dat is een hintquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze heeft op een foto een luxe kroket in haar handen
Oh de kakquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo?
daar staat niet kat in zak
Is het straks een 300 ponderquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:41 schreef Paul het volgende:
Op de foto's staat ze vooral bij foodtrucks
Zat ik ook aan te denken. Ze zal op een foodtruck lijken als ze op hem reageertquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:43 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Is het straks een 300 ponder
Je hebt Brad geswiped?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:41 schreef Paul het volgende:
Op de foto's staat ze vooral bij foodtrucks
En frikandellen en pizza's en patatquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:44 schreef Schakeltopia het volgende:
kun je haar verwennen met luxe kroketjes
ik ken iemand die houd ook wel van pizza's. poah dat is echt een leukertquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
En frikandellen en pizza's en patat
Ze is een feederquote:
Je kent mij???quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ken iemand die houd ook wel van pizza's. poah dat is echt een leukert
nou snel vragen of ze wult sjillen. even snel zoeken of er ergens nog een foodtruckje staat heequote:
Of het was een vuilnisauto, Paul niet goed gekekenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken. Ze zal op een foodtruck lijken als ze op hem reageert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:46 schreef Paul het volgende:
ER STAAT:match made in heaven heeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:46 schreef Paul het volgende:
ER STAAT:Dat laatste kan heel cryptisch zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
hoezo heequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat laatste kan heel cryptisch zijn![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |