abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 augustus 2021 @ 08:50:18 #126
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_200824470
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 07:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Veruit? Dat vind ik toch wel meevallen. Vooral achterin lijken we een stuk zwakker dan voorgaande jaren.
Welnee, Ajax heeft altijd even nodig om op gang te komen in het begin van het seizoen. En omdat tactisch nog niet alles denderend staat en omdat spelers nog niet helemaal fit zijn liggen er al sneller gaten op het veld waardoor het lijkt of de verdediging er niks van bakt.
Oh.
pi_200824599
quote:

[..]

Veruit? Dat vind ik toch wel meevallen. Vooral achterin lijken we een stuk zwakker dan voorgaande jaren.
Daar is letterlijk nog niemand vertrokken in vergelijking met vorig jaar, het heeft gewoon met ritme en fitheid te maken van de late instromers dat de verdedigende afspraken nog niet kloppen, da's elk jaar zo geweest. Alleen heb je nu de pech dat je een Madueke in bloedvorm tegen kwam, voor de rest vond ik PSV namelijk nauwelijks gevaarlijk.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200825245
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 08:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Daar is letterlijk nog niemand vertrokken in vergelijking met vorig jaar, het heeft gewoon met ritme en fitheid te maken van de late instromers dat de verdedigende afspraken nog niet kloppen, da's elk jaar zo geweest. Alleen heb je nu de pech dat je een Madueke in bloedvorm tegen kwam, voor de rest vond ik PSV namelijk nauwelijks gevaarlijk.
Madueke had ff een goed dagje, dat zou zo maar een eendagsvliegje kunnen zijn. Wordt nu al de hemel in geprezen na 1 goede wedstijd. :)

Ik zie dat niet zo'n vaart lopen met dergelijke spelers. Gotze zie ik dit jaar wel nog het verschil maken voor hun
  maandag 9 augustus 2021 @ 09:56:52 #129
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200825372
voor de liefhebbers

twitter
pi_200825713
quote:
19s.gif Op maandag 9 augustus 2021 07:53 schreef manny het volgende:

[..]

Nu kunt u dat verhaaltje elk jaar volhouden en dan komt er vanzelf een seizoen waarin u kunt zeggen: zie je wel, ik wist het al. Nou: Fantastisch.
De ploeg met de beste selectie wordt niet altijd kampioen, zo is het afgelopen seizoen gebleken.

quote:
Terzake: niemand zal hier ontkennen dat het er naar uitziet dat de verschillen dit jaar kleiner zijn geworden met onze vrinden uit Ehv, doordat ze de zaakjes beter voor elkaar hebben.
Of iemand dat ontkent weet ik niet, maar er vanuit gaande dat dit jouw mening is, vind jij het prima dat ze bij PSV de zaken beter voor elkaar hebben? Want dit is in feite de basis van het probleem dat ik steeds probeer duidelijk te maken. PSV heeft de zaken inderdaad beter voor elkaar en hier wuift iedereen het weg met: ach we worden toch wel kampioen.

Verder is het financiële verschil tussen Ajax en PSV alleen maar groter geworden, dus dan mag je hopen dat we dit seizoen eindelijk een selectie hebben die beter is dan die van PSV, maar dat is wederom niet het geval. Dat mag je Overmars en Ten Hag zwaar aanrekenen en is vrij schandalig te noemen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_200825724
quote:

[..]

Jij vond Martinez toch een wereldverdediger? Of begin je nu ook eindelijk in te zien dat die jongen er weinig van kan?
  maandag 9 augustus 2021 @ 10:30:54 #132
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_200825806
Ik wist niet dat Mike&Valentijn een account delen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_200825918
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 09:56 schreef Tarado het volgende:
voor de liefhebbers

[ twitter ]
Uit de statistieken (xG) blijkt dus gewoon dat Ajax verdiende om te winnen. De efficiëntie van de passmaps zeggen me niet zoveel: Ajax moest opbouwen en PSV loerde op de counter... dat zorgt automatisch voor een betere efficiëntie van de counterende ploeg (mits ze niet slecht spelen wat PSV niet deed).
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_200826188
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 10:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Uit de statistieken (xG) blijkt dus gewoon dat Ajax verdiende om te winnen. De efficiëntie van de passmaps zeggen me niet zoveel: Ajax moest opbouwen en PSV loerde op de counter... dat zorgt automatisch voor een betere efficiëntie van de counterende ploeg (mits ze niet slecht spelen wat PSV niet deed).
90% van de ploegen die dit seizoen tegen Ajax zullen spelen, zullen massaal verdedigen met 9 man op de eigen helft en voortdurend loeren op de counter. Als Ajax daar niet mee om kan gaan moet ze goed naar zichzelf kijken. Als de verdediging te traag is in de omschakeling, dan moeten er verdedigers worden aangekocht met meer snelheid, inzicht en duelkracht.
pi_200826191
Nog maar eens de samenvatting gekeken, wat een ongelooflijke zoutzak is die Berghuis zeg :')

Nadat hij de bal ingeleverd had bij PSV sjokt hij een beetje traag richting eigen goal, in plaats van dat hij met vuur in zijn ogen zijn fout wilt goedmaken _O- _O- _O-
pi_200826208
quote:
99s.gif Op maandag 9 augustus 2021 10:59 schreef Gutanoth het volgende:
Nog maar eens de samenvatting gekeken, wat een ongelooflijke zoutzak is die Berghuis zeg :')

Nadat hij de bal ingeleverd had bij PSV sjokt hij een beetje traag richting eigen goal, in plaats van dat hij met vuur in zijn ogen zijn fout wilt goedmaken _O- _O- _O-
De wil om te winnen ontbrak bij veel spelers, van Berghuis weten we trouwens dat als het niet loopt, we niet op hem hoeven te rekenen. Maar goed, zo een speler voor 5.5 miljoen euro is natuurlijk geen geld, tegen de kleinere clubs zal hij wel zijn waarde bewijzen.
  maandag 9 augustus 2021 @ 11:02:42 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200826231
quote:

[..]

verdiende om te winnen vind ik wat overdreven want uiteindelijk gaat voetbal om het maken van goals maar beter veldspel kan je hier wel uit opmaken.
pi_200826238
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 11:00 schreef Shreyas het volgende:

[..]

De wil om te winnen ontbrak bij veel spelers, van Berghuis weten we trouwens dat als het niet loopt, we niet op hem hoeven te rekenen. Maar goed, zo een speler voor 5.5 miljoen euro is natuurlijk geen geld, tegen de kleinere clubs zal hij wel zijn waarde bewijzen.
Prima dat je de wil om te winnen mist (niet écht prima, maar soit) maar als ik zo'n ziekenhuisbal had gespeeld en daarna met zo'n nonchalance een beetje mee sjokte, had mijn trainer na de wedstrijd mijn schoenen afgepakt en moest ik op blote voeten naar huis lopen.
  maandag 9 augustus 2021 @ 11:04:26 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200826247
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 10:58 schreef Shreyas het volgende:
Als de verdediging te traag is in de omschakeling, dan moeten er verdedigers worden aangekocht met meer snelheid, inzicht en duelkracht.
toont maar weer aan dat je er niet zoveel van begrijpt al doe je wel alsof
pi_200826282
quote:
99s.gif Op maandag 9 augustus 2021 11:03 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Prima dat je de wil om te winnen mist (niet écht prima, maar soit) maar als ik zo'n ziekenhuisbal had gespeeld en daarna met zo'n nonchalance een beetje mee sjokte, had mijn trainer na de wedstrijd mijn schoenen afgepakt en moest ik op blote voeten naar huis lopen.
Als Anthony terug is, dan is Berghuis wellicht toch geen basisspeler.
  FOK!fotograaf maandag 9 augustus 2021 @ 11:11:41 #141
364681 over_hedge
pi_200826337
Het doelpunt wat werd afgekeurd was wel echt een mooi doelpunt. Heb je weinig aan maar toch
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 9 augustus 2021 @ 11:14:56 #142
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_200826383
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 10:58 schreef Shreyas het volgende:

[..]

90% van de ploegen die dit seizoen tegen Ajax zullen spelen, zullen massaal verdedigen met 9 man op de eigen helft en voortdurend loeren op de counter. Als Ajax daar niet mee om kan gaan moet ze goed naar zichzelf kijken. Als de verdediging te traag is in de omschakeling, dan moeten er verdedigers worden aangekocht met meer snelheid, inzicht en duelkracht.
en dit was de voorbije seizoenen anders?
  Trouwste user 2022 maandag 9 augustus 2021 @ 11:16:59 #143
7889 tong80
Spleenheup
pi_200826405
Ik hou deze tt in the pocket.

Wat zal jij hard neer vallen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_200826499
quote:

[..]

xG zegt natuurlijk niks als je tegen een verdedigende ploeg speelt die wil counteren. De verdediging had Madueke gewoon niet 2 keer lekker laten lopen. 2x fout, 2x goals.

Sowieso zou het goed zijn als Ajax een goede CV had die de boel scherp houdt en vertrouwens geeft. Een routinier die in een grote league in de verdediging heeft gespeeld zou Ajax echt veel helpen. Heb vaak het idee dat spelers gewoon niet op hun plek staan en niemand daar wat van zegt achterin. Tadic loopt wel constant te lullen tegen die jongens voorin (en soms achterin).
  Forum Admin maandag 9 augustus 2021 @ 11:25:08 #145
35723 crew  GGMM
pi_200826520
quote:
it de statistieken (xG) blijkt dus gewoon dat Ajax verdiende om te winnen
Oke Frank de Boer
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 9 augustus 2021 @ 11:25:12 #146
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_200826524
quote:

[..]

Gelukkig heeft het gros van de voetbalkijkers 2 ogen gekregen om een wedstrijd te kunnen en zelf een mening te vormen.
Maarre “gewoon”?
Ajax heeft gewoon met 4-0 verloren.
pi_200826580
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 10:24 schreef Shreyas het volgende:

[..]

De ploeg met de beste selectie wordt niet altijd kampioen, zo is het afgelopen seizoen gebleken.
[..]

Of iemand dat ontkent weet ik niet, maar er vanuit gaande dat dit jouw mening is, vind jij het prima dat ze bij PSV de zaken beter voor elkaar hebben? Want dit is in feite de basis van het probleem dat ik steeds probeer duidelijk te maken. PSV heeft de zaken inderdaad beter voor elkaar en hier wuift iedereen het weg met: ach we worden toch wel kampioen.

Verder is het financiële verschil tussen Ajax en PSV alleen maar groter geworden, dus dan mag je hopen dat we dit seizoen eindelijk een selectie hebben die beter is dan die van PSV, maar dat is wederom niet het geval. Dat mag je Overmars en Ten Hag zwaar aanrekenen en is vrij schandalig te noemen.
Het lijkt me zwaar vermoeiend zo negatief in het leven te staan.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_200826599
quote:
1s.gif Op maandag 9 augustus 2021 11:25 schreef tja77 het volgende:

[..]

Gelukkig heeft het gros van de voetbalkijkers 2 ogen gekregen om een wedstrijd te kunnen en zelf een mening te vormen.
Maarre “gewoon”?
Ajax heeft gewoon met 4-0 verloren.
Mijn reactie was een klein beetje trollend :P . Natuurlijk heeft PSV verdiend gewonnen. Maar de statistieken tonen aan waarom de meeste Ajacieden die de wedstrijd gezien hebben niet in paniek zijn en niet ondersteboven zijn van dit verlies. De analisten bij ESPN en Oranjezomer ook niet. Omdat de uitslag een enorm vertekend beeld geeft.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_200826613
quote:
10s.gif Op maandag 9 augustus 2021 11:14 schreef peaceman het volgende:

[..]

en dit was de voorbije seizoenen anders?
Veel eredivisie clubs hebben een minder goede aanval dan PSV, maar ook vorig seizoen was het vaak gatenkaas achterin. Alleen ja, als je zelf de bal hebt dan kan de tegenstander niet scoren en als je één keer meer scoort dan je tegenstander win je ook. Neemt niet weg dat ook vorig seizoen we zeer matige verdediging hadden die alleen maar minder is geworden.
  maandag 9 augustus 2021 @ 11:32:37 #150
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200826626
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 11:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Mijn reactie was een klein beetje trollend :P . Natuurlijk heeft PSV verdiend gewonnen. Maar de statistieken tonen aan waarom de meeste Ajacieden die de wedstrijd gezien hebben niet in paniek zijn en niet ondersteboven zijn van dit verlies. De analisten bij ESPN en Oranjezomer ook niet. Omdat de uitslag een enorm vertekend beeld geeft.
en als we PSV een prijs gunnen is het deze wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')