quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat zeg ik na een paar drankjes misschien ook wel zonder cavia'shahaha
en wel meer dan cavia's ook ghehehequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:06 schreef Ygritte het volgende:
Als Gerrie en 4EBE nou beide de cavia's meenemen dan kunnen we ter plekke fok cavia's fokken!
Alfred Carl (Fred) Oster (Den Haag, 16 juni 1936) is een Nederlands voormalig televisiepresentator, -regisseur en -producent.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Waarom moet ik nu aan Fred Oster denken.
Iedereen onder de dekproppen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:06 schreef Ygritte het volgende:
Als Gerrie en 4EBE nou beide de cavia's meenemen dan kunnen we ter plekke fok cavia's fokken!
Volgens mij heeft zij een castraatquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:06 schreef Ygritte het volgende:
Oh.. shoot.... Festival poncho's mee dan maarquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen onder de dekproppen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij een castraat
Die bak/doolhof!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alfred Carl (Fred) Oster (Den Haag, 16 juni 1936) is een Nederlands voormalig televisiepresentator, -regisseur en -producent.
Ik leg even de link niet met een witte cavia met california-aftekening
Ouwe bepquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
Het was weer leuk ff, mn rug en ik vinden het weer gezegend voor vandaag![]()
Was dat niet zo'n spelletje vroeger op de TV?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alfred Carl (Fred) Oster (Den Haag, 16 juni 1936) is een Nederlands voormalig televisiepresentator, -regisseur en -producent.
Ik leg even de link niet met een witte cavia met california-aftekening
Een castraat...moet dan toch denken aan het knapenkoor van Wenen ofzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij een castraat
Ohhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Ja, ik geloof dat ze dat nog een keer probeerde nieuw leven in te blazen. Niet helemaal gelukt, geloof ik...quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n spelletje vroeger op de TV?
Dat ze cavia's rond lieten rennen voor geld.
Ja fucking hell..ik lijk idd wel een oud wijf, ben wel 42 , maar tochquote:
Surequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:10 schreef Ygritte het volgende:
Bejaarden SC![]()
Nou ja, ik natuurlijk niet
Ja goed hoor, dismissedquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja fucking hell..ik lijk idd wel een oud wijf, ben wel 42 , maar toch
quote:
Wordt er ook wel een beetje leuke muziek gedraaid?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
Maar hoe vreemd wil je het hebben, een kring vol vuige dronken introverte mensen die naar wippende cavia's aan het kijken is.
#ikwildit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |