SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op wat ?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:05 schreef UitStraling het volgende:
Ben aan het huiskamerdansen nu [ link | afbeelding ]
*boksquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:04 schreef IJsdraakje het volgende: [..] Ja, woehoe, ik had er Latijn bij.
![]()
Cheez Wizz?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wizz in my pants was ook wel een goede TT geweest.
Minder gym, wiskunde en handvaardigheid.quote:
Dat zal lekker ruikenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Whieeep Air![]()
"Lust u nog een glaasje caviapis?"
+1quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah, ik wist niet dat Wizz Hongaars was.
Today I learned.
Ik heb nu van dat geurpoeder met bacteriën (of zo), werkt best goed.quote:
Hahaha ok...snap je smileykeuze erbijquote:
Ik dacht dat ze daar vast dood aan zouden gaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nu van dat geurpoeder met bacteriën (of zo), werkt best goed.
Ik vond Ryan Air al heel uitdagend, maar dat was zelfs beter dan Transvertragia.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
+1
Op zich is het wel een goede match met de landen waar ze voor zover ik weet op vliegen.
Hier leven ze nogquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar vast dood aan zouden gaan.
Prima maatschappij hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah, ik wist niet dat Wizz Hongaars was.
Today I learned.
Ik hou het bij easyJet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond Ryan Air al heel uitdagend, maar dat was zelfs beter dan Transvertragia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |