Bij die jonge grietjes heeft het wel wat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ligt aan de persoon, vind ik. Kan heel tof staan.
Natte voeten is niet prettig lopenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
D
Ja, dat was niet verstandig geweest.
Hemaquote:
Hoop met je meequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:56 schreef hemarookworst het volgende:
Hoop dat het droog blijft of beperkt regent
te veel infoquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 10:58 schreef hemarookworst het volgende:
Eerst even de bruine beer uitlaten als we toch aan het hopen zijn
Morguh Wurstjuhquote:
Morguh Schakel, hoor jij ook bij de ukkiesquote:
hier ookquote:
Hier niet.quote:
goedemorgenquote:
Hey SBEquote:
nein man ik ben groot en jullie kleinquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Wurstjuh
[..]
Morguh Schakel, hoor jij ook bij de ukkies
Las gisteren van de gemeente en je uitkering, wat een naar iets is dat toch daar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Morgen dames.
En heren natuurlijk.
morgequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Morgen dames.
En heren natuurlijk.
En das niet eerlijk o neeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nein man ik ben groot en jullie klein
jaa calimeroquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En das niet eerlijk o neeeeeeeeeeeeeeeeee
whats wrong met je uitkering en gemeente?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Morgen dames.
En heren natuurlijk.
te weinig poenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
whats wrong met je uitkering en gemeente?
Tijdje geleden werd mij verzekerd dat alles in orde was en dat ik mij daar geen zorgen over hoef te maken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las gisteren van de gemeente en je uitkering, wat een naar iets is dat toch daar.
Hoop dat het snel opgelost is
quote:
ja duh uitkering is altijd weinig... of goed zegt genoeg voor wonen en levenquote:
Ze zijn wel aardig aan het klungelen daar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijdje geleden werd mij verzekerd dat alles in orde was en dat ik mij daar geen zorgen over hoef te maken.
nog minder dan weinigquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja duh uitkering is altijd weinig... of goed zegt genoeg voor wonen en leven
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:08 schreef Schakeltopia het volgende:
vanaf nu betaald badeendje nergens meer voor
ik zeg hier maar niets op voor ik rel krijgquote:
Ellendig hoor als het zo gaat. Je kan geen kant op.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:08 schreef Schakeltopia het volgende:
vanaf nu betaald badeendje nergens meer voor
zeker wetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellendig hoor als het zo gaat. Je kan geen kant op.
Ze hebben geen idee waar ze de mensen mee opzadelen.quote:
Trotsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:12 schreef hemarookworst het volgende:
Blij dat ik geen uitkering meer heb. Geen speelbal meer voor instanties
Is erg genoeg als je daar in moet zitten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 11:12 schreef hemarookworst het volgende:
Blij dat ik geen uitkering meer heb. Geen speelbal meer voor instanties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |