abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200915611
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 22:20 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Er wordt steeds gedaan alsof dit een groepje kroost van heel rijke en machtige WEF/Bilderberg-achtige types is. Ik kan je vertellen, dat is niet zo.
Vertel meer.

Ze hoeven niet rijk te zijn, er hoeft er maar 1 te weten hoe te handelen en met wie.
  zaterdag 14 augustus 2021 @ 22:28:40 #252
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200915682
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 22:23 schreef macca728 het volgende:

[..]
Vertel meer.

Ze hoeven niet rijk te zijn, er hoeft er maar 1 te weten hoe te handelen en met wie.
ATC-havisten die voetballen bij Olympia, betrokken zijn bij vechtpartijtjes op de Groest en met een groep naar Mallorca op vakantie gaan? Dat is echt geen upper class. Misschien kan er voor een zacht prijsje een goede advocaat ingehuurd worden, maar hier gaat niemand het hele justitieapparaat voor omgooien.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_200915691
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 22:03 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van alle uitgaven van het Mediahuis Nederland.

Maakt niet uit verder.
Vooral blijven focussen op een detail. Dan hoef je geen aandacht te besteden aan het eigenlijke punt. Dat is beslist geen doorzichtige tactiek.
pi_200915721
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 22:09 schreef macca728 het volgende:

[..]
Ja dat is inderdaad heel onwaarschijnlijk......

Wake up man.
Dat zeg ik toch ook? Het is allemaal één groot complot en de regering weet ervan.
pi_200915737
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 22:29 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Vooral blijven focussen op een detail. Dan hoef je geen aandacht te besteden aan het eigenlijke punt. Dat is beslist geen doorzichtige tactiek.
Waar heb je het in vredesnaam over? Wat is het "eigenlijke punt"?
pi_200915764
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 22:33 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Waar heb je het in vredesnaam over? Wat is het "eigenlijke punt"?
De nieuwe info waar jij mee kwam natuurlijk. Dat zet de hele zaak op z'n kop.
pi_200915779
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 22:11 schreef macca728 het volgende:

[..]
Je hoeft niet te posten hier, zal leuk zijn als je zelf ook een bijdrage kan posten ipv iedereen af te zeiken.
Sjoukje en jij hoeven hier ook niet te posten. En als je dat wel doet mag je reacties verwachten. Misschien zelfs wel reacties die je niet aanstaan.
pi_200915809
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 22:36 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Sjoukje en jij hoeven hier ook niet te posten. En als je dat wel doet mag je reacties verwachten. Misschien zelfs wel reacties die je niet aanstaan.
Ja reacties die over het onderwerp gaan.
pi_200915824
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 22:38 schreef macca728 het volgende:

[..]
Ja reacties die over het onderwerp gaan.
Nou, mooi. Dan is er dus geen probleem. Opgelost.

Als we gaan speculeren over de mogelijke woonplaats van een vader, dan moeten we beslist ook uitzoeken waar de andere directe familie woont. Toch?

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2021 22:41:41 ]
pi_200915853
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 22:35 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
De nieuwe info waar jij mee kwam natuurlijk. Dat zet de hele zaak op z'n kop.
Moet dat dan, de zaak op zijn kop zetten?

Ik breng hier gewoon wat nieuwe informatie, zoals het feit dat het leidersfiguur van de groep (nog) niet is opgepakt.

Als dit jou niet interesseert, waarom reageer je dan?
pi_200915912
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 22:42 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Moet dat dan, de zaak op zijn kop zetten?

Ik breng hier gewoon wat nieuwe informatie, zoals het feit dat het leidersfiguur van de groep (nog) niet is opgepakt.

Als dit jou niet interesseert, waarom reageer je dan?
Ja, super interessant. Net als dat artikel uit de Story waar je eerder mee kwam. Weten toch net weer een stukje meer hè? Vandaar dat ik ook vroeg of je nog meer van dat soort informatie hebt. Je beeld kan immers nooit té compleet zijn.
pi_200918402
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 22:45 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, super interessant. Net als dat artikel uit de Story waar je eerder mee kwam. Weten toch net weer een stukje meer hè? Vandaar dat ik ook vroeg of je nog meer van dat soort informatie hebt. Je beeld kan immers nooit té compleet zijn.
Wat loop je nu te zeiken? Dat artikel kwam niet uit de Story, maar het Haarlems Dagblad, een respectabele krant. En het bevatte nieuwe informatie over deze zaak, afkomstig van onderzoek uitgevoerd door journalisten van die krant.

Als deze zaak je niet interesseert, wat doe je hier dan? Ga je moeder lastigvallen en laat ons met rust.
pi_200918909
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 22:28 schreef -XOR- het volgende:

ATC-havisten die voetballen bij Olympia, betrokken zijn bij vechtpartijtjes op de Groest en met een groep naar Mallorca op vakantie gaan? Dat is echt geen upper class.
Precies. Maar dat wil bijna niemand accepteren. Upper Class jongeheertjes nemen geen mokro mee op vacantie, onmogelijk. De vader van Sanil B. heeft een patatkar waarmee hij ook bij het ATC staat. En woont in een sociale huurwoning. Een andere vader is een gemeente-ambtenaartje. En het gemiddelde inkomen van de Hilversummer is 30.000 euro. Terwijl dat landelijk 36.000 is. Hilversum is dus eerder een paupergat dan een villadorp. Maar de klassehaat mag niet gestoord worden door de waarheid. Ze komen uit het Gooi, dus het zijn rijkeluiszoontjes....
pi_200920512
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 09:36 schreef Kromo het volgende:

[..]
Precies. Maar dat wil bijna niemand accepteren. Upper Class jongeheertjes nemen geen mokro mee op vacantie, onmogelijk. De vader van Sanil B. heeft een patatkar waarmee hij ook bij het ATC staat. En woont in een sociale huurwoning. Een andere vader is een gemeente-ambtenaartje. En het gemiddelde inkomen van de Hilversummer is 30.000 euro. Terwijl dat landelijk 36.000 is. Hilversum is dus eerder een paupergat dan een villadorp. Maar de klassehaat mag niet gestoord worden door de waarheid. Ze komen uit het Gooi, dus het zijn rijkeluiszoontjes....
Waar komt die informatie vandaan ?
pi_200920892
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 12:22 schreef macca728 het volgende:

Waar komt die informatie vandaan ?
NRC o.a. Weekend 7 augustus pag. 4 & 5.

[ Bericht 43% gewijzigd door Kromo op 15-08-2021 13:06:36 ]
pi_200921421
Echte upper class is het sowieso niet, dat was meteen duidelijk. Die schoppen namelijk geen mensen dood.

Wel hebben deze heertjes blijkbaar voldoende geld om te verkwisten, dat is ook glashelder. Een villa huren op Mallorca, vluchten omboeken, advocaten inhuren. Een van die mannetjes werkt bij een olieboer, een vrouwtje geeft cursusjes over hoe je belangrijk kunt worden zonder dat je ergens verstand van hebt. Een derde verkoopt gefrituurde aardappelreepjes, enzovoorts.
  zondag 15 augustus 2021 @ 14:28:14 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200921961
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 13:38 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Echte upper class is het sowieso niet, dat was meteen duidelijk. Die schoppen namelijk geen mensen dood.
Wat een aanname weer, dat echte upper class dat niet doet...

Ook echte upper class is tot moord en doodslag in staat, ook op zo'n lafhartige manier, ze zijn er iig niets minder toe in staat dan mensen uit een andere klasse.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200922342
quote:
1s.gif Op zondag 15 augustus 2021 14:28 schreef Leandra het volgende:

Ook echte upper class is tot moord en doodslag in staat, ook op zo'n lafhartige manier, ze zijn er iig niets minder toe in staat dan mensen uit een andere klasse.
Iets zegt me dat je niet helemaal in staat bent om dat te beoordelen ... >:)
  zondag 15 augustus 2021 @ 15:13:34 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200922509
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 14:58 schreef Kromo het volgende:

[..]
Iets zegt me dat je niet helemaal in staat bent om dat te beoordelen ... >:)
In ieder geval niet minder dan ieder ander in dit topic, en de gebroeders Henny staan gewoon in het Blauwe Boekje.

Ook ontgroeningen die fout gingen kwamen al voor toen alleen de elite nog maar kon studeren.
Ze werden alleen wat vaker afgedaan als "ongelukje".
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 15 augustus 2021 @ 16:11:54 #270
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_200923224
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 21:29 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
De post die mijn claim bevestigde dat er al eerder in de media sprake was van uitlokken over en weer.
Dat zegt hij helemaal nergens, hij zegt letterlijk wat ik zeg en vraagt jou om te laten zien wat je beweert, wat je nog steeds niet hebt gedaan.
  zondag 15 augustus 2021 @ 16:15:57 #271
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_200923293
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 13:38 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

...
Ik ben opgegroeid tussen/naast de upper class en geloof me, dat zijn gewoon mensen. Ook hun pubertjes zijn bij vlagen hormonaal gestoord en doen stomme dingen. Misschien nog wel vaker, want de consequenties worden nog weleens onder het tapijt geveegd

Wat niet wil zeggen dat deze ventjes in Mallorca ook in die categorie vallen. Dat maakt ook niet uit, want van hoog tot laag is het patroon hetzelfde op advies van de raadsheren: altijd beweren dat de andere partij begon of op zijn minst een rol had plus een offensiefje in de media hoe aardig en veelbelovend de daders zijn.

Dat is geen complot, dat is gewoon hoe je je cliënt zo goed mogelijk verdedigt.
pi_200923416
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 15:13 schreef Leandra het volgende:

Ook ontgroeningen die fout gingen kwamen al voor toen alleen de elite nog maar kon studeren.
Ze werden alleen wat vaker afgedaan als "ongelukje".
Als je die ene dodelijk verlopen ontgroening bij Tres met moord vergelijkt, ben je sowieso af.

En waarom zouden de Henny's niet in hun stamreeks in het Blauwe Boekje moeten staan? Is dat klassejustitie of zo? Als je daar jaloers op bent, moet je je aanmelden met je genealogie. Elke familie kan er in komen. Als je maar betaalt.
  zondag 15 augustus 2021 @ 17:43:44 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200924581
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 16:24 schreef Kromo het volgende:

[..]
Als je die ene dodelijk verlopen ontgroening bij Tres met moord vergelijkt, ben je sowieso af.

En waarom zouden de Henny's niet in hun stamreeks in het Blauwe Boekje moeten staan? Is dat klassejustitie of zo? Als je daar jaloers op bent, moet je je aanmelden met je genealogie. Elke familie kan er in komen. Als je maar betaalt.
Eerst verwijt je me het niet te kunnen beoordelen en dan geef ik je een link naar een moordzaak van een stel pubers die wel in het Blauwe Boekje staan en dan ben ik jaloers?

Of je komt eens niet met dat soort rare verwijten en oordelen over andere users in dit topic, dan hoef je ook niet van dit soort nonsens te posten.

Denken dat de echte upper class dit niet zou kunnen doen en ook nog dat ik niet in een positie ben dat te kunnen beoordelen is iig fout op fout stapelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_200924719
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 17:43 schreef Leandra het volgende:

Eerst verwijt je me het niet te kunnen beoordelen en dan geef ik je een link naar een moordzaak van een stel pubers die wel in het Blauwe Boekje staan en dan ben ik jaloers?
Komt ze met een moord van 60 jaar en een fout gelopen ontgroening van 55 jaar geleden pffff......
pi_200924901
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 17:53 schreef Kromo het volgende:

[..]
Komt ze met een moord van 60 jaar en een fout gelopen ontgroening van 55 jaar geleden pffff......
Dus jij bent van mening dat mensen uit de upper class geen mensen kunnen doden ?
pi_200925239
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 18:04 schreef macca728 het volgende:

Dus jij bent van mening dat mensen uit de upper class geen mensen kunnen doden ?
Hoezo "dus"? Waaruit trek je die vreemde conclusie? Ik ga geen dingen ontkennen of bevestigen die ik niet beweerd kan hebben.
pi_200925268
Gewoon een troll weer. Back on topic.
pi_200925430
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 18:31 schreef macca728 het volgende:
Gewoon een troll weer. Back on topic.
Tja joh, ik laat me geen woorden in de mond leggen door iemand die de kennelijk de basis der logica niet beheerst. Er schijnt een boekje voor te bestaan "Logic for dummies".
pi_200925568
Mensen uit de upper class krijgen een normale opvoeding. Daardoor wordt een mentale stoornis bijtijds ontdekt en behandeld. Dat is hier duidelijk achterwege gebleven.
pi_200925624
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 18:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Mensen uit de upper class krijgen een normale opvoeding. Daardoor wordt een mentale stoornis bijtijds ontdekt en behandeld. Dat is hier duidelijk achterwege gebleven.
Zou prins Andrew een normale opvoeding gehad hebben, denk je?
pi_200932529
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 18:55 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Uiteraard. Heeft hij iemand doodgeschopt?
pi_200932561
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 09:23 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Uiteraard. Heeft hij iemand doodgeschopt?
Hij heeft waarschijnlijk vieze dingen gedaan met minderjarige meisjes. Wellicht vind je dat wel normaal gedrag voor mensen uit de upper class, dat past binnen een normale opvoeding.
pi_200932593
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 09:25 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Hij heeft waarschijnlijk vieze dingen gedaan met minderjarige meisjes. Wellicht vind je dat wel normaal gedrag voor mensen uit de upper class, dat past binnen een normale opvoeding.
Vieze dingen? Dat was toch gewoon een hoertje dat hem werd aangeboden? Een hoertje van 17, maar hoe kon hij dat weten.
  maandag 16 augustus 2021 @ 09:28:44 #284
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_200932614
Overigens vind ik niet dat je zo absoluut kunt stellen dat een geweldsdelict als deze per definitie het gevolg is van een slechte opvoeding.

Dat is wel erg kort door de bocht.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_200932667
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 09:28 schreef Drekkoning het volgende:
Overigens vind ik niet dat je zo absoluut kunt stellen dat een geweldsdelict als deze per definitie het gevolg is van een slechte opvoeding.

Dat is wel erg kort door de bocht.
Eens. Dat stel ik ook niet.
  maandag 16 augustus 2021 @ 11:49:14 #286
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_200934501
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 18:55 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Tuurlijk niet. Denk je nu echt dat mensen in dat soort omgevingen een normale opvoeding hebben gekregen?
Vind ik vrij naïef eigenlijk.

Het is ook onmogelijk om een kind normaal op te voeden als de hele wereld toe kijkt. Waar normale mensen hun kinderen opvoeden door ze gecontroleerd fouten te laten maken (lees, iemand doodschoppen valt daar niet onder), is dat gewoon iets waar je in een koninklijk huis niet snel mee weg komt. Hence het nazi uniform akkefietje van Harry.
pi_200934994
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 09:27 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Vieze dingen? Dat was toch gewoon een hoertje dat hem werd aangeboden? Een hoertje van 17, maar hoe kon hij dat weten.
Aha, dus even samengevat: jij bent iemand die vindt dat een man er eigenlijk niks aan kan doen als-ie met een minderjarig meisje in bed belandt, maar die ondertussen ook vindt dat kopschoppers geen normale opvoeding hebben genoten.

Ik vraag me nu wel af wat jij zelf dan voor opvoeding hebt gehad.
pi_200935037
quote:
1s.gif Op maandag 16 augustus 2021 11:49 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Tuurlijk niet. Denk je nu echt dat mensen in dat soort omgevingen een normale opvoeding hebben gekregen?
Vind ik vrij naïef eigenlijk.

Het is ook onmogelijk om een kind normaal op te voeden als de hele wereld toe kijkt. Waar normale mensen hun kinderen opvoeden door ze gecontroleerd fouten te laten maken (lees, iemand doodschoppen valt daar niet onder), is dat gewoon iets waar je in een koninklijk huis niet snel mee weg komt. Hence het nazi uniform akkefietje van Harry.
Uiteraard. Het was geformuleerd als vraag, maar vooral als een retorische. Om richting Sjoukje duidelijk te maken dat het helemaal niet zo vanzelfsprekend is dat 'upper class' mensen een normale opvoeding krijgen.
  maandag 16 augustus 2021 @ 12:30:48 #289
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_200935115
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 18:51 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Hoe vaak is de dader in een moordzaak (of andere zaken) nu net iemand waar de omgeving dat juist niet van zou verwachten? Dat zgn nette, eerlijk, zorgzame figuur?
pi_200935363
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:23 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Aha, dus even samengevat: jij bent iemand die vindt dat een man er eigenlijk niks aan kan doen als-ie met een minderjarig meisje in bed belandt, maar die ondertussen ook vindt dat kopschoppers geen normale opvoeding hebben genoten.

Ik vraag me nu wel af wat jij zelf dan voor opvoeding hebt gehad.
Minderjarig, minderjarig.

De leeftijdsgrens van 18 is arbitrair. Zelf ben ik, ik geef dat ronduit toe, ook wel eens in bed beland met een minderjarig meisje. Vaak zelfs. Wij waren gek op elkaar, hoewel ik zelf al meerderjarig was. De aantrekkingskracht en wederzijdse liefde was zo sterk dat we zelfs in het huwelijk zijn getreden en samen vier kinderen hebben gekregen.

Het geval van Andrew was anders, uiteraard, maar dat meisje van 17 bood zichzelf aan en werd daar ook voor betaald, naar ik heb begrepen uit de media. En 20 jaar later wil ze er nogmaals voor worden betaald door nu aan te wenden dat het allemaal niet vrijwillig geweest zou zijn. Onzin natuurlijk.

Ik praat dat allemaal niet goed. Zelf ben ik nooit bij een hoer geweest, bah. En van die zogenaamde koningshuizen moet ik helemaal niets hebben. Van prins Bernhard is trouwens ook algemeen bekend dat hij op soortgelijke wijze als bij Andrew regelmatig jonge meisjes beklom, of ze nu 16, 17 of 18 waren. Daar zijn ook minimaal twee buitenechtelijke kinderen uit voortgekomen.
pi_200935384
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 12:30 schreef the-eye het volgende:

[..]
Hoe vaak is de dader in een moordzaak (of andere zaken) nu net iemand waar de omgeving dat juist niet van zou verwachten? Dat zgn nette, eerlijk, zorgzame figuur?
Jawel, dat komt geregeld voor natuurlijk.

Maar een onbekende als een beest op de grond doodtrappen is toch andere koek.
pi_200941234
quote:
OM denkt drie hoofdverdachten Mallorca te pakken te hebben, Mees T. (18) langer vast

De 18-jarige jongeman uit Hilversum die vrijdag als derde verdachte werd aangehouden in het onderzoek naar de dood van Carlo Heuvelman op Mallorca, blijft langer vastzitten. De rechter-commissaris oordeelde vandaag dat de verdenking stevig genoeg is om hem in elk geval veertien dagen langer vast te houden. Sanil B. (19) en Hein B. (18) zitten ook nog altijd achter slot en grendel.

Justitie denkt de drie mannen te pakken te hebben die ervan verdacht worden de fatale schoppen aan Carlo te hebben uitgedeeld.

Mees T.
De derde verdachte, Mees T, wordt verdacht van medeplegen van doodslag, poging doodslag en openlijk geweld op Mallorca. De jongen zou betrokken zijn geweest bij het geweld in een horecagelegenheid in de badplaats El Arenal op Mallorca en bij het geweld op de boulevard. Daarbij raakte de 27-jarige Carlo uit Waddinxveen zwaargewond. Hij overleed later aan zijn verwondingen. Ook andere slachtoffers raakten gewond.

De rechtbank zal na een volgend verzoek van justitie binnen 14 dagen opnieuw een beslissing nemen over het voorarrest van de Hilversummer. Die beslissing wordt genomen door de raadkamer van de rechtbank. De raadkamer kan het voorarrest met maximaal 90 dagen verlengen.

Na die periode vindt in de regel de eerste openbare zitting plaats. De twee verdachten die eerder zijn aangehouden, Sanil B. (19) en Hein B. (18), moeten donderdag op de raadkamer van de rechtbank verschijnen. Ook zij worden verdacht van het medeplegen van doodslag op Carlo en het medeplegen van poging tot doodslag op een andere man. De 19-jarige man wordt daarnaast ook verdacht van poging tot doodslag op nog een ander slachtoffer in de horecagelegenheid.

De zittingen van de rechter-commissaris en de raadkamer zijn achter gesloten deuren.

Ruzie glas drinken
In het onderzoek naar het drama hebben inmiddels dertien getuigen een verklaring afgelegd of zullen dat binnenkort doen. Eén van hen heeft tegen justitie verteld dat een ruzie over een omgestoten bierglas de mogelijke aanleiding voor het drama is geweest. ,,Op het politiebureau in Hilversum vertelden ze dat mijn verklaring redelijk overeenkwam met wat ze op de camerabeelden hebben gezien", vertelde de ooggetuige afgelopen weekend tegen deze site.

Het Openbaar Ministerie wil vanwege het lopende onderzoek niet op de inhoud van de verklaring ingaan. Ze verwacht wel dat er nog nieuwe aanhoudingen volgen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)anger-vast~a1cca566/
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_200963031
quote:
Het Openbaar Ministerie wil vanwege het lopende onderzoek niet op de inhoud van de verklaring ingaan. Ze (sic) verwacht wel dat er nog nieuwe aanhoudingen volgen.
Nieuwe aanhoudingen.... maar wannéér mag Joost weten.

Ze (sic) zal het druk hebben.
pi_200963175
Benieuwd naar morgen of Hein en Sanil langer vast blijven zitten of niet.
  woensdag 18 augustus 2021 @ 11:15:51 #295
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_200963297
Uitlevering aan Spanje.
pi_200965684
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 11:08 schreef mascara-klodder het volgende:
Benieuwd naar morgen of Hein en Sanil langer vast blijven zitten of niet.
Dat verwacht ik wel. Beiden worden verdacht van doodslag en poging tot doodslag. Dat is net iets anders dan hun normale hobby, het in elkaar slaan van willeurige personen.
pi_200965729
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 11:15 schreef RamboDirk het volgende:
Uitlevering aan Spanje.
Vermoedelijk niet. Tenzij alsnog blijkt dat ze ook een Spanjaard hebben gekopschopt, maar daar zijn geen aanwijzingen voor.

Dat lijkt geen toeval. Ze hebben hun kwetsbare Nederlandse slachtoffers met zorg uitgekozen. Hadden ze een Spanjaard, Engelsman of Duitser gepakt, dan waren ze meteen zelf in elkaar gebeukt of alsnog door de Spaanse politie in de kerkers gegooid.
pi_200981798
quote:
Nu al dertig getuigenverklaringen over schoppartijen op Mallorca, ook nieuwe beelden binnen

Het aantal getuigenverklaringen van de zware geweldsincidenten half juli op Mallorca groeit hard.
Het Openbaar Ministerie heeft inmiddels dertig verklaringen binnen van mensen die getuige waren van de schoppartijen die één man het leven hebben gekost: de 27-jarige Carlo Heuvelman uit Waddinxveen.

Dat laat het OM Midden Nederland weten. ,,Er komen heel veel getuigen binnen, sommige zoeken we ook actief op omdat we dan horen dat ze er ook bij waren, en we krijgen ook nog steeds nieuwe beelden,” zegt Mary Hallenbeek van het OM. ,,Het is een enorme puzzel.” Er komen volgens justitie óók beelden binnen uit een café, vermoedelijk de plek waar de aanleiding tot de schoppartijen ligt.

Meerdere jonge mannen uit een groep van dertien Nederlandse vakantiegangers gingen in de vroege uren van 14 juli voorbijgangers te lijf aan het strand en vielen ook een groepje van vijf landgenoten aan. Het slachtoffer uit Waddinxveen werd tegen het hoofd geschopt. Hij overleed op zondag 18 juli aan zijn verwondingen. Volgens de Spaanse politie op Mallorca viel de groep zomaar toeristen aan. Volgens enkele getuigen waren kleine onbenullige ruzies in een café de kiem voor de schoppartijen op de boulevard. De groep van dertien jongeren uit Hilversum en Bussum vertrok een dag later halsoverkop naar Nederland.

Justitie in Spanje droeg het onderzoek al snel over aan Nederland. Het OM richtte zich in eerste instantie op de verdachten van het doodschoppen van Carlo. Tot nu toe werden daarvoor drie mensen opgepakt: Sanil B. (19), Hein B. (18) en Mees T. (18). Alle drie zitten vast.

Maar de andere jongeren zijn nog lang niet uit beeld. Justitie gaat uit van twee grote incidenten met meerdere slachtoffers. Naast de fatale mishandeling van Carlo Heuvelman raakten ook enkele mensen gewond door de schoppartijen.

Doodslag
Vandaag staan de twee verdachten die als eerste zijn aangehouden bij de raadkamer van de rechtbank Midden-Nederland. Zij worden verdacht van het medeplegen van doodslag, medeplegen poging doodslag en openlijk geweld. De rechter zal eind van de dag beslissen of de twee verdachten, de 18-jarige Hein B. en de 19-jarige Sanil B., langer vast moeten blijven.

Het aantal aangiftes is onveranderd: negen. Die negen aangevers hebben ook verklaringen afgelegd. De verwachting is dat er de komende tijd nieuwe aanhoudingen zullen worden verricht.
https://www.ad.nl/binnenl(...)den-binnen~a811cb24/
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_200981872
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 13:39 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Dat lijkt geen toeval. Ze hebben hun kwetsbare Nederlandse slachtoffers met zorg uitgekozen.
Bedoel je: kwetsbaar want Nederlander? Of kwetsbaar want de dode was een vrij iele, blonde jongen?
  donderdag 19 augustus 2021 @ 14:23:26 #300
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_200981959
OM lijkt goed door te pakken nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')