Was dat überhaupt enigsinds verwacht? Bij 4x400 werd nog voorzichtig gehoopt op brons. Op marathon had ik iig niks zien aankomen of gehoordquote:
zo slecht was het allemaal niet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Zeer goede spelen na het slechte begin![]()
Omdat niemand bij de NOS, behalve de commentator, dat kijkt en het dus niet hypet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Was dat überhaupt enigsinds verwacht? Bij 4x400 werd nog voorzichtig gehoopt op brons. Op marathon had ik iig niks zien aankomen of gehoord
Werd in 2016 11de en was wel verwacht dat hij zich zou verbeteren, maar dan maximaal plek 6/7 ofzo. Maar er vielen er heel veel af onderweg en was zelf enorm sterk uiteraardquote:Op zondag 8 augustus 2021 02:13 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Was dat überhaupt enigsinds verwacht? Bij 4x400 werd nog voorzichtig gehoopt op brons. Op marathon had ik iig niks zien aankomen of gehoord
Nu nog 2 medailles bij het baanwielrennen pakken.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
"Het houdt niet op"
Nu wel. HET IS KLAAR.
Ja, toen die Keniaan versnelde, volgens mij, maar dat doe je ook enkel als je zelf voelt dat die Keniaan alles geeft en jij nog wat over hebt.quote:Op zondag 8 augustus 2021 02:13 schreef skysherrif het volgende:
Dat gebaar van meekomen maakte hij trouwens al een kilometer of 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |