Of kaasflips.quote:
Weinig diversiteitquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frank, Peter en Anja klinkt eigenlijk al vrij kut
Beetje hetzelfde toch?quote:
Ik heb dan al gelijk een goed beeld bij hoe de klas eruit ziet.quote:
Ja, volgens mij nog meer chemische kaassmaakquote:
Ron odet de voice over toch?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
1x in de maand doen we opnames. Frank heeft windows movie maker XP en die maakt dan een filmpje voor op youtube.
Ja echt, lekker deodorantvrij en ongeschoren iigquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dan al gelijk een goed beeld bij hoe de klas eruit ziet.
Iehhhhh en heel veel blote voeten (nog meer ieeeeeh)quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt, lekker deodorantvrij en ongeschoren iig
Ja nog oranjerder vingersquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, volgens mij nog meer chemische kaassmaak
Wij eten driemaal in de week biologische broccoli in plaats van vlees hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja echt, lekker deodorantvrij en ongeschoren iig
Geen gehakt erbij dan?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij eten driemaal in de week biologische broccoli in plaats van vlees hoor
Zouden ze ook douchen achteraf daar, met van die door de urine uitgeslagen kalktegels?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iehhhhh en heel veel blote voeten (nog meer ieeeeeh)
Douchen????quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden ze ook douchen achteraf daar, met van die door de urine uitgeslagen kalktegels?
Dit beeld werkt ook gewoon niet met Noah, Lotte en Daanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Frank, Peter en Anja klinkt eigenlijk al vrij kut
Neen! In de natuurvijverquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden ze ook douchen achteraf daar, met van die door de urine uitgeslagen kalktegels?
Ja why. Sowieso is het beter voor je huid om je maar 1x per week te douchen. Liefst ook niet met zeep, beter voor de PH balans.quote:
Tussen het kroosquote:
En de geelgerande watertor.quote:
En de kikkersquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En de geelgerande watertor.
Dit gaan we niet oude volgende meet doen.quote:
Van die buitenaardse larven die verkeerdom lopen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En de geelgerande watertor.
Dit is echt wel iets voor de Peters en Anja's in de wereldquote:
Stel me zo serieus een Fok! meet voor wel.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit gaan we niet oude volgende meet doen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die buitenaardse larven die verkeerdom lopen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die buitenaardse larven die verkeerdom lopen.
Nee nee nee. Dan gaan we in een kring zitten allemaal en vervolgens weet niemand wat te zeggen. Allemaal introvert maximus non spontanus tot de macht 3 en zo. Beetje ongemakkelijk elkaar aankijkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel me zo serieus een Fok! meet voor wel.
Oh dat klinkt leuk, waar kan ik me aanmelden?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee nee nee. Dan gaan we in een kring zitten allemaal en vervolgens weet niemand wat te zeggen. Allemaal introvert maximus non spontanus tot de macht 3 en zo. Beetje ongemakkelijk elkaar aankijken
Ik denk dat ik na 30 seconden wel ga brabbelen en niet meer stop met brabbelenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee nee nee. Dan gaan we in een kring zitten allemaal en vervolgens weet niemand wat te zeggen. Allemaal introvert maximus non spontanus tot de macht 3 en zo. Beetje ongemakkelijk elkaar aankijken
Ik kan sowieso mijn klep al nooit dichthouden. Dodelijk vermoeiend dit datquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na 30 seconden wel ga brabbelen en niet meer stop met brabbelen
fokmeetksc@fok.nlquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat klinkt leuk, waar kan ik me aanmelden?
Denk ook wel dat ik dat zou doen, of een flauwe grap maken ofzo en kijken waar de bar isquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou, alle introverten kunnen opgelucht ademhalen, er zijn er in ieder geval al twee die kunnen pratenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan sowieso mijn klep al nooit dichthouden. Dodelijk vermoeiend dit dat
OKE DOEIquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:00 schreef UitStraling het volgende:
Dresscode, vleeskleurig badpak of zo'n latex pakje met strategische gaten erin.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan sowieso mijn klep al nooit dichthouden. Dodelijk vermoeiend dit dat
Heel belangrijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk ook wel dat ik dat zou doen, of een flauwe grap maken ofzo en kijken waar de bar is
en toffelsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:00 schreef UitStraling het volgende:
Dresscode, vleeskleurig badpak of zo'n latex pakje met strategische gaten erin.
Ja idd!!!quote:
Ik weet zeker dat jij daar met twee cavia's in je armen staat "wil je aaien, mag wel hoor?"quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Nou, alle introverten kunnen opgelucht ademhalen, er zijn er in ieder geval al twee die kunnen praten
Ja, ik neem sowieso Wattenschijfje mee als hulpcavia.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij daar met twee cavia's in je armen staat "wil je aaien, mag wel hoor?"
Dat zeg ik na een paar drankjes misschien ook wel zonder cavia'squote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij daar met twee cavia's in je armen staat "wil je aaien, mag wel hoor?"
Ah ja... dan vind ik mijzelf echt het meest geweldige en leuke persoon op aarde. Niet mijn leukste versie van mijzelf ben ik danquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Gewoon binnen een seconde vol cocktails naar binnen klappen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik neem sowieso Wattenschijfje mee als hulpcavia.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat zeg ik na een paar drankjes misschien ook wel zonder cavia'shahaha
Herkenbaar muchquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah ja... dan vind ik mijzelf echt het meest geweldige en leuke persoon op aarde. Niet mijn leukste versie van mijzelf ben ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |