SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even specificeren hoe zwaar je vrienden mogen zijnquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:58 schreef bitterbal het volgende:
enige specieke wat er wel bij moet is dat op het terras geen zwembad mag of grote feestjes
ja zoals in de liftquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even specificeren hoe zwaar je vrienden mogen zijn
quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ook zo’n piepje als er teveel mensen op het terras staan.
Jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook als de slangen tot aan het plafond opgestapeld staan?
quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:14 schreef bitterbal het volgende:
verwarrend. Like en quote alert hebben nu beide groene kleur
Ok.quote:
Als mijn buren slangen zouden houden zouden die niet lang mijn buren zijnquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok.
“Hoi buuf. Gisteravond per ongeluk een aantal bewaardozen omgestoten. De meeste wel weer teruggevonden, maar ik mis nog een adder en een balpython. Nou laat maar weten als je ze ziet. Oh en niet ‘s nachts naar het toilet gaan zonder eerst in de pot te kijken! Toedels!”
aanstellerquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als mijn buren slangen zouden houden zouden die niet lang mijn buren zijn
fijne rijstquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, voor het eerst in een maand weer eens een ritje met de treinop naar pappie en mammie.
Gelijk je buren vermoorden omdat ze wat serpentjes hebben klinkt wel wat drastisch hoorquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als mijn buren slangen zouden houden zouden die niet lang mijn buren zijn
nee maar das echt andersquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opbokken met die vieze beesten, zou jij graag naast iemand wonen die spinnen kweekt dan?
I don't care /opbokken met die sjappiesquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk je buren vermoorden omdat ze wat serpentjes hebben klinkt wel wat drastisch hoor
ook wel duidelijk nu wat US van mijn mooie UI vindtquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk je buren vermoorden omdat ze wat serpentjes hebben klinkt wel wat drastisch hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |