SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even specificeren hoe zwaar je vrienden mogen zijnquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:58 schreef bitterbal het volgende:
enige specieke wat er wel bij moet is dat op het terras geen zwembad mag of grote feestjes
ja zoals in de liftquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even specificeren hoe zwaar je vrienden mogen zijn
quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ook zo’n piepje als er teveel mensen op het terras staan.
Jaquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook als de slangen tot aan het plafond opgestapeld staan?
quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:14 schreef bitterbal het volgende:
verwarrend. Like en quote alert hebben nu beide groene kleur
Ok.quote:
Als mijn buren slangen zouden houden zouden die niet lang mijn buren zijnquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok.
“Hoi buuf. Gisteravond per ongeluk een aantal bewaardozen omgestoten. De meeste wel weer teruggevonden, maar ik mis nog een adder en een balpython. Nou laat maar weten als je ze ziet. Oh en niet ‘s nachts naar het toilet gaan zonder eerst in de pot te kijken! Toedels!”
aanstellerquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als mijn buren slangen zouden houden zouden die niet lang mijn buren zijn
fijne rijstquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, voor het eerst in een maand weer eens een ritje met de treinop naar pappie en mammie.
Gelijk je buren vermoorden omdat ze wat serpentjes hebben klinkt wel wat drastisch hoorquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
nee maar das echt andersquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opbokken met die vieze beesten, zou jij graag naast iemand wonen die spinnen kweekt dan?
I don't care /opbokken met die sjappiesquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk je buren vermoorden omdat ze wat serpentjes hebben klinkt wel wat drastisch hoor
ook wel duidelijk nu wat US van mijn mooie UI vindtquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk je buren vermoorden omdat ze wat serpentjes hebben klinkt wel wat drastisch hoor
Ja altijd met leuke praatjes komen, maar stiekem ...quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook wel duidelijk nu wat US van mijn mooie UI vindt
Is hetzelfde, en het is dierenmishandeling ook, hups wegwezen, dadelijk kruipt er een enorme spin over je slaapkamermuur die puppy's eet voor ontbijt.quote:
Ja dat is een digitaal nieuwsgierig slangetje, dat is andersquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook wel duidelijk nu wat US van mijn mooie UI vindt
nou ben het wel met je eens dat een slang geen geschikt huisdier isneequote:Op zondag 8 augustus 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is hetzelfde, en het is dierenmishandeling ook, hups wegwezen, dadelijk kruipt er een enorme spin over je slaapkamermuur die puppy's eet voor ontbijt.
Koetjiekoetjiekoetjiequote:Op zondag 8 augustus 2021 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ben het wel met je eens dat een slang geen geschikt huisdier isnee
“Hooi Bitterbuuf, ja terrarium was gister niet helemaal goed dicht gegaan dus we zijn nu twee vogelspinnen en een zwarte weduwe kwijt. Fijne avond.”quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“Hooi Bitterbuuf, ja terrarium was gister niet helemaal goed dicht gegaan dus we zijn nu twee vogelspinnen en een zwarte weduwe kwijt. Fijne avond.”
Nee dan gaat het huis tegen elk aannemelijk bod op de markt en check diezelfde avond nog in bij een hotel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
quote:Van oudere vrouwelijke anaconda's is bekend dat ze niet terugdeinzen om de kleinere mannetjes op te eten. Er zijn verschillende waarnemingen bekend waarbij een zojuist bevrucht vrouwtje het mannetje verslindt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Anaconda_(slang)
Ik jaag een ander wel weg dan.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dan gaat het huis tegen elk aannemelijk bod op de markt en check diezelfde avond nog in bij een hotel.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:01 schreef UitStraling het volgende:
Wel lol, zoiets kopen voor 25 euro om hem bij iemand die panisch is voor spinnen in de slaapkamer los te laten.
https://www.marktplaats.n(...)html?previousPage=lr
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:02 schreef bitterbal het volgende:
Zeer stoere en gezonde vogelspin.
Krijgt als hij groter is een hoorn boven op zn kop.
Incl bakje en voedsel.
Zeer snelle, defensieve en giftige spin, niet voor beginners.
Waarschijnlijk een vrouwtje.
Bij iemand op het balkon achterlaten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:02 schreef bitterbal het volgende:
Zeer stoere en gezonde vogelspin.
Krijgt als hij groter is een hoorn boven op zn kop.
Incl bakje en voedsel.
Zeer snelle, defensieve en giftige spin, niet voor beginners.
Waarschijnlijk een vrouwtje.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Zo een die uit het niets naar je hoofd springt en begint te trappelen en te bijten.
Dan zet bal erbij “mannen met een grote slang zijn welkom” en dan loopt het weer mis.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou op Tinder zetten; geen freaks met spinnen in plastic bakjes in huis.
'alleen budaconda's'quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zet bal erbij “mannen met een grote slang zijn welkom” en dan loopt het weer mis.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zet bal erbij “mannen met een grote slang zijn welkom” en dan loopt het weer mis.
Smek smek smek.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welkom terug in Foqueville verloren zoon.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sociale verplichtingen ook weer gehad voor dit weekend. Rest van de dat in het donker op mijn zolderkamer zitten.
Even lekker lopen tinderen in het bejaardencomplex?quote:
Buurvrouw die aangeeftquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even lekker lopen tinderen in het bejaardencomplex?
Ja die gepensioneerden hebben de hele dag toch niets beters te doen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Buurvrouw die aangeeft
“Houd van tafeltje dekje“
Ze waren goed rijpquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even lekker lopen tinderen in het bejaardencomplex?
Wat?quote:
Ja ik voel me snel aangesproken als jij begint te grommen en mopperenquote:
Hoe lang zijn jullie getrouwd?quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik voel me snel aangesproken als jij begint te grommen en mopperen
Dat blijktquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Why act like scared chihuahua, be like proud lion or wild wolf.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Langer dan jullie denkenquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe lang zijn jullie getrouwd?
Het was weer een gezellige nacht in ballietownquote:Een eigenaresse van een snackbar in Rotterdam heeft vannacht een overvaller de zaak uitgejaagd door een pannetje frituurvet naar de man te gooien.
Volgens de politie kwam de man rond middernacht met een mes de zaak binnen en eiste geld. "De eigenaresse twijfelde geen moment en gooide het frituurvet in de richting van haar belager", aldus de politie.
Daarop verliet de man de zaak. Volgens de regionale omroep Rijnmond kwam een deel van het vet op zijn rug. Of de overvaller gewond is geraakt is niet bekend, de politie zegt dat hij meteen wegrende.
De politie heeft nog in de omgeving gezocht naar de verdachte, maar er is nog niemand opgepakt voor de overval.
https://nos.nl/artikel/23(...)r-uit-met-frituurvet
heldinquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was weer een gezellige nacht in ballietown
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik had net een tosti met ham en kaas, lag nog een stukje op het aanrecht dus ik stop dat terloops in mijn mond maar dat was helemaal geen brood, ham of kaas
Jij aan de tosti, is dat niet heel ver beneden je standquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik had net een tosti met ham en kaas, lag nog een stukje op het aanrecht dus ik stop dat terloops in mijn mond maar dat was helemaal geen brood, ham of kaas
Gaat gelijk mis.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij aan de tosti, is dat niet heel ver beneden je stand
quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:40 schreef Ama het volgende:
Daar was ik weer om jullie lastig te vallen.
Ik ben geen GC mod.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:42 schreef LTVDK het volgende:
Snel jongens, allemaal weer normaal doen, Ama is er weer
Gaat het wel goed je met je? Tosti ham/kaas is nogal atypisch.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:38 schreef UitStraling het volgende:
* kotst proletenvoer weer uit.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat het wel goed je met je? Tosti ham/kaas is nogal atypisch.
Gaat die straks voor het avondeten even wat snacks bij de Febo uit de muur trekkenquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We kunnen nog de hele middag en avond feesten.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:46 schreef Ama het volgende:
Jezus morgen is het alweer maandag. Sterf maandag.
Dan bel ik de burgemeester op.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat die straks voor het avondeten even wat snacks bij de Febo uit de muur trekken
Als je dat een paar jaar eet ben je lelijk.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat die straks voor het avondeten even wat snacks bij de Febo uit de muur trekken
Er is wel beeldmateriaal van hem opgedokenquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan bel ik de burgemeester op.
ziek melden #yoloquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:46 schreef Ama het volgende:
Jezus morgen is het alweer maandag. Sterf maandag.
Net met corona 8 dagen niet gewerkt. Gaan ze vast niet waarderen als ik dat doe.quote:
Die vrouwtje verlekkerd naar die piel starenquote:Op zondag 8 augustus 2021 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is wel beeldmateriaal van hem opgedoken
Van de week ook al simpele macaroni met ham en kaas voor de lunch.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |