Nopequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:35 schreef franklop het volgende:
Had iemand @:mexicanobakker al getagd?
Dafne acteert een Mrs. Bigstarquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Femke is gewoon een lief gezellig meisje waar Dafne de grote madam uithangt is mijn microanalyse.
Ik heb hier ook meer mee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik zeggen dat ik deze medaille mooier vind dan die van Sifan?
Waar wel voor?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Jeroen Stekelenburg is hier niet voor gemaakt. Ik bewandel het pad van het medelijden.
6de, 5de qua totaalquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:36 schreef TLC het volgende:
Nederland had ook wel ergens bovenaan gestaan als de medaillespiegel puur voor het atletiek was denk ik
Natuurlijk mag je dat, kun je wel even helpen @Mexicanobakker te taggen? die wou dit graag zienquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een autistische blanke Nederlander tegenover levenslustige donkere vrienden met swag. Leuke combi.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Jeroen Stekelenburg is hier niet voor gemaakt. Ik bewandel het pad van het medelijden.
Verrassende medailles zijn altijd mooier. Het is deze en Shanne voor de mooiste van de Spelen voor mij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
6e in atletiekquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:36 schreef TLC het volgende:
Nederland had ook wel ergens bovenaan gestaan als de medaillespiegel puur voor het atletiek was denk ik
Zeker.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rustig type. Is ook geen sprinter, maar 800 meter loper.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Tony hangt er een beetje bij in dit team lijkt mij.
Ja, leek een misstap en hamstringblessure.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:36 schreef Pino112 het volgende:
Ohja hij moest ook nog inhouden. Leek bijna een blessa op dat moment
Ik vind dat ook.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
gepekt haar?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:37 schreef Arth_NL het volgende:
Geen idee waar Liemarvin het over heeft maar het klinkt fantastisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |