Andersom gebeurt hier nog veel vaker, als Ajax volgende week met drie goals verschil wint van NEC dan roept iedereen wel weer dat het kampioenschap binnen isquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Op basis van één redelijk geflatteerde nederlaag concluderen dat PSV de beste papieren heeft voor de landstitel en dat de selectie van Ajax niet goed genoeg is, is gewoon wat simplistisch. Beetje niveau niet-voetbalvolgers (meestal van het vrouwelijke geslacht) die na een goede wedstrijd van Oranje gillen dat we wel even wereldkampioen worden.
En dat terwijl jij nooit overdrijft..quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Andersom gebeurt hier nog veel vaker, als Ajax volgende week met drie goals verschil wint van NEC dan roept iedereen wel weer dat het kampioenschap binnen is
De hele frontlinie van PSV (Madueke, Zahavi, Gakpo) is beter dan die van Ajax. Götze is de beste speler van de eredivisie. Van Ginkel is beter dan Gravenberch, vooral meer ervaring.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Noem voor de beeldvorming gerust wat namen ..
Rensch en Schuurs zijn zeer zeker prima reserve spelers.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want Klaiber, Rensch, Magallan, Ekkelenkamp en Schuurs zijn goede reservespelers?
Weer gelachen. Opnieuw dank.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De hele frontlinie van PSV (Madueke, Zahavi, Gakpo) is beter dan die van Ajax. Götze is de beste speler van de eredivisie. Van Ginkel is beter dan Gravenberch, vooral meer ervaring.
Rensch is natuurlijk een talent die je nog niet moet afschrijven, maar je kan er ook niet veel van verwachten. Het is een speler die je inbrengt als je 3-0 voorstaat.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Rensch en Schuurs zijn zeer zeker prima reserve spelers.
Dit had mijn post kunnen zijnquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:23 schreef dimmak het volgende:
Was wel lekker om terug te zijn in het stadion, maar wat een wanvertoning zeg.
Ongekend zoveel domheid in een post. We zijn geen City die 3 volwaardige teams kunnen opstellen. In de Eredivisie is er geen enkel team die verdedigers van het niveau Rensch en Schuurs op de bank heeft.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rensch is natuurlijk een talent die je nog niet moet afschrijven, maar je kan er ook niet veel van verwachten. Het is een speler die je inbrengt als je 3-0 voorstaat.
Schuurs heeft kansen zat gehad en het mag duidelijk zijn dat hij het gewoon niet heeft. Te weinig kwaliteit om een betrouwbare solide centrale verdediger te zijn. Ondanks zijn lengte wordt hij vaak fysiek afgetroefd, verliest vaak kopduels door slechte timing, maakt te vaak inschattingsfouten en qua opbouw is hij veel te onzeker.
Dat je bij een jongen van net 18 al begint over ‘nog niet moet afschrijven’ geeft maar waar in hoe goed je bent in onzin verhaaltjes.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rensch is natuurlijk een talent die je nog niet moet afschrijven, maar je kan er ook niet veel van verwachten. Het is een speler die je inbrengt als je 3-0 voorstaat.
Daar ben ik het niet mee eens, en dit zijn namen van PSV. Ik had het over namen waarvan jij vindt dat Ajax die zou moeten halen ter vervangingen van de spelers die jij eerder als ongeschikt had bestempeld ..quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De hele frontlinie van PSV (Madueke, Zahavi, Gakpo) is beter dan die van Ajax. Götze is de beste speler van de eredivisie. Van Ginkel is beter dan Gravenberch, vooral meer ervaring.
Vermoeionde rubriek.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zullen we de begeleiding van user Shreyas overlaten aan zijn verzorgers in zijn instelling? Dan kunnen we overgaan tot de orde van de dag
Ik heb geen idee welke spelers er momenteel beschikbaar zijn en haalbaar zijn, maar daar ben ik ook niet voor aangesteld. Het enige wat ik zie is dat er in de selectie een aantal spelers zijn die Ajax onwaardig zijn qua niveau. Daarmee word je geen kampioen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, en dit zijn namen van PSV. Ik had het over namen waarvan jij vindt dat Ajax die zou moeten halen ter vervangingen van de spelers die jij eerder als ongeschikt had bestempeld ..
quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zullen we de begeleiding van user Shreyas overlaten aan zijn verzorgers in zijn instelling? Dan kunnen we overgaan tot de orde van de dag
Want iedereen die hier een iets andere mening heeft is ineens vermoeiend? Het zou wat zijn op dit forum als iedereen spontaan over alles hetzelfde zou denken.quote:
Vorig seizoen 18 punten voorsprong en we zijn niemand kwijt geraakt dus wat lul je.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welke spelers er momenteel beschikbaar zijn en haalbaar zijn, maar daar ben ik ook niet voor aangesteld. Het enige wat ik zie is dat er in de selectie een aantal spelers zijn die Ajax onwaardig zijn qua niveau. Daarmee word je geen kampioen.
16 maar dat is nog veelquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vorig seizoen 18 punten voorsprong en we zijn niemand kwijt geraakt dus wat lul je.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Te goed nog wel, nu al? Nou, daar kunnen we dit jaar dus minstens 25 goals en 15 assists van verwachten.
Waarom denk je dat ik dit uitgerekend hier post.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En Ajacieden altijd maar verwijten jonge spelers te hypen.
die wissels vond ik wel echt kenmerkend. Ekkelenkamp en danilo is echt pure armoedequote:Op zondag 8 augustus 2021 12:10 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Matig middenveld, PSV met wedstrijdritme, vroege rode kaart en zeer slechte wissels. That’s it, geen man overboord.
Bizarste vond ik het spandoek voor Etous btw😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |