quote:
jij kent ook echt alle klassiekersquote:Op zondag 8 augustus 2021 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
Water?? Wil je mij vergiftigen ofzo??
Ma Flodder?quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
Water?? Wil je mij vergiftigen ofzo??
Had gekundquote:
Ga nou weg.quote:
Die zal je vannacht wel weer inhalenquote:
Denk ik ookquote:Op zondag 8 augustus 2021 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zal je vannacht wel weer inhalen
Dat is het nadeel als je moet werken. Dan kan je moeilijk de hela nacht hier zitten.quote:
Soms wel en soms nietquote:Op zondag 8 augustus 2021 18:30 schreef DJMO het volgende:
Ik ben er nog steeds niet over uit of een fotografisch geheugen nou een vloek of een zegen is. Ik neig naar het eerste ...
quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het nadeel als je moet werken. Dan kan je moeilijk de hela nacht hier zitten.
Flasback naar die negroïde treinreizende medelanders?quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:30 schreef DJMO het volgende:
Ik ben er nog steeds niet over uit of een fotografisch geheugen nou een vloek of een zegen is. Ik neig naar het eerste ...
Ik heb geen werk maar 's nachts slaap ik.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het nadeel als je moet werken. Dan kan je moeilijk de hela nacht hier zitten.
Je wint ook DTS nietquote:Op zondag 8 augustus 2021 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen werk maar 's nachts slaap ik.
Nee, niet eens. Wel naar meerdere ervaringen uit het verleden. Het zou zo de titel van een boek kunnen zijn ..quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Flasback naar die negroïde treinreizende medelanders?
Boeit mij ook niet. Gewoon gezelligheid.quote:
Watjequote:Op zondag 8 augustus 2021 18:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Boeit mij ook niet. Gewoon gezelligheid.
O ja ik moet nu vies mad zijn omdat Mrsl. mij de top 20 uitgetieft heeft.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
O ja ik moet nu vies mad zijn omdat Mrsl. mij de top 20 uitgetieft heeft.
want?quote:
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mrsl. mij de top 20 uitgetieft heeft.
Herkenbaar, maar sinds ik thuis zit, zakt dat allemaal gelukkig langzaam maar zeker wel af!quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Wel naar meerdere ervaringen uit het verleden. Het zou zo de titel van een boek kunnen zijn ..
'Oude trauma's herleven...'
Ja, nou bij mij wordt het alleen maar erger door thuiszitten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar sinds ik thuis zit, zakt dat allemaal gelukkig langzaam maar zeker wel af!
quote:
Je zat hier anders wel met een kerel te flirten.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, nou bij mij wordt het alleen maar erger door thuiszitten.
Bij mij is de stilte thuis juist een trigger voor m'n gedachten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe minder (negatieve) prikkels ik krijg, hoe beter het met me gaat.
Had ik op het werk; als ik monotoon werk moest doen, gingen mijn gedachten met me aan de haal, zeker als de sfeer niet goed was.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bij mij is de stilte thuis juist een trigger voor m'n gedachten.
Nou ja, dat heb ik hier thuis dus. En als die gedachten dan teruggaan naar gebeurtenissen uit je jeugd, op plaatsen die je zo zou kunnen uittekenen omdat fotografisch geheugen, inclusief het herleven van het gevoel wat je erbij had ?quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ik op het werk; als ik monotoon werk moest doen, gingen mijn gedachten met me aan de haal, zeker als de sfeer niet goed was.
Sommige dingen blijf je steeds opnieuw beleven helaasquote:Op zondag 8 augustus 2021 18:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Wel naar meerdere ervaringen uit het verleden. Het zou zo de titel van een boek kunnen zijn ..
'Oude trauma's herleven...'
Hopelijk wordt ik morgen teruggebeld voor trauma/emdr therapie.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sommige dingen blijf je steeds opnieuw beleven helaas
Ik denk niet dat ik een fotografisch geheugen heb, maar ik weet echt exact wat je bedoelt wat dat betreft.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja, dat heb ik hier thuis dus. En als die gedachten dan teruggaan naar gebeurtenissen uit je jeugd, op plaatsen die je zo zou kunnen uittekenen omdat fotografisch geheugen, inclusief het herleven van het gevoel wat je erbij had ?
Daar heb je geen fotografisch geheugen voor nodig.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sommige dingen blijf je steeds opnieuw beleven helaas
Is bij mij ook voorgesteld, maar is toen toch niet doorgegaan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hopelijk wordt ik morgen teruggebeld voor trauma/emdr therapie.
Goed dat je dat gaat doen 👍🏻quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hopelijk wordt ik morgen teruggebeld voor trauma/emdr therapie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |