SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even specificeren hoe zwaar je vrienden mogen zijnquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:58 schreef bitterbal het volgende:
enige specieke wat er wel bij moet is dat op het terras geen zwembad mag of grote feestjes
ja zoals in de liftquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even specificeren hoe zwaar je vrienden mogen zijn
quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ook zo’n piepje als er teveel mensen op het terras staan.
Jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook als de slangen tot aan het plafond opgestapeld staan?
quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:14 schreef bitterbal het volgende:
verwarrend. Like en quote alert hebben nu beide groene kleur
Ok.quote:
Als mijn buren slangen zouden houden zouden die niet lang mijn buren zijnquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok.
“Hoi buuf. Gisteravond per ongeluk een aantal bewaardozen omgestoten. De meeste wel weer teruggevonden, maar ik mis nog een adder en een balpython. Nou laat maar weten als je ze ziet. Oh en niet ‘s nachts naar het toilet gaan zonder eerst in de pot te kijken! Toedels!”
aanstellerquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als mijn buren slangen zouden houden zouden die niet lang mijn buren zijn
fijne rijstquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, voor het eerst in een maand weer eens een ritje met de treinop naar pappie en mammie.
Gelijk je buren vermoorden omdat ze wat serpentjes hebben klinkt wel wat drastisch hoorquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
nee maar das echt andersquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opbokken met die vieze beesten, zou jij graag naast iemand wonen die spinnen kweekt dan?
I don't care /opbokken met die sjappiesquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk je buren vermoorden omdat ze wat serpentjes hebben klinkt wel wat drastisch hoor
ook wel duidelijk nu wat US van mijn mooie UI vindtquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk je buren vermoorden omdat ze wat serpentjes hebben klinkt wel wat drastisch hoor
Ja altijd met leuke praatjes komen, maar stiekem ...quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook wel duidelijk nu wat US van mijn mooie UI vindt
Is hetzelfde, en het is dierenmishandeling ook, hups wegwezen, dadelijk kruipt er een enorme spin over je slaapkamermuur die puppy's eet voor ontbijt.quote:
Ja dat is een digitaal nieuwsgierig slangetje, dat is andersquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook wel duidelijk nu wat US van mijn mooie UI vindt
nou ben het wel met je eens dat een slang geen geschikt huisdier isneequote:Op zondag 8 augustus 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is hetzelfde, en het is dierenmishandeling ook, hups wegwezen, dadelijk kruipt er een enorme spin over je slaapkamermuur die puppy's eet voor ontbijt.
Koetjiekoetjiekoetjiequote:Op zondag 8 augustus 2021 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ben het wel met je eens dat een slang geen geschikt huisdier isnee
“Hooi Bitterbuuf, ja terrarium was gister niet helemaal goed dicht gegaan dus we zijn nu twee vogelspinnen en een zwarte weduwe kwijt. Fijne avond.”quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“Hooi Bitterbuuf, ja terrarium was gister niet helemaal goed dicht gegaan dus we zijn nu twee vogelspinnen en een zwarte weduwe kwijt. Fijne avond.”
Nee dan gaat het huis tegen elk aannemelijk bod op de markt en check diezelfde avond nog in bij een hotel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
quote:Van oudere vrouwelijke anaconda's is bekend dat ze niet terugdeinzen om de kleinere mannetjes op te eten. Er zijn verschillende waarnemingen bekend waarbij een zojuist bevrucht vrouwtje het mannetje verslindt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Anaconda_(slang)
Ik jaag een ander wel weg dan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dan gaat het huis tegen elk aannemelijk bod op de markt en check diezelfde avond nog in bij een hotel.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:01 schreef UitStraling het volgende:
Wel lol, zoiets kopen voor 25 euro om hem bij iemand die panisch is voor spinnen in de slaapkamer los te laten.
https://www.marktplaats.n(...)html?previousPage=lr
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:02 schreef bitterbal het volgende:
Zeer stoere en gezonde vogelspin.
Krijgt als hij groter is een hoorn boven op zn kop.
Incl bakje en voedsel.
Zeer snelle, defensieve en giftige spin, niet voor beginners.
Waarschijnlijk een vrouwtje.
Bij iemand op het balkon achterlaten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:02 schreef bitterbal het volgende:
Zeer stoere en gezonde vogelspin.
Krijgt als hij groter is een hoorn boven op zn kop.
Incl bakje en voedsel.
Zeer snelle, defensieve en giftige spin, niet voor beginners.
Waarschijnlijk een vrouwtje.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Zo een die uit het niets naar je hoofd springt en begint te trappelen en te bijten.
Dan zet bal erbij “mannen met een grote slang zijn welkom” en dan loopt het weer mis.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou op Tinder zetten; geen freaks met spinnen in plastic bakjes in huis.
'alleen budaconda's'quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zet bal erbij “mannen met een grote slang zijn welkom” en dan loopt het weer mis.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zet bal erbij “mannen met een grote slang zijn welkom” en dan loopt het weer mis.
Smek smek smek.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welkom terug in Foqueville verloren zoon.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sociale verplichtingen ook weer gehad voor dit weekend. Rest van de dat in het donker op mijn zolderkamer zitten.
Even lekker lopen tinderen in het bejaardencomplex?quote:
Buurvrouw die aangeeftquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even lekker lopen tinderen in het bejaardencomplex?
Ja die gepensioneerden hebben de hele dag toch niets beters te doen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buurvrouw die aangeeft
“Houd van tafeltje dekje“
Ze waren goed rijpquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even lekker lopen tinderen in het bejaardencomplex?
Wat?quote:
Ja ik voel me snel aangesproken als jij begint te grommen en mopperenquote:
Hoe lang zijn jullie getrouwd?quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik voel me snel aangesproken als jij begint te grommen en mopperen
Dat blijktquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Why act like scared chihuahua, be like proud lion or wild wolf.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Langer dan jullie denkenquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie getrouwd?
Het was weer een gezellige nacht in ballietownquote:Een eigenaresse van een snackbar in Rotterdam heeft vannacht een overvaller de zaak uitgejaagd door een pannetje frituurvet naar de man te gooien.
Volgens de politie kwam de man rond middernacht met een mes de zaak binnen en eiste geld. "De eigenaresse twijfelde geen moment en gooide het frituurvet in de richting van haar belager", aldus de politie.
Daarop verliet de man de zaak. Volgens de regionale omroep Rijnmond kwam een deel van het vet op zijn rug. Of de overvaller gewond is geraakt is niet bekend, de politie zegt dat hij meteen wegrende.
De politie heeft nog in de omgeving gezocht naar de verdachte, maar er is nog niemand opgepakt voor de overval.
https://nos.nl/artikel/23(...)r-uit-met-frituurvet
heldinquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was weer een gezellige nacht in ballietown
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik had net een tosti met ham en kaas, lag nog een stukje op het aanrecht dus ik stop dat terloops in mijn mond maar dat was helemaal geen brood, ham of kaas
Jij aan de tosti, is dat niet heel ver beneden je standquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik had net een tosti met ham en kaas, lag nog een stukje op het aanrecht dus ik stop dat terloops in mijn mond maar dat was helemaal geen brood, ham of kaas
Gaat gelijk mis.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij aan de tosti, is dat niet heel ver beneden je stand
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:40 schreef Ama het volgende:
Daar was ik weer om jullie lastig te vallen.
Ik ben geen GC mod.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:42 schreef LTVDK het volgende:
Snel jongens, allemaal weer normaal doen, Ama is er weer
Gaat het wel goed je met je? Tosti ham/kaas is nogal atypisch.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
* kotst proletenvoer weer uit.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat het wel goed je met je? Tosti ham/kaas is nogal atypisch.
Gaat die straks voor het avondeten even wat snacks bij de Febo uit de muur trekkenquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We kunnen nog de hele middag en avond feesten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:46 schreef Ama het volgende:
Jezus morgen is het alweer maandag. Sterf maandag.
Dan bel ik de burgemeester op.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat die straks voor het avondeten even wat snacks bij de Febo uit de muur trekken
Als je dat een paar jaar eet ben je lelijk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat die straks voor het avondeten even wat snacks bij de Febo uit de muur trekken
Er is wel beeldmateriaal van hem opgedokenquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan bel ik de burgemeester op.
ziek melden #yoloquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:46 schreef Ama het volgende:
Jezus morgen is het alweer maandag. Sterf maandag.
Net met corona 8 dagen niet gewerkt. Gaan ze vast niet waarderen als ik dat doe.quote:
Die vrouwtje verlekkerd naar die piel starenquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is wel beeldmateriaal van hem opgedoken
Van de week ook al simpele macaroni met ham en kaas voor de lunch.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu je het zegtquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van de week ook al simpele macaroni met ham en kaas voor de lunch.
Volgens mij niet, wat vind je hiervan trouwens?quote:
Staal ook echt, gaat lekker ruiken om je nekquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij niet, wat vind je hiervan trouwens?
https://www.trendhim.nl/16-mm-goudkleurige-stalen-ketting-p.html
ordinairquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Staal ook echt, gaat lekker ruiken om je nek
Je gooit echt niet zomaar een heel terrarium om.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok.
“Hoi buuf. Gisteravond per ongeluk een aantal bewaardozen omgestoten. De meeste wel weer teruggevonden, maar ik mis nog een adder en een balpython. Nou laat maar weten als je ze ziet. Oh en niet ‘s nachts naar het toilet gaan zonder eerst in de pot te kijken! Toedels!”
Zo'n geldlucht lijkt mequote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja ok bah, ik dacht ik koop een bijpassende ketting bij de tosti
Ja want alleen Sjonnies eten tosti'squote:Op zondag 8 augustus 2021 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon even bij de action zo lif, lof, laf boordje aan een touwtje kopen en die om je nek hangenquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel vaker denk ik, net zoals frikadellen, pizza's, kroketten, frietjes en broodjes warm vlees, kakkers eten weer vaker oesters, scampi's, mosselen, kaviaar en sliptongetjesquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja want alleen Sjonnies eten tosti's
Behalve als ze weer eens gezopen hebben en met hun brakke koppen een vette hap naar binnen werken net als het "plebs ".quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel vaker denk ik, net zoals frikadellen, pizza's, kroketten, frietjes en broodjes warm vlees, kakkers eten weer vaker oesters, scampi's, mosselen, kaviaar en sliptongetjes
Voor homo's of negers.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Warme pasta voor lunchquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van de week ook al simpele macaroni met ham en kaas voor de lunch.
Toen er nog fatsoenlijke kunst gemaakt werdquote:
Rent zo'n ketting niet wat lastig?quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor homo's of negers.
Of voor homosensuele negers.
Hopelijk waait het te hard en ben je een beetje op tijd thuis vannachtquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:18 schreef bitterbal het volgende:
glaasje cola en dan ga k mij maar werk begeven
Of je belt met snothoofd hoestende af?quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:18 schreef bitterbal het volgende:
glaasje cola en dan ga k mij maar werk begeven
Moet morgen ook openenquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk waait het te hard en ben je een beetje op tijd thuis vannacht
Nee zijn al teveel ziekenquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je belt met snothoofd hoestende af?
Stelletje slavendrijvers daarquote:
nou ja het zijn voornamelijk blessures waar ze last van hebbenquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En nu ga je de rest nog een beetje aansteken?
Ja he? Zag gister ook een filmpje over hoe er een spier in zijn rechter onderarm te zien is, maar die is alleen zichtbaar als je je pink omhoog doet, en zijn pink is dus omhoog..echt geniale detailsquote:
Michelangelo was een waar genie.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja he? Zag gister ook een filmpje over hoe er een spier in zijn rechter onderarm te zien is, maar die is alleen zichtbaar als je je pink omhoog doet, en zijn pink is dus omhoog..echt geniale details
Bizar hoe getalenteerd hij wasquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Michelangelo was een waar genie.
Veel plezier!quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het zijn voornamelijk blessures waar ze last van hebben
quote:
"Oesters"..quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:53 schreef bitterbal het volgende:
Zit er hier een te kreunen wanneer zehaar oesters eet
K kom er aanquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:53 schreef bitterbal het volgende:
Die heeft er gewoon zin inquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:53 schreef bitterbal het volgende:
Of voet. Beetje afhankelijk van hoe groot het tafeltje is.quote:Op zondag 8 augustus 2021 15:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die heeft er gewoon zin in![]()
Even onder tafel checken waar de hand van haar tafelgenoot zich bevindt.
Mja das haar dochterquote:Op zondag 8 augustus 2021 15:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die heeft er gewoon zin in![]()
Even onder tafel checken waar de hand van haar tafelgenoot zich bevindt.
Waaromquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil even iets van een merkje in m'n dekbed naaien maar ik kan niet naaien huehue
Cherry Hilton?quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil even iets van een merkje in m'n dekbed naaien maar ik kan niet naaien huehue
Heb ik ook nog gehad, maar mijn moeder gaf ook naailes aan anderen. Ze had een naaiatelier waar ik dan zelf jassen en truien ging ontwerpen als kind. Zag er natuurlijk niet uit al die kleuren die met elkaar vloekten, nou ja in de jaren 90 kon het nog, maar ik was er trots opquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:47 schreef UitStraling het volgende:
Naailes van je moeder, dacht dat we daar in 1898 mee gestopt waren.
Mijn moeder heeft ook nog eens een trui gebreid schiet me ineens te binnen, okergeel, beige, legergroen en zwart, echt niet om aan te zien maar ik droeg die wel graag.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik ook nog gehad, maar mijn moeder gaf ook naailes aan anderen. Ze had een naaiatelier waar ik dan zelf jassen en truien ging ontwerpen als kind. Zag er natuurlijk niet uit al die kleuren die met elkaar vloekten, nou ja in de jaren 90 kon het nog, maar ik was er trots op![]()
Mijn oma heeft me ooit een calimero trui gebreid met van die plastic bewegende oogjes erop geplakt. Stond ik te springen om de oogjes te laten bewegenquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook nog eens een trui gebreid schiet me ineens te binnen, okergeel, beige, legergroen en zwart, echt niet om aan te zien maar ik droeg die wel graag.
Soort rare bij.quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook nog eens een trui gebreid schiet me ineens te binnen, okergeel, beige, legergroen en zwart, echt niet om aan te zien maar ik droeg die wel graag.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn oma heeft me ooit een calimero trui gebreid met van die plastic bewegende oogjes erop geplakt. Stond ik te springen om de oogjes te laten bewegen
quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn oma heeft me ooit een calimero trui gebreid met van die plastic bewegende oogjes erop geplakt. Stond ik te springen om de oogjes te laten bewegen
Rare vlakkenverdeling ook, soort wandelend testbeeld voor mensen met slechte ogen en wansmaak.quote:
Maar waarom moet er een merkje in je dekbed?quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit opgelet als m'n moeder het wilde uitleggen.
Ik durfde dit al niet te vragen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar waarom moet er een merkje in je dekbed?
Ik kreeg naailes op de basisschoolquote:Op zondag 8 augustus 2021 16:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb ik ook nog gehad, maar mijn moeder gaf ook naailes aan anderen. Ze had een naaiatelier waar ik dan zelf jassen en truien ging ontwerpen als kind. Zag er natuurlijk niet uit al die kleuren die met elkaar vloekten, nou ja in de jaren 90 kon het nog, maar ik was er trots op![]()
Geen labeltje ofzo, maar meer gewoon iets om aan te geven wat onder/boven of de zijkant is, want dat zie je heel slecht bij m'n nieuwe dekbedquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar waarom moet er een merkje in je dekbed?
maakt dat wat uit?quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen labeltje ofzo, maar meer gewoon iets om aan te geven wat onder/boven of de zijkant is, want dat zie je heel slecht bij m'n nieuwe dekbeddus heb net echt heel lelijk en provisorisch met rood garen wat stiksels in de rand gezet
je ziet het verder toch niet.
Lekker je zweetvoeten ruiken omdat die ondersteboven ligtquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:33 schreef mschol het volgende:
[..]
euhmm.. waarom?
dekbed is dekbed, lekker boeie hoe die ligt..
O grappig, ben daar een paar jaar geleden geweest toen ik naar het EYE was geweest. Leuk dat van die plekken zo'n aparte geschiedenis hebben.quote:
Omdat ie anders niet goed past.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:33 schreef mschol het volgende:
[..]
euhmm.. waarom?
dekbed is dekbed, lekker boeie hoe die ligt..
Ja die zat ik ook net te kijkenquote:
That's what she saidquote:
Ja grappig hč? Leuk dagje uit met de familie kijken naar de rottende lijken op het galgenveldquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O grappig, ben daar een paar jaar geleden geweest toen ik naar het EYE was geweest. Leuk dat van die plekken zo'n aparte geschiedenis hebben.
Uitstapje met de kinderenquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja grappig hč? Leuk dagje uit met de familie kijken naar de rottende lijken op het galgenveld
Jaquote:
Stel je voor, van die hysterische kinderen zoals je nu door Disney en de Efteling hebt rennen en dan daar tussen de ontbonden lijken door.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jasuper populaire bestemming, hahaha
Misschien kon je er ook souvenirs kopenquote:Op zondag 8 augustus 2021 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stel je voor, van die hysterische kinderen zoals je nu door Disney en de Efteling hebt rennen en dan daar tussen de ontbonden lijken door.
Oh dat heb ik ook ja, dekbed van 240x220 ofzo en niet echt makkelijk te zien wat nou de lange en brede kant is. Ik heb gewoon met watervaste stift aan een kant een klein streepje gezet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen labeltje ofzo, maar meer gewoon iets om aan te geven wat onder/boven of de zijkant is, want dat zie je heel slecht bij m'n nieuwe dekbeddus heb net echt heel lelijk en provisorisch met rood garen wat stiksels in de rand gezet
je ziet het verder toch niet.
Precies!quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook ja, dekbed van 240x220 ofzo en niet echt makkelijk te zien wat nou de lange en brede kant is. Ik heb gewoon met watervaste stift aan een kant een klein streepje gezet.
Oh dat is wel slim, zit ook elke keer weer te klungelen met m'n lakens van 220x240.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook ja, dekbed van 240x220 ofzo en niet echt makkelijk te zien wat nou de lange en brede kant is. Ik heb gewoon met watervaste stift aan een kant een klein streepje gezet.
Ik wilde vanmiddag ook op een terras gaan zitten. Maar toen begon het net te waaien en te onwerenquote:Op zondag 8 augustus 2021 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was nog lekker weer vanmiddag. Toch nog paar uurtjes op terras gezeten. Nu weer even bijkomen.
Heb je ook een rond dekbedquote:Op zondag 8 augustus 2021 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blij dat ik een rond bed heb. Dat heb je die problemen niet.
Wist niet eens dat die bestonden. Kosten zeker een godsvermogenquote:
Waaide hier wel behoorlijk. Maar zaten lekker uit de wind.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde vanmiddag ook op een terras gaan zitten. Maar toen begon het net te waaien en te onweren
mama san is je huis baasquote:Op zondag 8 augustus 2021 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pornobedje.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Draait ie ook automatisch rond?quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Die was best knap in 1985.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elisabeth Hurley![]()
![]()
Wat een droomvrouw
Het label zit onderaan. Zo onthoud ik het altijdquote:Op zondag 8 augustus 2021 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rechtsonder of linksonder?quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het label zit onderaan. Zo onthoud ik het altijd
Zo had ik ook wel jong willen zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog steeds hoor![]()
56 inmiddels. Zo wil ik ook oud worden.
Goeie genen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt nu losgaan op haar zoon.
[ afbeelding ]
lijkt hier echt als 2 druppels water op een werkneemster van mn vorige werkgeverquote:Op zondag 8 augustus 2021 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog steeds hoor![]()
Is dit wel puur natuur, of heeft ze onder het mes gelegen???quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog steeds hoor![]()
Wow, die lijkt op haar, en ook een beetje op Malcolm Young maar dan de verwijfde versie met make-upquote:Op zondag 8 augustus 2021 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt nu losgaan op haar zoon.
[ afbeelding ]
Zal vast hier en daar wel wat aan gedaan zijn, maar dat maakt niet uit toch?quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dit wel puur natuur, of heeft ze onder het mes gelegen???
M'n nieuwe dekbed bestaat uit diagonale vakjes. Paar van die stiksels is sneller dan tellen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
Bij mij zitten er gewoon 'banen' in mn dekbed.. Die gaan in de lengte richting..
Bij mij is onder hetzelfde als boven.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat ligt er aan welke kant boven ligt?
Dat niet hoor. ik snap wel dat die mensen wat laten veranderen, hoor. Ze komen toch vaak in beeld enzo. Maar mij niet gezien...quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal vast hier en daar wel wat aan gedaan zijn, maar dat maakt niet uit toch?
quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij is onder hetzelfde als boven.
Huehue.
Ach je gaat ook naar de kapper om er goed uit te zien.quote:Op zondag 8 augustus 2021 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat niet hoor. ik snap wel dat die mensen wat laten veranderen, hoor. Ze komen toch vaak in beeld enzo. Maar mij niet gezien...
Ik vooral omdat ik haar rondom mijn oren vervelend vind.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach je gaat ook naar de kapper om er goed uit te zien.
Ik vond dat lange haar vooral vervelend omdat ik er 's nachts steeds op lag.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vooral omdat ik haar rondom mijn oren vervelend vind.
Was het daarom hip om 1 kant weg te scheren?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond dat lange haar vooral vervelend omdat ik er 's nachts steeds op lag.
Stress, te hard werken?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, zag vanmiddag mijn broer. Die mag wel wat meer eten. Wat een panlat.
Doe je toch gewoon een knot op je hoofd?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond dat lange haar vooral vervelend omdat ik er 's nachts steeds op lag.
Een beetje van beide, denk ik. Ik ga juist meer vreten als ik stress hebquote:
Aaah beter, op vakantie komen de meeste mensen wel aan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een beetje van beide, denk ik. Ik ga juist meer vreten als ik stress heb![]()
Vind mezelf met een paar kilo extra er toch gezonder uitzien
Gelukkig vertrekt hij morgen voor een vakantie.
Is dat die dikkie?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan had de vrouw van mijn broer geen last van stress
Ja, ik zet mezelf maar even op dieet. Heb nog vier weken om wat speelruimte te creėrenquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaah beter, op vakantie komen de meeste mensen wel aan.
Ik was vorige keer een kilo afgevallen en dan was ik nog wel naar de VSquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaah beter, op vakantie komen de meeste mensen wel aan.
Ik kom al aan als ik aan een chilidog denkquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was vorige keer een kilo afgevallen en dan was ik nog wel naar de VS
Dat ligt ook niet lekker.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe je toch gewoon een knot op je hoofd?
Na een paar weken eten in Japan snap je wel waarom wij zoveel ziektes hebben en zij niet, ze vinden ook ons echt stinken naar oud dood vlees en zweet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik vreet altijd. Stress of geen stress. In Japan was ik wel iets afgevallen maar dat zat er met een week thuis weer aan
Bij mij gaat het er ook een heel stuk makkelijk bij dan er afquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom al aan als ik aan een chilidog denk
Oostenrijk doet het nog beter dan Japan als het om kanker gaat. Allemaal aan de wiener schnitzelquote:Op zondag 8 augustus 2021 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Na een paar weken eten in Japan snap je wel waarom wij zoveel ziektes hebben en zij niet, ze vinden ook ons echt stinken naar oud dood vlees en zweet.
Gedoequote:Op zondag 8 augustus 2021 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij gaat het er ook een heel stuk makkelijk bij dan er af
Ouderdom of weer wennen aan drank post-corona?quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nog bij aan het komen van een paar drankjes vanmiddag.
Dat, plus een nachtje wat minder slapen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ouderdom of weer wennen aan drank post-corona?
Proef nog steeds de smaak van raar hippie-bier van vrijdag avond, die speciaalbier festival waar ik toch wel kachelsteen was.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat, plus een nachtje wat minder slapen.
Vond je pa het boekje leuk?quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer op de terugweg van verjaardagsvisite. Begint al met vertraging dus mijn aansluiting zal ook wel de mist in gaan. Misschien ben ik om 10 uur wel thuis.
Volgend weekend ga ik ook een zwaar weekend tegemoetquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Proef nog steeds de smaak van raar hippie-bier van vrijdag avond, die speciaalbier festival waar ik toch wel kachelsteen was.
Als het maar gezellig isquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend weekend ga ik ook een zwaar weekend tegemoet
Moest even bijkomen van de shock Buda, kom je eigenlijk nooit in een ander sub-forum tegenquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey hallo, ken ik u niet ergens van?
quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)oor-vleesetende-mijt
Iew!
quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest even bijkomen van de shock Buda, kom je eigenlijk nooit in een ander sub-forum tegen
Gelukkig pas op zijn vroegst volgend jaar die kant op.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)oor-vleesetende-mijt
Iew!
Beterquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig pas op zijn vroegst volgend jaar die kant op.
Ja jammer is dat.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik grasduin ook regelmatig even in TRV, maar daar was het lang heel stil. En Canada trekt altijd mijn aandacht
En dan kom je ineens Kwiwi tegen
Amerika heeft veel van die insectenplagen, dat laten ze dan weer niet zien in Hollywood, dat Brad Pitt zijn kruis kapot krabt en dat zijn bed onder de bedwantsen zit.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter
Toen ik in Washington was, stief het ook van de cicades. Wat een herrie maken die beesten
Was je weer aan het trollen?quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou sorry hoor ik blijf wel weg uit TRV
Brad Pitt die in een plas water stapt en natte sokken heeft.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amerika heeft veel van die insectenplagen, dat laten ze dan weer niet zien in Hollywood, dat Brad Pitt zijn kruis kapot krabt en dat zijn bed onder de bedwantsen zit.
Ik vond het wel leuk hoorquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou sorry hoor ik blijf wel weg uit TRV
hier is 't nu wel goed. maar heeft aardig wat gehoosdquote:Op zondag 8 augustus 2021 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een verschrikkelijk tyfus weer overal
Ik ga wel weer.quote:Op zondag 8 augustus 2021 20:42 schreef FranticDJ het volgende:
Even verdergaand op de muziek van gisteravond:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |