Sporar wil naar Feyenoord, Lissabon hoeft hem niet meer, dat betekent dat het wel naar elkaar toe zal groeien. Daar zal wel een akkoord komen van rond de 2,5 miljoen alhoewel het de vraag is hoe Feyenoord zelfs dat gaat betalen, dan moet Haps wel vertrekken denk ikquote:Op maandag 9 augustus 2021 07:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die Giakoumakis schijnt al in serieuze onderhandeling met FC Basel te zijn gelukkig.
Ik hoop ook op Sporar, maar vraag me af hoe Feyenoord die gaat betalen dan. Moet zo'n 5 miljoen kosten.
Het hardnekkige gerucht in de Portugese media ging dat Feyenoord al 4,5 miljoen zou hebben geboden + zelfs een mogelijke bonus van 5 ton.quote:Op maandag 9 augustus 2021 08:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sporar wil naar Feyenoord, Lissabon hoeft hem niet meer, dat betekent dat het wel naar elkaar toe zal groeien. Daar zal wel een akkoord komen van rond de 2,5 miljoen alhoewel het de vraag is hoe Feyenoord zelfs dat gaat betalen, dan moet Haps wel vertrekken denk ik
Aursnes heeft denk ik hooguit zo'n 6 ton gekost ofzo, aangezien hij nog maar een contract heeft van 4,5 maand.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:34 schreef Rocket Ride het volgende:
Arnesen riep na de aankoop van onze Abwehrchef Trauner dat het geld op was. Toch komt er nu een middenvelder bij, welliswaar goedkoper dan de beoogde Veerman maar toch. Zal me daarom ook niet verbazen als hij nog een stiekem potje heeft voor een betaalbare spits.
Slot geeft intern (en soms via de media) precies aan op welke plekken hij versterking nodig heeft en daar wordt volgens mij goed naar geluisterd.
Ben trouwens best onder de indruk van de gerichte en verstandige aankopen dit seizoen, is ook wel eens anders geweest.
quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:34 schreef Rocket Ride het volgende:
Ben trouwens best onder de indruk van de gerichte en verstandige aankopen dit seizoen, is ook wel eens anders geweest.
Ik ben ook voorzichtig enthousiast maar laten we wel even voorzichtig blijven. Trauner heeft net 2 wedstrijdjes erop zitten, die Noor nog niets, Pedersen doet het aardig tot nu toe, Til uitstekend.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar alle aankopen lijken dit keer tot nu toe inderdaad allemaal goede versterkingen.
Dat lijkt me niet reëel. Zou zelf al tevreden zijn als we met goed voetbal derde worden en misschien stunten in de beker. En dan volgend seizoen verder bouwen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:49 schreef GwaiLow het volgende:
Oke mannen. Je pakt de nummer 1 van Spanje op. Gaan nu dan ook eindelijk de verwachtingen omhoog voor dit seizoen? In ieder geval lang mee blijven doen voor de titel. Dat zou toch wel heel leuk zijn.
Daar is de selectie toch wel écht iets te smal voor, zeker centraal achterin (waar we feitelijk maar 2 acceptabele spelers hebben voor 2 posities). Lekker aanvallend voetbal spelen, Kuip erachter, jeugdspelers die zich ontwikkelen en dan over 2-3 jaar oogsten.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:57 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb gisteren niet gezien, maar zo te zien zijn veel mensen overgekomen naar de optimistische kant. Erg mooi
De momenten in de samenvatting waren in ieder geval leuk, mooi om zo'n grote tegenstander in de Kuip te kloppen met goed voetbal, ook al is het maar een oefenwedstrijd.
Wat vooral hoopgevend is is dat op alle posities waar brandhout staat nu doorgeselecteerd wordt (met name het middenveld) met spelers die echt aansluiten bij de speelstijl van Slot. Enkel Senesi, Malacia, Bijlow, Kökcü en Sinisterra lijken de shifting te overleven en das een prima signaal. Vorig seizoen werd er maar wat willekeurig aangeschaft leek welquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook voorzichtig enthousiast maar laten we wel even voorzichtig blijven. Trauner heeft net 2 wedstrijdjes erop zitten, die Noor nog niets, Pedersen doet het aardig tot nu toe, Til uitstekend.
Maar de wereld kan er over een maandje weer helemaal anders uitzien (zoals het een weekje ook nog allemaal kommer en kwel was).
Ja, dat begrijp ik. Maar je wint wel van de Spaanse kampioen. Dat is niet niks..quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:58 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet reëel. Zou zelf al tevreden zijn als we met goed voetbal derde worden en misschien stunten in de beker. En dan volgend seizoen verder bouwen.
Zonder, maar ervaring uit het verleden leert dat we vaak zat alsnog de speler na zo’n periode hebben overgenomen (zie: Berghuis en Pelle).quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:00 schreef Erasmus het volgende:
Hebben we Til met of zonder optie tot koop gehuurd?
Dat is waar. Maar vrees dat die Russen wel veel geld willen zien om nog iets van hun mislukte investering terug te halen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zonder, maar ervaring uit het verleden leert dat we vaak zat alsnog de speler na zo’n periode hebben overgenomen (zie: Berghuis en Pelle).
Met die insteek probeer ik ook ieder seizoen een paar potjes van Excelsior mee te pakken.quote:Op maandag 9 augustus 2021 10:42 schreef Keyos het volgende:
Ook weer een mooie reden om af en toe weer eens een vrijdagavondje Kralingen mee te pikken op de RvP-tribune met écht bier.
PSV en Ajax gaan uitmaken wie #1 en #2 worden. Feyenoord en AZ #3 en #4. Ik denk dat er nagenoeg niemand is die van Feyenoord verwacht dat ze komend jaar om de titel meedoen. Er zullen weer genoeg punten verloren gaan tegen de 'kleintjes'.quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:49 schreef GwaiLow het volgende:
Oke mannen. Je pakt de nummer 1 van Spanje op. Gaan nu dan ook eindelijk de verwachtingen omhoog voor dit seizoen? In ieder geval lang mee blijven doen voor de titel. Dat zou toch wel heel leuk zijn.
Er is nog amper een serieuze wedstrijd gespeeld door een aanwinstquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar alle aankopen lijken dit keer tot nu toe inderdaad allemaal goede versterkingen.
dan kunnen het nog wel goede aanwinsten lijkenquote:Op maandag 9 augustus 2021 12:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Er is nog amper een serieuze wedstrijd gespeeld door een aanwinst
Dat opportunisme
16.45 is nog geen avond. Wel een kuttijd, dat dan weer wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |