen, maar de stijltang die ik zo’n 15 jaar geleden heb gekocht, doet het nog steeds goed. En dat was toen de goedkoopste variant.
ROBODEMONS..................|:(
pi_200824999
Chi lees ik ook geregeld wel goede dingen over ja :Y
pi_200825611
Het ligt eraan wat je tegenstaat aan een ‘gewone’ krultang. Die kun je veel goedkoper krijgen en werken ook goed, maar ik had altijd minstens 3 brandplekken op handen, voorhoofd en in m’n nek als ik ermee aan de slag was geweest. Daardoor deed ik het nooit, dat probleem los je niet op met een ander merk krultang.
Ik heb nu een airwrap, die wordt nauwelijks warm, dus geen brandplekken meer, ik vind het makkelijker om mijn haar goed om de barrel heen te krijgen (dat gaat namelijk vrijwel vanzelf) dan bij een gewone krultang. Of het resultaat ook echt beter/langer houdbaar is, mwah, vind ik niet echt verschil in zitten.
Wel handig dat je 1 apparaat hebt en dat is dan je föhn, fohnborstel en krultang ineen. En ik vind het fijn dat de luchtinlaat uit de weg zit, bij mijn gewone föhn zoog ik regelmatig haar op in de achterkant van de föhn.
Of ik het uiteindelijk de prijs helemaal waard vind, ik denk het niet.
pi_203227354
Topic gevonden via zoekfunctie en nog vrij actueel.

De airwrap lijkt mij handig, vooral omdat de kans op brandplekken mij kleiner lijkt.
Echter, op onder meer bol.com lees ik dat de krullen niet lang blijven zitten.
Voor de fohn hoeft het voor mij niet ik heb al een dyson fohn _O-

Er is ook een aliexpress versie die volgens youtube recensies veel warmer wordt. En de fohnfunctie stinkt naar plastic :P

Het valt mij tevens op dat de Dyson Airwrap bijna overal uitverkocht is. Behalve op de Belgische dysonsite (normale prijs), Bol.com (woekerprijs van 50% boven de adviesprijs) en Vinted (veel aanbieders zonder reviews, ik denk niet dat ik het aan zou durven)

De prijs weerhoudt mij momenteel en ook de reviews dat de krullen totaal niet blijven zitten. Ik twijfel daarnaast over het kopen van een Loreal Steampod of tweedehands Chi stijltang voor het maken van krullen.
pi_203228852
Ik heb hem een tijd geleden voor mijn vrouw gekocht als cadeautje.

Zij is er heel blij mee. Het vergt wel flink wat oefenen en het is nou niet zo dat ze nu sneller klaar is met haar haar. Maar het zit echt prachtig als ze de airwrap heeft gebruikt.
pi_203285051
Ik heb hem zelf en het is een trucje dat de meesten die zeggen dat hij niet werkt niet gelezen hebben gok ik. Je moet m eerst 8 sec op warme lucht zetten en dan 8 sec op koude lucht om je krul te fixeren. Als je dat doet blijft je haar echt prima zitten. *O*
Doe je niet die 8 sec koude lucht zakken je krullen heel snel uit. -O-
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_203419096
Ik heb hem ook, nu ongeveer 1,5 jaar. Zelf vind ik het mijn beste aankoop op het gebied van haartools.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')