Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Animatie?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Doe ik haar niet zo gauw na, al kon ik wel de spagaat vroegerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Is nep dusAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Kan ik ook.nietFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Mooie op al heb ik geen O.S . GekekenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mooiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had met echte drones leuker gevondenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Hoe is dit nu gedaan dan?quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had met echte drones leuker gevonden![]()
Wachten is tot een antivaccer gaat procederenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Hebben ze nou zoveel vuurvliegjes getraind?quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Animatie/ Augmented realityquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Mooi hoor al die kleurtjes
Alsjeblaftquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:53 schreef SolidasRock het volgende:
WTF? Mag ik een quote+mention+like?![]()
![]()
@SolidasRock neequote:Op zondag 8 augustus 2021 13:53 schreef SolidasRock het volgende:
WTF? Mag ik een quote+mention+like?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Mafklapper is het,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, daar kunnen ze mooie dingen mee maken heb laatst een keer een mooie filmpje op You Tube gezienquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik had met echte drones leuker gevondenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Like alert is zachtblauw, quote is nog groen en mention is rood/rozequote:Op zondag 8 augustus 2021 13:54 schreef Moonlight het volgende:
Bij mij issie gewoon groen en de like alert is grijzigI have a therapist, her name is music. ♪![]()
ff nep DJ
Mention mij isquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Like alert is zachtblauw, quote is nog groen en mention is rood/roze![]()
![]()
Ik kreeg van niemand een quotealert, wel diverse like alerts en 1 mention alert. Dat rode vind ik eng. Net alsof een Admin iets tegen me zegt.
![]()
![]()
O jee alle kleuren van de regenboog komen er aanquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:55 schreef SolidasRock het volgende:
Ik kreeg van niemand een quotealert, wel diverse like alerts en 1 mention alert. Dat rode vind ik eng. Net alsof een Admin iets tegen me zegt.
@SolidasRockquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:53 schreef SolidasRock het volgende:
WTF? Mag ik een quote+mention+like?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoorquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:53 schreef SolidasRock het volgende:
WTF? Mag ik een quote+mention+like?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijna wel iddquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee alle kleuren van de regenboog komen er aan
Die melding zal ik wel niet zien..heb alerts uit staan geloof ikAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Sund!quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:56 schreef HiDiHo het volgende:
Die melding zal ik wel niet zien..heb alerts uit staan geloof ik![]()
![]()
mention van Danny![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heb je dat wel aan staan dan?quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
Ik krijg van niemand quotealerts. WTF?I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Wees blijquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
Ik krijg van niemand quotealerts. WTF?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Klik eens een ander topic aan en wacht daar tot nader order!quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
Ik krijg van niemand quotealerts. WTF?![]()
![]()
Zit je al in een ander topic nu?quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
![]()
Nu dan?quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
Blik circusartiesten opengetrokkenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Kom nu maar weer terug!quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:57 schreef SolidasRock het volgende:
![]()
stoer hequote:Op zondag 8 augustus 2021 13:58 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon een mention van danny gehad
![]()
quote:
Is Hassan al in beeld geweest? Zie heell teamNL nietAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
yeppquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
link?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
voorlopig laatste stream
gun hem echt zo veel meer als dit. ongezond zon opgeblazen hoofdFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Tsja je hebt het zelf in de hand he, ik ben bijv al 18 kg afgevallenquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
gun hem echt zo veel meer als dit. ongezond zon opgeblazen hoofd![]()
netjes moon. knap ook dat je doorzet want is echt moeilijkquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Tsja je hebt het zelf in de hand he, ik ben bijv al 18 kg afgevallenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Tsja je hebt het zelf in de hand he, ik ben bijv al 18 kg afgevallen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ja is het ook maar lekker veel bewegen en op de voeding letten!quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
netjes moon. knap ook dat je doorzet want is echt moeilijk![]()
Misschien gaat zijn knop ook keer om. als hetzijn tijd is ervoor, is net als stoppen met roken ..
je moet er aan toe zijnFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:58 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon een mention van danny gehad![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: