Goed planquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:36 schreef Paul het volgende:
zAL IK vertellen datik moderator ben van een internetforum en daar populair ben enzo?
nee dat zou ik bewaren voor de 53e datequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:36 schreef Paul het volgende:
zAL IK vertellen datik moderator ben van een internetforum en daar populair ben enzo?
NEE!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:36 schreef Paul het volgende:
Verkeren met een kipquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
NEE!
Want als ze je act ziet hier ben je al klaar voor je date begint
Doe maar niet,quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:36 schreef Paul het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
NEE!
Want als ze je act ziet hier ben je al klaar voor je date begint
Top planquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:38 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou bijna ook tinder installeren hee, ik bedoel als paul het lukt
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Altrecht is ook ongeveer 2 km.breed he
Nog even afwachten hoe het aflooptquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:38 schreef Schakeltopia het volgende:
Of reinaerdequote:
Als die 1 zin zegt dan rent ze gillend wegquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:38 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat je niet te verliefd moet worden en vooral plezier moet maken.
Zou ze bedoelen dat ze geen relatie wil en alleen sex?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat je niet te verliefd moet worden en vooral plezier moet maken.
En foto'squote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:38 schreef greysbones het volgende:
Maar leuk @:Paul een date
Laat je ons weten hoe het is gegaan
Voordeel is dat hij straks onder de plak zit en we hem nog maar weinig op FOK zien, ja tog?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:38 schreef greysbones het volgende:
Maar leuk @:Paul een date
Laat je ons weten hoe het is gegaan
ja was net interviewquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
io is dat nu ?
de slapen toch nu of niet?
Nee johquote:
Nee dat bedoeld ze nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 15:39 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Zou ze bedoelen dat ze geen relatie wil en alleen sex?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |