SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rotti kipquote:
Ik wel, had er eentje in de straat wonen, die begin met tenten en caravans en later campers en boten. Was zo'n Indo-Suri die zich nog 'witter' gedroeg dan een Amerikaanse suburban familiequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik moet toegeven: nee, nog nooit gezien
nope zelf nederlander maar heel wederhelft fam surinaamsquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar jij bent echt Surinamer?
Ik gok op wigger.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar jij bent echt Surinamer?
Aaahquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nope zelf nederlander maar heel wederhelft fam surinaams
EN niet te vergeten de uitvinder van de dubbeldekstreinquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Kim Jong-un is toch ook de uitvinder van de hamburger en tussendoor schreef hij 9 miljoen boeken
Blonde d'Aquitainequote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:31 schreef Karzai het volgende:
Zo weer vlees halen bij moeders, ze heeft weer iets besteld bij grutto. Koe met een Franse naam
Neem ik wat over
la vache qui ri is. kaas hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:31 schreef Karzai het volgende:
Zo weer vlees halen bij moeders, ze heeft weer iets besteld bij grutto. Koe met een Franse naam
Neem ik wat over
Oh las verkeerdquote:
denk het ook, hebben ze niet het hele jaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:32 schreef FranticDJ het volgende:
Maar zal gasconne wezen, dat staat de laatste tijd op grutto.
Ik heb nog meatlovers pizza over van gisterenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:33 schreef Karzai het volgende:
Vanavond een lekker biefstukje dus met patat
Rond een uurtje of 11 weg denk ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe laat ga je aan je broodje bal?
Terwijl specifiek deze trein een juweeltje van Nederlands design isquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN niet te vergeten de uitvinder van de dubbeldekstrein![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
La Vache qui ri is wat er uit puistjes popt als je er in knijpt.
La vache qui rit is met een t sukkels.quote:
Heeft er inderdaad heel weinig mee te makenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Dat kun je toch eigenlijk geen kaas noemen
Met een blik Deense koekjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:42 schreef Karzai het volgende:
Echt iets wat ze in een kerstpakket stoppen
En snoepjes die zelfs kinderen niet lusten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een blik Deense koekjes.
En cocktailworstjes van een vaag merk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En snoepjes die zelfs kinderen niet lusten.
Kan dat later niet?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb niks te eten in huis en wil van die zelftesten halen
En een bescheten fonduesetje in een lelijke kleur.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En cocktailworstjes van een vaag merk.
Haagsieeeee!quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:44 schreef Haags het volgende:
Hallo zeer gewaardeerde vrienden.
En @:dud0r
is dodur dan super gewaardeerd?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:44 schreef Haags het volgende:
Ergste kerstpakket ooit was een fles wijn met twee glazen. En in de glazen was de naam van mijn werkgever gegraveerdquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En een bescheten fonduesetje in een lelijke kleur.
Ik ga mezelf zo ook even overeind takelen. Even boodschappen doen in Zwijndrecht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:46 schreef kwiwi het volgende:
Nog maar een wandelingetje maken voordat het gaat regenen vanmiddag.
ben danish butter cookies echt nog nooit in een supermarkt tegen gekomen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een blik Deense koekjes.
copainquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:44 schreef Haags het volgende:
wat is daar?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga mezelf zo ook even overeind takelen. Even boodschappen doen in Zwijndrecht.
Nog steeds snottebal?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet neit of ik mij dan beter voel, dacht dan heb ik het maargehad
Nee.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dodur dan super gewaardeerd?
O, slijten ze die dingen daar?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ben danish butter cookies echt nog nooit in een supermarkt tegen gekomen.
mar toch is het een staple op schepen.
net als skyflakes.
Sociaal ofzoquote:
Gratis?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een Aldi. Maar het is ook een lekkere wandeling en een leuke oversteek met de veerpont
quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:48 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een keer afwasmiddel van rituals een theedoek gehad als kerstpakket
ga maar eens bij de gemiddelde scheepsjood kijken. als je 'cookies' besteld krijg je danish butter cookies..quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, slijten ze die dingen daar?![]()
Zijn ook eigenlijk helemaal geen lekkere koekjes
Ik heb ook nog nooit een kerstpakket gehadquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb nog nooit een kerstpakket gehad
'ja dat zit al bij je salaris in' was het antwoord
Of zo'n bon dat je 100 euro aan een goed doel mag geven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ergste kerstpakket ooit was een fles wijn met twee glazen. En in de glazen was de naam van mijn werkgever gegraveerd![]()
![]()
leukquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet precies wat de oversteek kost. 60 cent of zo.
Ik vond de MCD in Werkendam best een aardige winkelquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:50 schreef bitterbal het volgende:
maar kan hier bij die gare supermarkt kijken. MCD ofzo voor iets te eten
misshien pizza
Niet goed genoeg blijkbaar "Hier, ga maar thuis oefenen"quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja raar toch. alsof ik op werk al niet genoeg schoonmaak ook
Misschien omdat het oneindig houdbaar is?quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga maar eens bij de gemiddelde scheepsjood kijken. als je 'cookies' besteld krijg je danish butter cookies..
als het eten slecht is dan wil je ze wel eten zeg maar
MCD is een prima winkel, wel relatief duur, beetje net als de Spar. Vind wel jammer dat die hier in het dorp weg is, zat letterlijk bij mij in de straatquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond de MCD in Werkendam best een aardige winkel
ik vertrouw de vleeskoeling hier niet. Zon open bak maar ze hebbeb wel alle merkt dingenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond de MCD in Werkendam best een aardige winkel
Dat is helemaal achterlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of zo'n bon dat je 100 euro aan een goed doel mag geven.
Dit is eten voor 12-jarige jongetjes die weinig lusten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:53 schreef bitterbal het volgende:
misschien dat ik vanaaf kip patat en appelmoes eet (@:ltvdk) maar denkd an toch beter naar de ah
shit nu val ik door de mandquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is eten voor 12-jarige jongetjes die weinig lusten.
Nu weet ik wel ongeveer waar jij woontquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
MCD is een prima winkel, wel relatief duur, beetje net als de Spar. Vind wel jammer dat die hier in het dorp weg is, zat letterlijk bij mij in de straat
Ga je me nu stalkenquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu weet ik wel ongeveer waar jij woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |