Jij hebt een BMW denk ik. Met achterwiel aandrijvingquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Een kek cabriotje voor Buda en zijn midlifecrisis
Oh ja..quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat ook wel op mijn verlanglijstje. Maar dat krijg ik niet in mijn parkeergaragevakje
ja leukquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
vroeg pitten dalek. Morgen naar pa en ma. Met fotoboekje
I wishquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vier paarden, even checken in de adel-tabel. Volgens mij moet je dan een prinses zijn
Los rijdt sowieso in een leasevolvo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij hebt een BMW denk ik. Met achterwiel aandrijving
Oeh manta of Kadett wel als ik de hoge staart en trainingspakken leef ga doen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alleen een insignia.
of een manta
of een kadett
Is wel een schattig klein autootje, maar persoonlijk vind ik die te kleinquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja..zonde van de auto en bubbeltjesplastic is ook zo wat
Ik bedoelde eigenlijk dat als je naar je ouders gaat je de avond daarvoor vroeg naar bed moet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uiteraard. Mijn pa wordt 75 maandag en ik hoor dat ze er niks aan willen doen maar ik ga er toch maar heen en ik wil niet met lege handen aankomen dus ik heb vorige week een fotoboekje gemaakt van de afgelopen 15 jaar dat pa en ik samen ieder jaar een leuke dag gehad hebben en zo. Wordt leuk
Nou niet noodzakelijk, maar als ik nou tot 1 uur half twee door ga ben ik morgen niks meer waardquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat als je naar je ouders gaat je de avond daarvoor vroeg naar bed moet?
Ja je krijgt niet veel auto voor dat geld. Ik had eerst een Peugeot 107 maar die was een stuk goedkoper. Ook een en al plastic maar goed.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is wel een schattig klein autootje, maar persoonlijk vind ik die te klein
Passat stationquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Los rijdt sowieso in een leasevolvo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn moeder heeft dat ding nog steeds en wil nog niet kapot gaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja je krijgt niet veel auto voor dat geld. Ik had eerst een Peugeot 107 maar die was een stuk goedkoper. Ook een en al plastic maar goed.
Waren je vrouwen lastig?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb net nog met volle snelheid door een bochtige zandweg ding bijna vol in de sloot gereden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |