Blokkeren dan zou ik zeggen en haar echt duidelijk maken dat het niks gaat worden tussen julliequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha ja klopt. Daar had ik even niet aan gedacht.
De Friet introduceerde me bij haar maar na de kennismaking had ik zoiets van "bij deze meid moet ik afstand houden, haar belevingswereld is heel anders dan die van mij". Maar de Friet gaf mijn nummer aan haar en zo werd ik gebeld en krijg ik, net zoals ik elke ochtend en avond inlichtingen krijg, nu elke ochtend en avond appjes of ik al wakker ben en of ik al heb gegeten blabla.
Het ergste was nog dat bij de kennismaking de meid zei dat ze heel enthousiast was en dat ze graag verder wilde en dat ze zo snel mogelijk wou trouwen. Man man man... ben geen geldkoe
Ze doet haar best om zich aan te passen aan mij niveau en op mijn niveau zegmaar mee te praten (even los van het feit dat er een duidelijk niveauverschil inzit) maar ik merk dat het niet haar natuurlijke stijl is en daar prik ik gelijk doorheen.
Daarom ja. Ik denk dat deze meid zich ook gaat ontwikkelen net zoals de Mossel. Zij was ook een beetje dit karakter met als gevolg dat t.z.t. ze gewoon dingen eiste en als ze dat niet kreeg ze hééééél teleurgesteld was en dat ook goed liet merken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Blokkeren dan zou ik zeggen en haar echt duidelijk maken dat het niks gaat worden tussen jullie
Ja precies......goed op jezelf blijven passenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Daarom ja. Ik denk dat deze meid zich ook gaat ontwikkelen net zoals de Mossel. Zij was ook een beetje dit karakter met als gevolg dat t.z.t. ze gewoon dingen eiste en als ze dat niet kreeg ze hééééél teleurgesteld was en dat ook goed liet merken.
Maar ik begrijp het wel hoe mensen (dus ook mannen) tegenwoordig zo zijn geworden. De samenleving is aners geworden en heeft meer invloed op men's leven waardoor men, als men niet oppast, zichzelf niet meer kent.
Lijkt er op alsof ze alleen maar uit is op trouwenquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha ja klopt. Daar had ik even niet aan gedacht.
De Friet introduceerde me bij haar maar na de kennismaking had ik zoiets van "bij deze meid moet ik afstand houden, haar belevingswereld is heel anders dan die van mij". Maar de Friet gaf mijn nummer aan haar en zo werd ik gebeld en krijg ik, net zoals ik elke ochtend en avond inlichtingen krijg, nu elke ochtend en avond appjes of ik al wakker ben en of ik al heb gegeten blabla.
Het ergste was nog dat bij de kennismaking de meid zei dat ze heel enthousiast was en dat ze graag verder wilde en dat ze zo snel mogelijk wou trouwen. Man man man... ben geen geldkoe
Ze doet haar best om zich aan te passen aan mij niveau en op mijn niveau zegmaar mee te praten (even los van het feit dat er een duidelijk niveauverschil inzit) maar ik merk dat het niet haar natuurlijke stijl is en daar prik ik gelijk doorheen.
Ja hé, dat is opzicht wel goed alleen moet men wel in staat zijn om af te wegen of de betreffende persoon wel de juiste eigenschappen heeft om mee te trouwen. Niet zomaar lukraak met de eerste de beste met wie je een goed gesprek hebt gehadquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 15:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Lijkt er op alsof ze alleen maar uit is op trouwen
Tenzij je meedoet aan Married at first sightquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja hé, dat is opzicht wel goed alleen moet men wel in staat zijn om af te wegen of de betreffende persoon wel de juiste eigenschappen heeft om mee te trouwen. Niet zomaar lukraak met de eerste de beste met wie je een goed gesprek hebt gehad
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 16:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tenzij je meedoet aan Married at first sight![]()
![]()
Interessant dat er een wetenschappelijke theorie schijnt te zijn om te matchen.quote:Realityprogramma waarin singles die elkaar nog nooit hebben gezien na wetenschappelijk onderzoek met elkaar worden gematcht. De deelnemers, die door een team van experts aan elkaar gekoppeld zijn, zien elkaar voor het eerst op hun bruiloft.
Ha ha ja mooi hèquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:06 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Interessant dat er een wetenschappelijke theorie schijnt te zijn om te matchen.
Is het in Australie wat serieuzer? Dus dat mensen echt op zoek zijn naar liefdesgeluk? In Nederland zou je eerder denken dat het leedvermaak isquote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha ja mooi hè![]()
Moet wel zeggen dat de Nederlandse versie mwah is, in Australië zitten ze drie maanden in het traject, inclusief elke week een etentje met alle koppels én elke week een commitmentceremony waarin ze duidelijk moeten maken of ze nog een week blijven.....echt fascinerend!
Het is in elk geval uitgebreider dus je bent er wel bewuster van waar je aan begonnen bent en je krijgt feedback van de deskundigen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Is het in Australie wat serieuzer? Dus dat mensen echt op zoek zijn naar liefdesgeluk? In Nederland zou je eerder denken dat het leedvermaak is
Netjes hoor hoe ze dat dan zo doen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het is in elk geval uitgebreider dus je bent er wel bewuster van waar je aan begonnen bent en je krijgt feedback van de deskundigen.
Zeker!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 23:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Netjes hoor hoe ze dat dan zo doen!
Daar is het het weer ook voor!quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb een jurkje aan vandaag
Nee, zoonlief mee helpen inpakken en uitzwaaien voor zijn vakantiequote:Op zondag 15 augustus 2021 10:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Daar is het het weer ook voor!
Ga je een wandeling maken?
Gezellig, een leuk programma voor vandaag dus.quote:Op zondag 15 augustus 2021 10:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, zoonlief mee helpen inpakken en uitzwaaien voor zijn vakantie
Het is heerlijk weer inderdaad, geniet van je wandeling!quote:Op zondag 15 augustus 2021 11:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Gezellig, een leuk programma voor vandaag dus.
Hier ga ik straks even buiten wandelen. Het weer vraagt erom
Helaas ben ik de wandelkat niet tegengekomen. Wel jammer.quote:Op zondag 15 augustus 2021 12:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer inderdaad, geniet van je wandeling!
Die ligt lekker aan het strandquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Helaas ben ik de wandelkat niet tegengekomen. Wel jammer.
Ik hoop het voor hem. Het is een lieve katquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die ligt lekker aan het strand
Zoonlief inmiddels uitgezwaaid.....alleen tot volgende week maandag....quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem. Het is een lieve kat
Ik heb zwerfpoes ook niet meer gezienquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Helaas ben ik de wandelkat niet tegengekomen. Wel jammer.
Hopelijk kom je hem weer een keer tegenquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem. Het is een lieve kat
Ik hoop het. Ik wil hem graag een keer aaien maar ben ook een beetje schuw voor dat beest je dat hij het niet leuk gaat vinden.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hopelijk kom je hem weer een keer tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |