Hard werken hoorquote:
Dat is wel heel erg goorquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:52 schreef ToT het volgende:
Ik heb een ouwe knar gekend die ELKE KEER als je hem tegenkwam, vol trots vertelde dat hij zo een pollepel met paling-vet naar binnen had gewerkt voor iemands neus (van palingen die opgehangen waren boven een opvangbak voor al het vet). "En je had diegene z'n gezicht eens moeten zien toen ik HUP!!!! die hele pollepel zo achterover sloeg!"![]()
Krijg je er watermeloen bij?quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:55 schreef ToT het volgende:
Mevrouw ToT zit hier ook lekker kip voor me te bakken.
Tja ieder zijn ding, of ook echt goed voor je is geen ideequote:Op zondag 8 augustus 2021 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Best wel ja!Die beesten waren net gevangen, gedood en opgehangen.
Vis-vet is goed voor je cholesterol en ik geloof vitamine D?quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tja ieder zijn ding, of ook echt goed voor je is geen idee
Dan eet ik toch liever een zalmpje opquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Vis-vet is goed voor je cholesterol en ik geloof vitamine D?
Maar mij niet gezien hoor!![]()
Dat kan soms ook echt ontiegelijk vet zijn!quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan eet ik toch liever een zalmpje op
Mijn moeder vond dat ook lekker bij een paling.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Vis-vet is goed voor je cholesterol en ik geloof vitamine D?
Maar mij niet gezien hoor!![]()
Maar wel lekker vetquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat kan soms ook echt ontiegelijk vet zijn!
Bij Lidl is het altijd wel goed betaalbaar, sowieso in Duitsland.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Is het toevallig ergens volgende week in de aanbieding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |