Allebei verzieken ze het topic, dus anyway u win.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:11 schreef Isdatzo het volgende:
Er is een verschil tussen af en toe een beetje prikken en anderen voor rotte vis uitmaken.
Ik wacht op jou. Ik heb mijn bewijs al gevonden. Post het pas als ik jouw cijfers zie.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ga je ons nog vertellen hoe je daar precies bij komt?
Vraag es mensen rond je ... bijna niemand spreekt nog over de ziektequote:Op maandag 9 augustus 2021 17:13 schreef Isdatzo het volgende:
Ga je ons nog vertellen hoe je daar precies bij komt?
Waarom? Jij was de eerste die iets beweerde.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik wacht op jou. Ik heb mijn bewijs al gevonden. Post het pas als ik jouw cijfers zie.
Dus je wilt mijn bron niet weten. Mij bestquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom? Jij was de eerste die iets beweerde.
Dit impliceert dat je een bron hebt....quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dus je wilt mijn bron niet weten. Mij best
Jawel. Daarom vraag ik je er ook naar.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dus je wilt mijn bron niet weten. Mij best
Heb ik al zo vaak gezegd maar helaas... best wel zielig om zo je kostbare vrije tijd te moeten invullenquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:25 schreef Emmerdeur het volgende:
Maar niet om t een of ander. Maar als jullie zo anti bnw zijn , waarom blijven jullie hier dan toch maar proberen je gelijk te krijgen? Dit is gewoon maar beetje pesten zo. Weinig constructieve bijdrages.
BNW is vaak ook weinig constructief.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:25 schreef Emmerdeur het volgende:
Maar niet om t een of ander. Maar als jullie zo anti bnw zijn , waarom blijven jullie hier dan toch maar proberen je gelijk te krijgen? Dit is gewoon maar beetje pesten zo. Weinig constructieve bijdrages.
@Isdatzo ?quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:13 schreef UncleScorp het volgende:
Allebei verzieken ze het topic, dus anyway u win.
Waar ben jij eigenlijk mod van?
Om te voorkomen dat onzin een eigen leven gaat leiden. Om te voorkomen dat mensen die hier meelezen gaan denken dat er zinnige dingen gezegd worden. Het is belangrijk om onwaarheden te weerleggen.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:25 schreef Emmerdeur het volgende:
Ik heb een theorie en had deze gepost. Een mod heeft het weggehaald. Zal kijken of ik over 3 dagen een note zie.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:25 schreef Emmerdeur het volgende:
Daar is dit topic nou eenmaal voor.quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat onzin een eigen leven gaat leiden. Om te voorkomen dat mensen die hier meelezen gaan denken dat er zinnige dingen gezegd worden.
Anders de grenzen van BNW es lezen 1e paragraaf ... ?quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:28 schreef Isdatzo het volgende:
Om te voorkomen dat onzin een eigen leven gaat leiden. Om te voorkomen dat mensen die hier meelezen gaan denken dat er zinnige dingen gezegd worden.
Jammer zulke dingen (tenzij je op de man speelde)quote:Op maandag 9 augustus 2021 17:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb een theorie en had deze gepost. Een mod heeft het weggehaald. Zal kijken of ik over 3 dagen een note zie.
Het ging over de geslachtsorganen van modjes dus trek je eigen conclusiesquote:Op maandag 9 augustus 2021 17:32 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Jammer zulke dingen (tenzij je op de man speelde)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |