Ook wel eens zo'n 4x4 SUV trekker gehad. Niet helemaal mijn ding.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb vorige week een 3.5L V6 SUV 4x4 gekocht maar heb die niet echt nodig.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Een biertje op en de luiken gaan hier dicht![]()
Toch maar even koffie maken anders haal ik het hoogtepunt van deze avond niet.
Lekker spuiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk al.. wat lees ik nu weer
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Het is geweldig met 250PK en 4wd, hij gleed maar met een dot gas stuurt die gelijk waar je heen wilt.quote:
ja met 4 versnellingenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
De leukste auto om in te rijden was eigenlijk de Fiat Panda van mijn ouders vroeger
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik denk al.. wat lees ik nu weer
Heb een gescheiden buurvrouw en die laat zich wekelijks doorsmeren door een Dodge Ram rijder.quote:
Ik heb onlangs nog in een Fiat Panda gereden en dat was best leukquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
De leukste auto om in te rijden was eigenlijk de Fiat Panda van mijn ouders vroeger
Yep en proud of itquote:
Niks mis mee denk ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb een gescheiden buurvrouw en die laat zich wekelijks doorsmeren door een Dodge Ram rijder.
Weet je wat leuk rijdt?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En een motortje dat in de basis uit de jaren vijftig stamde. Heerlijk spartaans ding
Als je daar mee gaat bumperkleven, dan willen mensen best aan de kant.quote:
Maar was het ook de oer-Panda?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb onlangs nog in een Fiat Panda gereden en dat was best leukIk denk dat de medeweggebruikers daar anders over dachten
![]()
En nee die Fiat Panda is niet van mij.
Ja mooiquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je daar mee gaat bumperkleven, dan willen mensen best aan de kant.
Lijkt me geweldigquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je wat leuk rijdt?
Een trabant, zo’n echte 2 takt.
Daar heb ik nooit zelf mee gereden, maar wel een paar keer in gezeten. Maar dat is wel heel basicquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je wat leuk rijdt?
Een trabant, zo’n echte 2 takt.
Nee, dat denk ik nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar was het ook de oer-Panda?
Die nieuwe heb ik ook weleens gereden tijdens een slipcursus.
Ik ook. Lekker rossen over dijkjes. Maar goed dat mijn ouders dat niet wistenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wij hebben dat ding afgetrapt joh
Was het wel een trabant? Die zit hartstikke goed juist. In Praag kun je ze een dag huren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit zelf mee gereden, maar wel een paar keer in gezeten. Maar dat is wel heel basicDan rijdt een Lada een stuk beter.
Oh bij mij wisten mn ouders het ookquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Lekker rossen over dijkjes. Maar goed dat mijn ouders dat niet wisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |