Nou ja zegquote:Op zondag 8 augustus 2021 00:03 schreef Buitendam het volgende:
Paar likes uitgedeeld.
Forum admin @:ggmm kan overigens wat mij betreft zware COVID happen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 23:51 schreef Oriente het volgende:
AS Roma onder Mourinho gaat leuk worden dit seizoen. Oefenwedstrijdje tegen Betis: 3 rode kaarten (waaronder Karsdorp), rood voor Mourinho en rood voor nog iemand van de staff/bank geloof ik.
Erg mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over een kleine anderhalf uur trapt ADO Den Haag af om je vakantie mee uit te luiden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:52 schreef onlogisch het volgende:
@:paul is echt een hele vermoeiende act.
af te sluiten of in te luiden.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over een kleine anderhalf uur trapt ADO Den Haag af om je vakantie mee uit te luiden.
Ging wel meer mis in die post. Mijn xiamaomni toetsenbord houdt er de laatste tijd een interessante autocorrect op na.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
af te sluiten of in te luiden.
Lekker gewerkt maat.
Insgelijks man. Ik kijk nu NPO Zapp met Pieter in de prehistorie.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:56 schreef onlogisch het volgende:
Anyway, mijn leven is zo leeg dat ik dit hoogtepuntje wel als 'zeer welkom' bestempel en ADO op ga zetten
Ik hoop dat NAC ook meteen zijn eerste wedstrijd verliest.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Over een kleine anderhalf uur trapt ADO Den Haag af om je vakantie mee uit te luiden.
VVV is zichzelf al maximaal aan het indekken dus ik trek het in twijfel.quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik hoop dat NAC ook meteen zijn eerste wedstrijd verliest.
Genot.
Overwogen te klikken.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |