abonnement Unibet Coolblue
pi_201537935
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 10:25 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Door Dennis en Yvonne. En volgens mij is het wel duidelijk dat het om geruchten gaat. Het is geen feit.
Nee, maar dat zeg ik ook niet. :)
pi_201537948
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 10:24 schreef vencodark het volgende:

[..]
Maar in theorie kan dit ook over Hazes gaan bij zíjn talentenshows.
Nee die houdt van vrouwtjes met het IQ van een 9 jarige. Toch net ff anders.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201537955
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 10:25 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nee, maar dat zeg ik ook niet. :)
Bedoelde ik meer ook als reminder voor ons allemaal.
pi_201537972
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 10:27 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Bedoelde ik meer ook als reminder voor ons allemaal.
Duidelijk. Dat moeten we niet vergeten.
  Trouwste user 2022 maandag 27 september 2021 @ 13:26:41 #205
7889 tong80
Spleenheup
pi_201539823
Walgelijk om als moeder in het dagboek van je dochter te lezen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 27 september 2021 @ 14:12:36 #206
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_201540297
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 10:05 schreef Guanabana het volgende:
Gaat dat van BOOS niet over iets anders met betrekking tot talentenjachten/The Voice? Volgens mij loopt dit naast elkaar, maar heeft het niet per se te maken met dat gerucht over Marco.
Het zou me ook sterk lijken als Tim Hofman zoiets zou aanpakken in zijn programma, daar is dat toch veel te ernstig voor, en niet iets wat zijn programma aan zou kaarten.
Tenzij de ouders zelf contact hebben gezocht, bijvoorbeeld. Maar ik vind het sowieso wel typisch Tim om dit soort zaken aan te pakken (ongeacht hoe hij de eerste geluiden binnenkreeg) en momenteel heeft hij alleen BOOS om zoiets te uiten/exposen. Daarnaast heeft hij BOOS wel vaker gebruikt voor echt serieuze zaken (Qatar), maar dit is inderdaad wel iets dat ‘dichterbij’ speelt en ook zeer ernstig.

Zou me ook niet verbazen als dit straks meer gemeld wordt vanuit BNN in het algemeen (met Tim en zijn programma als gezicht). Ik geloof er geen ene centimeter van dat - indien het gaat om wat er nu wordt gesuggereerd - enkel het team van BOOS hierop zit bij BNN.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 27 september 2021 @ 14:21:50 #207
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_201540371
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 09:31 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Het is toch heel raar dat MB met zachte dwang zou zijn verzocht te stoppen bij TVK (met als excuus burn-out),
dat de ouders niet zouden zijn geÏnformeerd en dat een van de moeders dat geruime tijd later in een dagboek (stiekem dus) leest?


Waarom halen die ouders geen verhaal bij die talentenshow? Waarom zou TVK dit (in het huidige klimaat)
onder het tapijt schuiven?
Dat je iets overeenkomt met de ouders zou ik nog begrijpen (hoewel onsmakelijk), maar dat RTL dit helemaal zou hebben doodgezwegen ook naar de ouders, dat is ongeloofwaardig.

Als het waar is, begrijp ik de redenatie dat je je kind wilt beschermen/niet stigmatiseren, maar dan accepteer je dus ook dat er mogelijk meer slachtoffers vallen en beschadigd raken.

En er wordt gesproken over TWEE minderjarige meisjes, dus niet alleen het dagboek-kind.
Ik vind dit helemaal niet zo raar of ongeloofwaardig eigenlijk? Zo gaat het toch zo vaak bij grote, machtige netwerken? Als ze denken dat niemand erachter komt, of bijvoorbeeld bij personeel gedreigd hebben met baanverlies (of het je lastig maken in het medialandschap) dan verwacht ik dat er velen hun mond houden. En dokken zullen ze ook niet willen, dus zolang ouders niets weten (kind schaamde zich wellicht ook?) zie ik zulke machtige machines er wel voor aan gewoon stil te blijven. Bewijs was er wellicht toch niet.

Niets raars aan, zoals de geschiedenis ons al meermalen heeft uitgewezen. Of laat ik het zo zeggen: zo ongeloofwaardig vind ik het niet. Ik zou niet steil achterover slaan als dit gewoon is hoe zoiets gaat.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_201540979
quote:
17s.gif Op maandag 27 september 2021 14:12 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Tenzij de ouders zelf contact hebben gezocht, bijvoorbeeld. Maar ik vind het sowieso wel typisch Tim om dit soort zaken aan te pakken (ongeacht hoe hij de eerste geluiden binnenkreeg) en momenteel heeft hij alleen BOOS om zoiets te uiten/exposen. Daarnaast heeft hij BOOS wel vaker gebruikt voor echt serieuze zaken (Qatar), maar dit is inderdaad wel iets dat ‘dichterbij’ speelt en ook zeer ernstig.

Zou me ook niet verbazen als dit straks meer gemeld wordt vanuit BNN in het algemeen (met Tim en zijn programma als gezicht). Ik geloof er geen ene centimeter van dat - indien het gaat om wat er nu wordt gesuggereerd - enkel het team van BOOS hierop zit bij BNN.
Ik heb afgelopen tijd wat BOOS afleveringen gekeken, en de toon is behoorlijk ludiek en luchtig. Kan me niet voorstellen dat hij zoiets als dit dan gaat behandelen.
Misstanden bij The Voice oke, maar misbruik van zo'n 'groot' publiek figuur, nee.
Koel en donker bewaren
pi_201541074
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 15:21 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Ik heb afgelopen tijd wat BOOS afleveringen gekeken, en de toon is behoorlijk ludiek en luchtig. Kan me niet voorstellen dat hij zoiets als dit dan gaat behandelen.
Misstanden bij The Voice oke, maar misbruik van zo'n 'groot' publiek figuur, nee.
Of misschien past hij z'n toon aan omdat hij ook niet helemaal achterlijk is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 27 september 2021 @ 15:39:12 #210
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_201541193
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 15:21 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Ik heb afgelopen tijd wat BOOS afleveringen gekeken, en de toon is behoorlijk ludiek en luchtig. Kan me niet voorstellen dat hij zoiets als dit dan gaat behandelen.
Misstanden bij The Voice oke, maar misbruik van zo'n 'groot' publiek figuur, nee.
Vaak is BOOS inderdaad ludiek en luchtig, maar hij pakt ook echt wel serieuzere onderwerpen aan. Dit is inderdaad wel van een ander niveau. Hoe dan ook maakt het weinig uit: Tim werkt voor BNN-VARA. Of de oproep nu bij BOOS wordt gedaan of niet; de uiteindelijke ‘onthulling’ hoeft niet via BOOS gedaan te worden of er überhaupt bij te horen. BOOS is gewoon een groot platform en op die manieren bereiken ze de doelgroep het snelst en het meest.

Daarom zei ik in de laatste alinea ook dat het me niet zou verbazen als dit straks vanuit Tim en BNN komt en niet vanuit Tim en BOOS.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 27 september 2021 @ 15:40:15 #211
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_201541202
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 15:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Of misschien past hij z'n toon aan omdat hij ook niet helemaal achterlijk is.
Precies. Dat zag je ook al in de oproep.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_201541575
Overigens zie ik onder de oproep van BOOS vooral reacties met verhalen en suggesties over doorgestoken kaart en manipulatie/bedrog van de kijker.
pi_201541589
Volgens mij was dat ook de initiële insteek van BOOS, maar er kwam er iets meer info boven water dan voorzien...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201547127
Sergio Herman en Marco Borsato samen in tv-programma Van de Kaart

https://www.nu.nl/enterta(...)ma-van-de-kaart.html

Charme offensief voor de Belgen
pi_201548896
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 10:25 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Door Dennis en Yvonne. En volgens mij is het wel duidelijk dat het om geruchten gaat. Het is geen feit.
Een beetje story-style gossipen is 1 ding, maar geruchten de wereld inbrengen dat iemand met 13 jarige kinderen te grazen neemt vind ik echt niet kunnen.

Ik vind Borsato een grote hypocriet waar ik bij wijze van spreken al braakneigingen van krijg als ik hem in beeld zie. Maar dit soort geruchten kun je echt niet over iemand de wereld in brengen. Ook niet als het maar half eromheen draaiend is.
Tenzij je keihard bewijs hebt (en volgens mij moet je je dan afvragen of je er niet mee naar de politie moet gezien het onderwerp).
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 28 september 2021 @ 09:34:45 #216
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_201548929
Aankomende BOOS gaat ook over seksuele intimidatie etc. :+
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_201548986
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 09:30 schreef roninho het volgende:

[..]
Een beetje story-style gossipen is 1 ding, maar geruchten de wereld inbrengen dat iemand met 13 jarige kinderen te grazen neemt vind ik echt niet kunnen.

Ik vind Borsato een grote hypocriet waar ik bij wijze van spreken al braakneigingen van krijg als ik hem in beeld zie. Maar dit soort geruchten kun je echt niet over iemand de wereld in brengen. Ook niet als het maar half eromheen draaiend is.
Tenzij je keihard bewijs hebt (en volgens mij moet je je dan afvragen of je er niet mee naar de politie moet gezien het onderwerp).
En juist daarom ben ik bang dat er een grote kern van waarheid in zit!
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_201549062
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 09:41 schreef suzebol75 het volgende:

[..]
En juist daarom ben ik bang dat er een grote kern van waarheid in zit!
Was het ook niet al bij een regulier radiostation besproken met muziek van Marco B. er onder "maar we kunnen geen namen noemen want er is nog niets bevestigd"?

Dat lijkt me ook niet iets wat je doet bij het eerste signaal van rook. Maar goed ook dat is speculeren, het lijkt wel of alle grenzen in medialand, voor zover die er nog waren, in rap tempo verder vervagen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201549069
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 09:30 schreef roninho het volgende:

[..]
Een beetje story-style gossipen is 1 ding, maar geruchten de wereld inbrengen dat iemand met 13 jarige kinderen te grazen neemt vind ik echt niet kunnen.

Ik vind Borsato een grote hypocriet waar ik bij wijze van spreken al braakneigingen van krijg als ik hem in beeld zie. Maar dit soort geruchten kun je echt niet over iemand de wereld in brengen. Ook niet als het maar half eromheen draaiend is.
Tenzij je keihard bewijs hebt (en volgens mij moet je je dan afvragen of je er niet mee naar de politie moet gezien het onderwerp).
Dennis zei dat we nog een paar weken moeten wachten. Zij doen ook voorzichtig omdat je echt bewijzen moet hebben.

Tja in de echte wereld is het niet zo zwart-wit. Soms zorgt aangifte voor meer schade.
pi_201549107
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 09:50 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Soms zorgt aangifte voor meer schade.
Vaker niet dan wel. Niet gek ook als je hoort met welke onkunde (ouders van) slachtoffers van sexueel geweld te maken krijgen.

Ik hoop dat het niet waar is, maar wanneer het dat wel is, dat die Tim zn oproep "jij blijft absoluut anoniem" 100% waar kan maken, maar tegelijkertijd daders, ongenadig aan de schandpaal nagelt. Zal er alsnog wel geen gerechtigheid komen want "zijn woord tegen het slachtoffer" maar dan mag ik toch hopen dat hij helemaal nergens meer binnen mag en dat iedereen overal waar hij komt rotte eieren naar hem gooit en met hooivorken de stad uit jaagt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 28 september 2021 @ 11:06:15 #221
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_201549807
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 21:55 schreef Molo het volgende:

[..]
En waar hoor je zoiets dan? :o
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 21:55 schreef Molo het volgende:

[..]
En waar hoor je zoiets dan? :o
In de spreekwoordelijke wandelgangen. Ik werk in de media.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 28 september 2021 @ 11:09:38 #222
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_201549830
quote:
15s.gif Op zondag 26 september 2021 22:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dit ja! Dit moet dan toch allemaal boven tafel komen, had allang boven tafel moeten zijn.
De moeders van de meisjes willen geen aangifte doen omdat ze hun dochters niet in de media willen hebben. Dus daarom is het niet publiek.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_201549914
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 11:09 schreef Vivi het volgende:

[..]
De moeders van de meisjes willen geen aangifte doen omdat ze hun dochters niet in de media willen hebben. Dus daarom is het niet publiek.
Klinkt plausibel.
  Vis een optie? dinsdag 28 september 2021 @ 11:26:09 #224
70532 loveli
N
pi_201549981
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 11:09 schreef Vivi het volgende:

[..]
De moeders van de meisjes willen geen aangifte doen omdat ze hun dochters niet in de media willen hebben. Dus daarom is het niet publiek.
Het slachtoffer van Roman Polanski is niet beter geworden van de media-aandacht. Niet helemaal vergelijkbaar, maar Monica Lewinsky kan nog steeds nergens komen zonder sigarengrappen terwijl Clinton leeft alsof er niets gebeurd is. Ik kan het me zo goed voorstellen dat die moeders hun kinderen beschermen. Aangifte doen betekent meerdere keren je verhaal moeten doen onder spanning, in plaats van rustig proberen je leven te leven. Plus dat het internet er uiteindelijk toch wel achter komt om wie het gaat, dus een eventuele carrière in de muziek wordt ook beladen.
crap in = crap out
pi_201549999
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 11:20 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Klinkt plausibel.
|:( Nee joh, want we kunnen heus niet herleiden om welke meisjes het zou kunnen gaan en verder prima dat RTL ouders nooit op de hoogte heeft gebracht dat een volwassen man ontucht heeft gepleegd met hun dochters en hier in principe vrolijk mee door zou kunnen gaan.

Kom op nou.
pi_201550017
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 11:27 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
|:( Nee joh, want we kunnen heus niet herleiden om welke meisjes het zou kunnen gaan en verder prima dat RTL ouders nooit op de hoogte heeft gebracht dat een volwassen man ontucht heeft gepleegd met hun dochters en hier in principe vrolijk mee door zou kunnen gaan.

Kom op nou.
Huh? :D
pi_201550115
#sarcasme

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 11:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Huh? :D
quote:
omdat ze hun dochters niet in de media willen hebben. Dus daarom is het niet publiek.
Dat werkt dus niet, want uiteindelijk komt het naar buiten. Ik vind het nogal wat om over MB (ben geen fan) te beweren en de geruchten over de motivatie van ouders om hier niets mee te doen (jegens MB en/of RTL) onlogisch. Ze beschermen hun eigen kind en dat van anderen niet en ik begrijp echt dat het hele traject belastend is.
pi_201556661
Al weken teasen Tim, Dennis en Yvonne maar nog steeds niks.

Ja een dubbelinterview van twee twintigers en een verdwaalde FOK!-post ^p^

SOONY
pi_201575127
pi_201575141
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 11:39 schreef JourneyBlue het volgende:
#sarcasme
[..]
[..]
Dat werkt dus niet, want uiteindelijk komt het naar buiten. Ik vind het nogal wat om over MB (ben geen fan) te beweren en de geruchten over de motivatie van ouders om hier niets mee te doen (jegens MB en/of RTL) onlogisch. Ze beschermen hun eigen kind en dat van anderen niet en ik begrijp echt dat het hele traject belastend is.
Suggereer je nou dat geen aangifte doen gelijk staat aan "je kind niet beschermen" ?

Dan ken of ben je zeker geen mensen die ooit hebben geprobeerd aangifte te doen iz seksueel misbruik van zeer jonge kinderen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201575190
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 09:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Suggereer je nou dat geen aangifte doen gelijk staat aan "je kind niet beschermen" ?

Dan ken of ben je zeker geen mensen die ooit hebben geprobeerd aangifte te doen iz seksueel misbruik van zeer jonge kinderen...
Ik sprak mijn verbazing uit over het gebrek aan actie van alle partijen in deze specifieke kwestie.
Daardoor vind ik het minder geloofwaardig.
pi_201575211
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 09:10 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Ik sprak mijn verbazing uit over het gebrek aan actie van alle partijen in deze specifieke kwestie.
Daardoor vind ik het minder geloofwaardig.
O ik las

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 11:39 schreef JourneyBlue het volgende:

Ze beschermen hun eigen kind en dat van anderen niet en ik begrijp echt dat het hele traject belastend is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201575274
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 09:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O ik las
[..]

Ik vind het nogal wat om over MB (ben geen fan) te beweren en de geruchten over de motivatie van ouders om hier niets mee te doen (jegens MB en/of RTL) onlogisch. Ze beschermen hun eigen kind en dat van anderen niet en ik begrijp echt dat het hele traject belastend is.
pi_201575290
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 09:15 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Ik vind het nogal wat om over MB (ben geen fan) te beweren en de geruchten over de motivatie van ouders om hier niets mee te doen (jegens MB en/of RTL) onlogisch. Ze beschermen hun eigen kind en dat van anderen niet en ik begrijp echt dat het hele traject belastend is.
Wat is je punt nu? Het leest nog steeds als victim blaming, hoeveel opmaak je er ook op loslaat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201575315
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Wat is je punt nu? Het leest nog steeds als victim blaming, hoeveel opmaak je er ook op loslaat.
Als jij het graag zo wilt lezen, vind ik het goed.
pi_201576148
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 09:15 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
en ik begrijp echt dat het hele traject belastend is.
Nee, je begrijpt er geen kak van.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 30 september 2021 @ 10:56:37 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201576258
Met de herkenbaarheid van je kind (leeftijd, deelnemer TVK 2020) en de aandacht die een aangifte tegen een van de coaches van het programma zou triggeren zou ik er ook wel 3 keer over nadenken voor ik mijn kind zo'n traject zou aandoen, en dat dan los van de ellende die het kind al over zich heen krijgt bij de aangifte zelf.

Je tekent je kind voor het leven, de betrouwbaarheid van je kind zal de komende 100 jaar in twijfel worden getrokken (want BN'ers hebben altijd fans die 1000% zeker weten dat hij dat nooit zou doen), en besluiten dan dus dat je kind een leugenaar is en jij een aandachtshoer, en waarschijnlijk boos omdat je kind niet gewonnen heeft.

En dat zijn dan de volwassenen, ondertussen moet je puber ook nog eens omgaan met de terreur van leeftijdsgenoten en allerlei internetrollen die de social media van het kind spammen met kutopmerkingen.

En dat allemaal met een kans van 75% dat de dader niet wordt veroordeeld en de rechtbank dus in feite ook stelt dat je verhaal niet klopt.

Nee... dat is idd iets wat je je kind wilt aandoen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201576347
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 10:56 schreef Leandra het volgende:
Met de herkenbaarheid van je kind (leeftijd, deelnemer TVK 2020) en de aandacht die een aangifte tegen een van de coaches van het programma zou triggeren zou ik er ook wel 3 keer over nadenken voor ik mijn kind zo'n traject zou aandoen, en dat dan los van de ellende die het kind al over zich heen krijgt bij de aangifte zelf.

Je tekent je kind voor het leven, de betrouwbaarheid van je kind zal de komende 100 jaar in twijfel worden getrokken (want BN'ers hebben altijd fans die 1000% zeker weten dat hij dat nooit zou doen), en besluiten dan dus dat je kind een leugenaar is en jij een aandachtshoer, en waarschijnlijk boos omdat je kind niet gewonnen heeft.

En dat zijn dan de volwassenen, ondertussen moet je puber ook nog eens omgaan met de terreur van leeftijdsgenoten en allerlei internetrollen die de social media van het kind spammen met kutopmerkingen.

En dat allemaal met een kans van 75% dat de dader niet wordt veroordeeld en de rechtbank dus in feite ook stelt dat je verhaal niet klopt.

Nee... dat is idd iets wat je je kind wilt aandoen.
En dat is dan allemaal extraextra, omdat het high profile is. Dan heb je nog de ellende die komt kijken bij de incompetentie van het Nederlandse politie-apparaat waar huis-tuin-en-keuken-slachtoffers mee te maken krijgen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 30 september 2021 @ 11:04:52 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201576353
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 11:04 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
En dat is dan allemaal extraextra, omdat het high profile is. Dan heb je nog de ellende die komt kijken bij de incompetentie van het Nederlandse politie-apparaat waar huis-tuin-en-keuken-slachtoffers mee te maken krijgen...
Dat dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201576411
quote:
Dat werkt dus niet, want uiteindelijk komt het naar buiten. Ik vind het nogal wat om over MB (ben geen fan) te beweren en de geruchten over de motivatie van ouders om hier niets mee te doen (jegens MB en/of RTL) onlogisch. Ze beschermen hun eigen kind en dat van anderen niet en ik begrijp echt dat het hele traject belastend is.
quote:
Ik sprak mijn verbazing uit over het gebrek aan actie van alle partijen in deze specifieke kwestie.
Daardoor vind ik het minder geloofwaardig.
En het is naar buiten gekomen en nu hebben de alle meisjes die in het profiel passen niet de schijn tegen?
En Marco B. heeft - al dan niet terecht - reputatieschade.

Dus jullie zouden als ouders niet een gesprek met RTL en/of Marco willen als zoiets zou zijn gebeurd?
Je hoeft niet meteen aangifte te doen.

Gewoon accepteren en het RTL laten wegmoffelen?
Waarom is dat beter voor een kind.
pi_201576451
Dat zijn niet de enige 2 mogelijkheden.

En, ik ben geen ouder, maar ik zou absoluut geen gesprek willen met de fucking misbruiker van mijn kind, nee. Is dat gek?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 30 september 2021 @ 11:17:06 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201576516
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 11:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat zijn niet de enige 2 mogelijkheden.

En, ik ben geen ouder, maar ik zou absoluut geen gesprek willen met de fucking misbruiker van mijn kind, nee. Is dat gek?
Dat lijkt me idd niet verstandig, dan zou mijn kind misbruikt zijn en een moeder in de gevangenis mogen bezoeken, daar wordt het allemaal niet beter van.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201576528
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 11:17 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat lijkt me idd niet verstandig, dan zou mijn kind misbruikt zijn en een moeder in de gevangenis mogen bezoeken, daar wordt het allemaal niet beter van.
Ik begrijp je post niet :@

O je had dat gesprek aangegrepen als omlegmogelijkheid?

Fair enough...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201576539
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 11:17 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat lijkt me idd niet verstandig, dan zou mijn kind misbruikt zijn en een moeder in de gevangenis mogen bezoeken, daar wordt het allemaal niet beter van.
Die kans is vrij groot idd
  donderdag 30 september 2021 @ 11:32:03 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201576714
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 11:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik begrijp je post niet :@

O je had dat gesprek aangegrepen als omlegmogelijkheid?

Fair enough...
Het zou zomaar kunnen dat de grenzen van mijn zelfbeheersing dan dusdanig getart worden dat er dingen gebeuren die strafbaar zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201576733
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 11:32 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het zou zomaar kunnen dat de grenzen van mijn zelfbeheersing dan dusdanig getart worden dat er dingen gebeuren die strafbaar zijn.
Ik zou ook niet weten wat het nut zou zijn. Dat lijkt me enkel bij de dader liggen, een soort absolutie zoeken of redenen geven / recht praten of wat dan ook? Hoe het slachtoffers zou kunnen helpen is mij een raadsel.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 30 september 2021 @ 11:33:32 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201576737
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 11:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik zou ook niet weten wat het nut zou zijn. Dat lijkt me enkel bij de dader liggen, een soort absolutie zoeken of redenen geven / recht praten of wat dan ook? Hoe het slachtoffers zou kunnen helpen is mij een raadsel.
En dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201576802
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 11:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat zijn niet de enige 2 mogelijkheden.

En, ik ben geen ouder, maar ik zou absoluut geen gesprek willen met de fucking misbruiker van mijn kind, nee. Is dat gek?
Nee, maar wel de opties waar ik het over had.
Geen gesprek willen is prima, want iedereen is anders (fight-flight-freeze).

Als ouder is het je primaire taak om je kind te beschermen, je kunt de begrijpelijke afweging maken dat geen ruchtbaarheid (en therapie) en stilletjes verder gaan met je leven de beste keuze is.
Of je kunt het zien als de macht terugnemen, dat je niet alles hoeft te accepteren en dat acties gevolgen hebben.
En ja ik ken het systeem.

Maar nogmaals, als dit echt heeft plaatsgevonden dan zou de manier waarop TVK hiermee is omgegaan
bij mij alle alarmbellen doen afgaan.

Dit is niet bedoeld als blaming the victim, maar in een dergelijke situatie moet je dus de duivelse afweging maken tussen bescherming van je eigen kind en mogelijk niet beschermen van andermans kinderen.
Omdat je weet dat je van die talentjacht niets hoeft te verwachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door JourneyBlue op 30-09-2021 11:43:00 ]
pi_201576809
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 11:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik zou ook niet weten wat het nut zou zijn. Dat lijkt me enkel bij de dader liggen, een soort absolutie zoeken of redenen geven / recht praten of wat dan ook? Hoe het slachtoffers zou kunnen helpen is mij een raadsel.
Omdat het ook daar niet zwart wit is. Is het altijd fout als volwassenen seks te hebben met minder jarigen: JA. Ook als de meiden zelf grensoverschrijdend gedrag hebben getoond. Ergens speelt ook mee welke handelingen vonden plaats. Is alleen de piemel geaaid met hand of heeft er penetratie plaatsgevonden. Er spelen zoveel factoren.

Nogmaals bovenstaand als volwassenen doen met een minder jarige is fout. Ik wil alleen aangeven wanneer je wellicht wel de dialoog opzoekt en wanneer niet.
pi_201576900
Een dialoog ga je aan als er 2 standpunten zijn die allebei valide zijn, ondanks dat ze misschien lijnrecht tegenover staan.

Een dialoog ga je niet aan wanneer er een misdaad is gepleegd imo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')