GELOMYRTOL forte capsule?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:29 schreef mario390 het volgende:
weet jemand of m m man nach 22 uren
gelomyrthol nehmen kann ?
is toch dudedudelijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
stel de vraag aub iets duidelijker
neuswagenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
voor luchtwegen toch mario?
ja dat mag je gewoon gebruiken mop..quote:
Heb jij paarden?quote:
ligt eraan hoeveel bier je drink ..quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:34 schreef mario390 het volgende:
moedder vraag ik niks meer ,de kutet me
vanaf gisteren voll, vandaag also dit dag nu geen
bier
wanneer zij weet ik nehm gelomyrthol zegt zij weer
maar geen bier
nee nur 1quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja dat mag je gewoon gebruiken mop..
maar niet te vaak he let wel op aantal uur er tussen
Volgens mij mag je gewoon alles nemenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:29 schreef mario390 het volgende:
weet jemand of m m man nach 22 uren
gelomyrthol nehmen kann ?
Niets mis mee marioquote:
Zitten daar vlucht en spitsstroken bijquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook wel viaducten of bruggen genoemd.
En ook nog iets waar je het naar je zin hebt?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Sneller dan dat ze zelf met iets kwamen
Waarom zou je geen alcohol na een vaccinatie mogen hebben?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:34 schreef mario390 het volgende:
bier
maar geen bier
Precies, comazuipen is verder ook geen groter probleem met of zonder vaccin.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij mag je gewoon alles nemen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zitten daar vlucht en spitsstroken bij
Ik moest wel bepaalde medicijnen anders in nemen. Maar dat was meer voor de spuit dan er naquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:33 schreef ToT het volgende:
Op kruidenbasis?
Ja nou sowieso zijn er eigenlijk geen beperkingen met de vaccinaties. Dus ontbijt gewoon met bier zoals het een echte Zwitser betaamt en neem die capsules!
Of Oostenrijker.
Ik heb je net een link gegeven met informatie. https://www.arzneiprivat.(...)tml?language_code=dequote:
Ja hoor, als zij met iets komen is er kans dat ik het niks vindquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook nog iets waar je het naar je zin hebt?
En ook bier mag gewoon, lekker een biertje nemen kan helemaal geen kwaad hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:34 schreef mario390 het volgende:
bier
maar geen bier
Dat kan ook nog natuurlijk. Ik zie der al rennenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Of rent ze als een maniak op wildvreemde paarden af om ze te gaan knuffelen?
mooi was wanneer you en topic weet vor gezond zoenenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb je net een link gegeven met informatie. https://www.arzneiprivat.(...)tml?language_code=de
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
mooi was wanneer you en topic weet vor gezond zoenen
Had het gisteren voor hem opgezocht en het mag gewoonquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, comazuipen is verder ook geen groter probleem met of zonder vaccin.
Ja, die kijken niet verder dan hun neus lang is, Maar wel fijn voor je dat je snel iets gevonden hebt wat bij je past.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja hoor, als zij met iets komen is er kans dat ik het niks vind
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |