SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op wat ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:05 schreef UitStraling het volgende:
Ben aan het huiskamerdansen nu [ link | afbeelding ]
*boksquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:04 schreef IJsdraakje het volgende: [..] Ja, woehoe, ik had er Latijn bij.
![]()
Cheez Wizz?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wizz in my pants was ook wel een goede TT geweest.
Minder gym, wiskunde en handvaardigheid.quote:
Dat zal lekker ruikenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Whieeep Air![]()
"Lust u nog een glaasje caviapis?"
+1quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah, ik wist niet dat Wizz Hongaars was.
Today I learned.
Ik heb nu van dat geurpoeder met bacteriën (of zo), werkt best goed.quote:
Hahaha ok...snap je smileykeuze erbijquote:
Ik dacht dat ze daar vast dood aan zouden gaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu van dat geurpoeder met bacteriën (of zo), werkt best goed.
Ik vond Ryan Air al heel uitdagend, maar dat was zelfs beter dan Transvertragia.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
+1
Op zich is het wel een goede match met de landen waar ze voor zover ik weet op vliegen.
Hier leven ze nogquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar vast dood aan zouden gaan.
Prima maatschappij hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah, ik wist niet dat Wizz Hongaars was.
Today I learned.
Ik hou het bij easyJet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond Ryan Air al heel uitdagend, maar dat was zelfs beter dan Transvertragia.
Is dat van dat spul wat ik daarstraks vond op BOL?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu van dat geurpoeder met bacteriën (of zo), werkt best goed.
Wij weten toch niet op wat voor vreemds jij zoektquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat van dat spul wat ik daarstraks vond op BOL?
Goed om te horenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima maatschappij hoor.![]()
@:liesje1979 zal dit bevestigen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
+1
Op zich is het wel een goede match met de landen waar ze voor zover ik weet op vliegen.
De prijzen zijn er ook naar. Maar ik vond het altijd wel ok omdat ik toch voorin of bij de nooduitgang zit.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond Ryan Air al heel uitdagend, maar dat was zelfs beter dan Transvertragia.
Easy jet is ook zwaar kutquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KLM vind ik ook wel fijn, mijn portemonnee wat minderquote:
Volgens mij heb ik nog een vliegverbod bij Wizzairquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima maatschappij hoor.![]()
@:liesje1979 zal dit bevestigen.
Paar keer op Londen city gevlogen. Wat een verademing. Het is het geld bijna waard.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KLM vind ik ook wel fijn, mijn portemonnee wat minder
Qua regio. Albanië, ditdat.quote:
Wat heb je nou weer uitgespookt?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog een vliegverbod bij Wizzair
Ik ren nooit voor een bus of trein, komt er nog wel 1quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Domste loopje is wel dat iemand naar een bus/trein rent maar hem ziet wegrijden.
Ik verwacht van nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat van dat spul wat ik daarstraks vond op BOL?
Alles beter als naar dat toeristenvliegveld daar op 45 uur boven Londen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paar keer op Londen city gevlogen. Wat een verademing. Het is het geld bijna waard.
Ja 's nachts niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ren nooit voor een bus of trein, komt er nog wel 1
Ja, wat ik absoluut niet wil is verspreid in een vliegtuig zitten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De prijzen zijn er ook naar. Maar ik vond het altijd wel ok omdat ik toch voorin of bij de nooduitgang zit.
Gatwick?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles beter als naar dat toeristenvliegveld daar op 45 uur boven Londen.
Gewoon plaatsen reserveren, dan gebeurt dat niet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat ik absoluut niet wil is verspreid in een vliegtuig zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |