Dramatisch.quote:
Paavo Nurmiquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:40 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
foutje?
Zo'n Fin in de jaren 20 van de vorige eeuw, Volgens mij won die 3x goud ofzo op 1 spelen
14:30 en 14:50quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:39 schreef SilverEyes het volgende:
Hoe laat zijn de 4x400m estafettes?
Ik vind Schippers geen Legende, maar het was wel enorm bijzonder dat zij als gewone 'witte' Hollandse meid zich tussen het 'zwarte' sprintgeweld zo geweldig weerde, met Europese titels en ook nog eens nota bene een wereldtitel plus Olympisch zilver op haar conduitestaat. Dat moet niet worden onderschat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar wordt dan ook niet over geklaagd. Wel over het erbij halen van Schippers.
Nee die smiley is voor Vetterquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of was dat al even bekend? Zag het niet op tv.
quote:
quote:Suffering from health problems, with at least one heart attack, a stroke and failing eyesight, Nurmi at times spoke bitterly about sports, calling it a waste of time compared to science and art.
Geen doping meer zal ook niet helpen. De acne is wel weg.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik vind Schippers geen Legende, maar het was wel enorm bijzonder dat zij als gewone 'witte' Hollandse meid zich tussen het 'zwarte' sprintgeweld zo geweldig weerde, met Europese titels en ook nog eens nota bene een wereldtitel plus Olympisch zilver op haar conduitestaat. Dat moet niet worden onderschat.
Maar haar lichaam ging tegenwerken en ik vrees dat ze een paar keer ongelukkige keuzes heeft gemaakt. Ze werd, na het loslaten van de meerkamp en het switchen van trainer, wel steeds sterker maar ook minder snel...
Ja, er zijn bij de mannen echt wel Legenden geweest. Nurmi, Zatopek, Virén, Yifter, Gebre-Selassie, Mo Farah...quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:40 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
foutje?
Zo'n Fin in de jaren 20 van de vorige eeuw, Volgens mij won die 3x goud ofzo op 1 spelen
Wat Schippers heeft gedaan is fantastisch. Maar dit was niet het moment om daarover te beginnen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 13:41 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik vind Schippers geen Legende, maar het was wel enorm bijzonder dat zij als gewone 'witte' Hollandse meid zich tussen het 'zwarte' sprintgeweld zo geweldig weerde, met Europese titels en ook nog eens nota bene een wereldtitel plus Olympisch zilver op haar conduitestaat. Dat moet niet worden onderschat.
Maar haar lichaam ging tegenwerken en ik vrees dat ze een paar keer ongelukkige keuzes heeft gemaakt. Ze werd, na het loslaten van de meerkamp en het switchen van trainer, wel steeds sterker maar ook minder snel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |