Ik hoop dat dat irritante Blood Line gebeuren afgelopen is na dit weekend. Ben Roman Reigns moe. Had al tien keer moeten verliezen, maar steeds weer zelfde trucje dat de Usos hem komen redden.quote:Op vrijdag 31 maart 2023 10:53 schreef NoFoksGiven het volgende:
Dit weekend WWE Wrestlemania...
Al tijden, maanden, niets gekeken...maar toch begint het weer te jeuken....
Wat denken jullie?
Ik heb weinig gezien,geen rumors gevolgd, verwachten we verrassingen?
Wordt het nog een interessante HOF? Altijd iets wat ik wel mooi vind van Wrestlemania weekend!
Cody vs Romanquote:Op zaterdag 1 april 2023 23:22 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Cody eindelijk Roman Reigns mag verslaan maar verder doet deze WM me helemaal niets.
ROH Supercard of Honor van gister vond ik veel interessanter. Toffe matches, alleen jammer van die achterlijke Penta / Dante stunt.
Stukjes gezien van zaterdag. en niks van dag 2 behalve einde van Roman/Cody.quote:Op maandag 3 april 2023 00:16 schreef Evenstar het volgende:
Niemand gekeken gisteren? Was echt een prima eerste dag. Geen idee hoe ze dat gaan overtreffen vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Ja, is wel de hand van Vince. Ben benieuwd wanneer de vrouwentitel weer gewoon gaat naar de dame met de grootste borsten, want Vince weet wat mensen willen zien.quote:
Dat zal dan wel het einde zijn van Raw en Smackdown op youtube. Vond dat wel handig in de buildup naar de Royal Rumble en WM.quote:Op maandag 3 april 2023 16:07 schreef Nielsch het volgende:
WWE is overgenomen door de Endeavor Group, de eigenaar van UFC. WWE en Endeavor zullen opgaan in een nieuw bedrijf.
Cody is gisteren door Brock letterlijk en figuurlijk terug naar de midcard geF5d. Groetjes van Vince!quote:Op dinsdag 4 april 2023 13:39 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Nou Vince is nu echt weer 100% terug met creative en Triple H gaat weer andere dingen doen. Was leuk zolang het geduurd heeft. Trouwens ook al zeggen ze van niet toch heeft night 2 van WM echt een Vince smaakje (zie Roman Reigns). Night 1 was zoveel beter dan night 2 vond ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |